random kérdés (55)

57 6 16
                                    


Lehet, hogy volt már hasonló kérdés, de nem számít, mert ez a téma elég kedves a szívemnek: melyek azok a dalok, amiket akárhányszor meghallgattok, egész egyszerűen képtelenek vagytok megunni és valahogy mindig visszatértek hozzájuk, mert olyan érzelmeket idéznek elő bennetek, amelyeket képtelenek vagytok szavakba önteni? 

Itt az én listám:


twenty one pilots - Hometown

Mindig azt mondogattam, hogy a kedvenc dalom a bandától az a Taxi Cab, de néhány hónapja rájöttem, hogy a "komfort zeném" mindig is a Hometown volt. Erős a melankólia ebben a dalban, s mivel a melankólia szerves részét képezi az egyébként ingatag személyiségemnek, erősen tudok kapcsolódni ehhez a dalhoz érzelmileg, mind a dalszöveg, mind pedig a dallam szempontjából.


Snow Patrol - Open Your Eyes

Azt hiszem éppen a hónap elején írtam néhány sort erről a dalról a mindenes könyvembe. Ironikus, de ez a dal pont az ellenpólusa a Hometownnak; míg az visszahúz a melankóliába, addig ez a dal ki akar lökni a komfortzónámból és egész egyszerűen vágyakozással tölti el a szívemet, hogy utazzak, lássak világot, hogy merjek élni. Ilyen dalt kívánok mindenki életébe.


ByeAlex és a Slepp x Giajjenno - Anya

Aki hosszabb ideje olvas már, biztosan tudatában lehet annak, hogy a szeretetem Márta Alex iránt töretlen és végtelen. Igaz, nem tudok az összes dalával azonosulni, nem különösebben örülök annak, amikor szándékosan trasht és tömegzenét ad ki a kezei közül, ennek ellenére azokat is mindig meghallgatom. Sok ideig a Nehéz vagyok című dal volt a kedvencem tőle, hiszen az adta nekem a kezdőlöketet ahhoz, hogy igazán megszeressem ezt az embert, de amióta kijött az Anya, egész egyszerűen képtelen vagyok elszakadni tőle, ami valószínűleg azért van, mert tökéletesen rá tudom húzni a szövegét a szorongásos tüneteimre. És ez csak egy példája annak, hogy hányszor volt képes Alex egy kis reményt adni nekem a dalaival.


M83 - Midnight City

Sokáig képtelen voltam megfejteni, hogy miért tetszik ez a dal annyira nagyon, hiszen alig van benne szöveg. Néhány napja olvastam el a videóhoz tartozó hozzászólásokat, ahol valaki azt nyilatkozta, hogy ez a dal egész egyszerűen több életérzést is magában hordoz: nosztalgiát, szabadságot, szorongást, szerelmet... lényegében bármit rá lehet húzni, amit az ember éppen érez. És igazat kell adnom neki. Nekem ez a dal mindig a legkedvesebb fesztiválélményeimet eleveníti fel, mert nekem a fesztiválozás és az utazás az, ami egyenlő a szabadsággal.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 27, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Rain Drops - EsőcseppekWhere stories live. Discover now