Ironikus.
Az előző néhány írományom kemény, karakán szentbeszéd volt arról, hogy nem érdemes olyan ember után epekedni, aki számba sem vesz.
Na ja. Most ugyanarról a személyről fogok nektek "papolni" aki azokat a gondolatokat kiváltotta belőlem. Ezúttal viszont teljesen pozitív irányból közelítem meg a vele kapcsolatos, kaotikus szituációnkat.
Az az igazság, hogy egyetlen nap alatt száznyolcvan fokos fordulatot vett a vele való kapcsolatom és teljesen váratlan irányba kezdett el haladni. Olyan irányba, amiről én eddig csak álmodoztam és azt hittem, hiú ábránd.
Hát gyerekek, bevallom: tévedtem.
Számomra is meglepő, de félreértettem a helyzetet.
Nem megyek bele a részletekbe és el sem szeretném kiabálni a dolgokat, de minden jel arra mutat, hogy végre sínen vagyunk a crushommal. Bár döcögős, nehézkés az út, mint egy slow-burn szerelmi történet és néha iszonyat nehéz a várakozás, mert azt hiszem, neki is ez olyan "első szerelem" (bár a szerelem úgy érzem, ebben az esetben még erős szó, de másként nem tudom magam kifejezni), mint nekem, de úgy hiszem, megéri küzdeni miatta. Megéri, mert világossá vált számomra, hogy szimpatizál velem és nem úgy, mint egy baráttal. Ez annál azért jóval több.
Mindenesetre, a következőket tanácsolnám nektek, mint saját, eddigi tapasztalatom (ezek ilyen pre-dating dolgok, tehát az alap, kiindulópontok):
• néha megéri várni, főleg, hogy olyan pillanatokban köszönthet be a szerencse, amikor nem is számítasz rá.
• hallgatni kell a megérzésekre. A káosz közepén valahogy sosem múlt el bennem az az érzés, miszerint van esélyem nála. És tessék, igazam volt.
• ne félj kezdeményezni. Felejtsd el, amit arról mondtam, hogy "ez egy fiú dolga". Az az igazság, hogy néha nekünk, nőknek kell kezünkbe venni at irányítást. Főleg ha a fiú bátortalan és bizonytalan velünk kapcsolatban. És hidd el, legtöbbjük fellélegzik, ha látja, hogy érdekli a lányt.
• hívd el valahová. Őszintén, mit veszíthetsz? Maximum visszautasít, de legalább könnyebben engeded el, tudva azt, hogy nem érdeklődik úgy irántad, mint te iránta. Az ő veszte.
Lenne egy javaslatom. Legyen ez az egész bejegyzés egy crush/szerelem-kibeszélő. Arra kérnék mindenkit, hogy a komment szekcióba írjon egy ezzel a témával kapcsolatos kérdést, bármi olyat, amiről tudni szeretné, hogy mások hogy vélekednek róla és szeretném, ha ezekre a kérdésekre válaszolgatnánk egymásnak. Bárki, akinek véleménye/meglátása/tapasztalata van a kérdéssel kapcsolatban, ne habozzon válaszolni.
Kezdem én:
Szerintetek mik az alapjai egy igazi kapcsolatnak? Miben kell a feleknek "együtt dolgoznia" ahhoz, hogy a kapcsolatuk működjön a nehéz helyzetekben is?
YOU ARE READING
Rain Drops - Esőcseppek
RandomEsőcseppek, avagy Rachel Humphrey éjjeli, mély filozofálásai, de nem csak! Mivel úgy gondolom, hogy valahol az univerzumban biztosan van értelme annak, amiken én éjnek évadján, alvás helyett gondolkodom, úgy vélem jó lenne kiírni őket magamból, még...