İskender'in anlatımıyla:
Elif'e araba çarptığı için hastanedeydik şimdi. Hepimiz ameliyathanenin kapısında Elif'in uyanmasını bekliyorduk.
"İskender sen bu kızı gerçekten aldattın mı aldatmadın mı?" Diye sordu Arda. "Aldatmadım!" Dedim.
"E abi o zaman ne işin vardı Beren'in yanında." Sinan bu soruyu sorduğunda gözlerimi yerden çekip ona baktım.
"Ya bakın." Diyerek derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım.
"Şimdi bu Beren sürekli benim peşimde geziyordu. Ben de ondan uzklaşmaya çalışıyordum. Çünkü Elif'i seviyordum. Neyse... İşte Beren yine yanıma geldi ve benimle konuşmaya çalıştı. Ben de onunla konuşmak istemedim onun yanından geçmeye çalıştım."
Durup nefes aldım. "E~ sonra?" Diye sordu Asya. Anlatmaya devam ettim.
"Sonra Beren beni zorla durdurup önüme geçti benle sohbet etmeye çalıştı ben de dinlemedim... Ondan sonra da onu dinleyeyim diye espri yaptı. Bana komik geldi ne yapayım? Ben de güldüm ondan sonra da Elif geldi ve onu aldattığımı sandı."
"Ne esprisi yaptı?" Diye sordu Arda. "Arda!" Bağırdık. "Şuan konumuz bu mu?" Dedi Sinan. "Tamam ya birşey demedik. Merak ettim sadece."
"Hayda." Dedi Arda. "Abi... Yani ne desem bilemedim şimdi." Sinan bana baktı. "Umarım Elif sana inanır."
Kafamı salladım. "Umarım." Asya telefonuyla uğraşıyordu. "İnanır." Dedi. "Ne?" "Nasıl?"
Telefonunu gösterdi. "Bütün konuşmayı ses kaydı aldım." Allah'ım şükürler olsun.
Arda Asya'nın omzuna dokundu. "Harikasın kızım sen." Asya güldü.
Hello kuzular.
Evet İskender Elif'i aldatmadı.
Bunu Elif'e yapamazdım.
Neyse...
Bir kaç bölüm sonra bu kitabı final yapmayı düşünüyorum.
Bu arada Burak'ı gelecek bölüm ekleyeceğim.
Sürekli ekleyecek yer bulamıyorum çocuğumu.
Evet benden bu kadar.
Oy sınırı: 20
Oy verip yorum yapmayı unutmayın kuzular.
Şimdilik hoşçakalın sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tozkoparan İskender - İsEl (Tamamlandı)
FanfictionBüyük bir hataydık ve hata yapıyorduk belki de. Ama hatalar bizi bir arada tutan şeydi. (hayalseven1i eski ad) (Tozkoparan İskender dizisinin hayran kurgusudur, tüm hakları saklıdır.)