random kérdés (53)

103 10 14
                                    


Mi az, amit 2020-ban hagytok és mi az, amit 2021-ben mindenképp szeretnétek elérni/másként csinálni?


Én igyekszem 2020-ban hagyni a szorongásomat, a negatív gondolatokat, önmagam szabotálását és a nihilben való elmerülést. 2020-ban hagyom a toxicitást, a félelmet, a megfelelési kényszert, az önbizalomhiányt, a dolgok halasztgatását, az apró dolgok miatt való idegeskedést, a mások által kapott negatív impulzusokat. 2020-ban hagyom azt, hogy mindig elérhető vagyok. 

Mert 2021 a valódi potenciálomról és önmagamról, a személyiségem kiteljesedéséről szól majd, az álmaim után való teperésről. 

Igen, ilyen közhelyesen.

Szeretném megköszönni a sok-sok szeretetet amit tőketek kaptam idén. A csillagozásokat, a kommenteket, a követőket, a meglepetéseket és mindent-mindent, amivel hozzájárultatok ahhoz, hogy ne adjam fel az írást. Mindig de mindig van hová fejlődni még, s úgy érzem, jó úton járok, de ez nélkületek sosem jött volna össze. Köszönöm, hogy amikor én nem vagyok képes rá, ti itt vagytok és hisztek bennem! ❤

2021-ben több történetet is szeretnék befejezni Wattpadon. Az iniciális tervem az volt, hogy még az idei év vége előtt befejezem a két Marvel fanficem, de sajnos ez nem jött össze, viszont még január első napjaiban pontot teszek mindkettő végére. Úgy érzem, túlnőttem őket, már nem lelek olyan intenzív örömöt az írásukban és egyébként sincs már hová tovább húznom őket. Akik olvasták és szerették éveken át, azoknak nagyon szépen köszönöm és készülök még egy, a Captured in your webtől független, hosszabb Peter Parker novellával, amit remélem még januárban be tudok majd fejezni.

Ezen kívül még legalább három vagy négy történetet szeretnék befejezni, egyedül a Lucifer's Bastard az, amit szerintem nem fogok tudni, mert az túlságosan komplex lett, valami, ami engem nőtt ki, nem pedig én őt, így egy csomó dolgot kell majd átértékelnem és átgondolnom magamban vele kapcsolatosan. Aggodalomra semmi ok, nem ásom el sehová, de lehet, hogy majd egyszer, egy adott ponton, egy adott résznél megszakítom. Mert nem tudom meddig leszek még tovább Wattpadon. Nem szeretném, ha csalódnátok, de erre legyetek felkészülve. A Lucifer's Bastard viszont bestseller lesz, majd egy napon, amikor minden plotszál és minden szereplő a helyére kerül majd. Kicsit megváltozik néhány dolog, néhány esemény, néhány karakter, sőt, az írásmódom is javulni fog. De kiadatom. Dolgozni fogok ezen. Sokat.

Ha a fenti emberkék és a koronavírus is úgy adja, jövőre utazni fogok. Sokat. Akár egyedül. Megtalálom majd önmagam.  2021-ben többet olvasok majd, több filmet nézek, mert az egyetemi évek alatt megcsappant a lelkesedésem e két tevékenység iránt, amit az utóbbi egy hónapban láttam javulni, ennek pedig rettenetesen örülök. Úgy érzem, gyógyulok. És ennél jobb érzés talán nincs is a világon. 

Jövőre aktívabb leszek, szeretnék sportolni, egészségesebben étkezni, amint lehet, több eseményre eljárni. És szeretnék többet írni. Nem csak ezen a platformon, hanem magamnak is, novellákat, verseket, bármit. Szeretnék megtanulni olaszul. De mindenek felett a türelmet és az önkontrollt szeretném elsajátítani. Távolabbra kerülni a monitortól, mások csodálatos életének nézegetésétől, kimenni a szabadba és élni végre a saját valóságomat. Azt hiszem jövőre lesz az, hogy felülök egy vonatra és elmegyek sétálgatni valamerre egy napot. Talán Nagyváradra, megnézem hol kávézott Ady. :D

Még ezernyi tervet tudnék leírni ide, de kell olyasmi is, ami az én kis titkom maradhat. Dolgozok magamon, a jövőmön és ez a lényeg. És néhány hete már úgy érzem, hogy összeszedettebb vagyok. Azt hiszem, most jött el a pillanatom igazán élni.

Remélem ti is csupa olyan pozitív izgalomban részesültök majd a jövő évben, ami az idei miatt kimaradt. Csak egyszer élünk. Ne törődjetek azokkal, akik kinevetnek benneteket, akik nem akarják azt látni, hogy jól teljesítetek, akik nem hisznek bennetek. Mindenkinek van valami, amit adni tud magából a világnak. Találjátok meg ezt a dolgot, találjátok meg a hangotokat és sose feledjétek, hogy mindannyian halandók vagyunk. Álmodozni szép, de valóra váltani az álmokat még annál is szebb. Kezdjétek el efelé haladni.

Boldog új évet kívánok mindenkinek, ne igyatok sokat (dehogynem, carpe diem) és legyetek hálásak minden egyes percért, amit olyanok társaságában tölthettek, akiket szerettek! ❤

Rain Drops - EsőcseppekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang