31. Bölüm

1.1K 111 28
                                    

arama

Taehyung

Babacığım! Lütfen hemen eve gel!

Jungkook

Haneul? Neler oluyor?

Taehyung

Babam hiç iyi değil

Bayıldı!

Jungkook

NE?

Tanrım

Bebeğim sakin ol

Ben hemen geliyorum tamam mı?

Bekle beni

Taehyung

Tamam babacığım lütfen çabuk ol

Kapatıyorum

arama sonlandırıldı

Jeon Jungkook

Dakikalardır hissettiğim korku ve gerginlik duyguları yüzünden nefeslerim sıklaşıyor, bana bir nevi işkence çektiriyordu. İçimde büyük sıkıntı vardı. Korkuyordum, tekrar kötü şeyler yaşamak istemiyordum. Artık minik ailemle tamamen mutlu olmak, güzel bir hayat yaşamak istiyordum.

Arabadan indiğim gibi evin kapısına doğru koşturmuştum. Haneul en son beni arayıp Taehyung'un bayıldığından bahsetmişti. Neden bir anda bu kadar kötü olmuştu bilmiyordum. Bugünkü hali gerçekten de beni çok korkutuyordu.

Sabah işe gitmem için beni uykudan uyandırdığı zaman da pek enerjik olduğu söylenemezdi. Azıcık hasta-kırgın gibiydi ve işe gitmek istememiştim ama çalışmaya mecburdum. Bugün olan olmuştu.

Kapıyı açmak için alelacele parmak izimi girmiştim. Kapı açıldığı zaman içeri doğru seslenmiştim. "Han, babacığım neredesiniz?!" cevap çok geçmeden mutfaktan gelmişti.

"Baba, mutfağa gel!" mutfağa doğru hızlı adımlarla ilerlediğimde, Haneul'u Taehyung'un başında dizleri üstüne çökmüş bir şekilde ağlarken bulmuştum. Meleğim korkuyordu, korkuyordum.

"Babasının güzel kızı... Şşht, ağlama bebeğim. Sakin ol lütfen. Hemen doktora götüreceğiz onu tamam mı?" diyerek bedenine sarılıp sakinleşmesi için saçlarını sakin olmaya çalışarak okşamış, boynundan uzunca öpmüştüm.

Ufak bedeni hıçkıra hıçkıra ağlıyorken kalbim ağrıyordu. Gözlerimin dolmasını engelleyemezken, ondan ayrılıp Taehyung'un bedenini kucaklamıştım.

"Arkamdan gel meleğim!" Haneul hemen arkamdan beni takip ediyordu. Girişte, askıda duran paltosunu ona verip Taehyung için de bir tane aldıktan sonra kapıyı açmış ve dışarı çıkmıştım.

Hızlı adımlarla arabama doğru ilerliyordum. Neler olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu. Muhtemelen epey yorgun düşmüştü ve vücudu bunu kaldıramayıp bayılmıştı. Endişeleniyordum çünkü kötü bir şey olmasından korkuyordum.

"Babacığım, merdivenlere dikkat et." merdivenleri inerek arabama geldiğimizde tek kolumla arabayı açmış, Haneul'un binmesini beklemiştim.

"Hadi bin güzelliğim, babanı kucağına yatıracağım." dediklerime uyarak arabaya bindiğinde cam kenarına doğru ilerlemişti ve Taehyung'u arka koltuğa, başı Haneul'un dizlerine gelecek şekilde yatırmıştım.

Lo Stesso Nuovo Amore ✔(2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin