İlahi bakış açısı;
Günlerden pazartesiydi. Haftaya en sıkıcı olan bugünle başlamak çok moral bozucuydu. Evde yapayalnız oturuyor, pinekliyordu. Dışarıdan bakılınca iyileşmeye çalışan kanadı kırık bir kuşu andırıyordu.
Bacağındaki alçının çıkmasına çok az bir süre kalmıştı. Yakın zamanda kurtulacaktı ondan da. Geriye pek bir şey kalmıyordu. İşin sonunda ailesine geri dönecekti.
Her ne kadar iyiyim dese de geceleri göğsü aşırı ağrıyordu. Büyük bir iz vardı, pansuman işinden kurtulmaya çalışıyordu ve bu dıştan iyileşmeye yüz tutan yara içten onun canını yakıyordu.
Yatakta boylu boyunca uzanmış, oflaya oflaya gündüz kuşağı dizilerinden birini izliyordu. Hepsi aşırı sıkıcıydı ama başka şansı yoktu.
Telefona ara sıra bakıyordu. Eğer çok bakarsa Taehyung'un ona attığı bini aşkın mesajı okumak isteyeceğinden emindi. Bunu yapmamalıydı. Bu doğru bir zaman değildi.
Eğer mesajlara bakarsa Taehyung'un umutlanacağını biliyordu. Hatta şaşkınlıktan delireceğini de. Bu şoku henüz ona yaşatamazdı, yaşatmamalıydı. Taehyung'un bunu kaldırabileceğini sanmıyordu.
Ona ve kızına kavuşmasına çok az bir zaman kalmıştı, dayanması gerekiyordu. Onlara karşı çektiği özlem can alıcıydı. Her şeyden çok özlemişti kızını ve sevgilisini.
Kumandayla tek tek kanalları gezerken oflamasına devam ediyordu. Yapacak hiçbir şeyi olmaması da bunu tetikliyordu tabii ki. Yugyeom evde olsa en azından sıkılmaz onunla muhabbet ederdi fakat o da yoktu.
O sırada telefonuna yüzlerce bildirim yağmaya başlamıştı. Dayanamayarak telefonu eline aldığında bebeğinin attığı mesajları üstten okumaya başlamıştı. Jungkook gerçekten üzülüyordu.
Bebeğinin bu denli üzülmesine canı yanıyordu. Ona anlattığı şeyler yüzünden canı yanıyordu. Kızını öpüp koklayamadığı için canı yanıyordu. Her şey Jungkook'un üstüne geliyordu sanki.
Kalbine anında tarifi olmayan bir ağrı çökerken, gözlerinin dolduğunu hissetmişti. Onları özlüyordu, delicesine yanlarına gitmek istiyordu ama bazı şeyler için zaman gerekliydi. Sadece zamanını beklemeli, daha sonrasında onlara güzel, güçlü bir Jungkook halindeyken kavuşmalıydı. Bu her iki taraf için de harika olurdu.
Başını arkaya attığında, Tanrıdan dayanma gücü dileniyordu. Böylece belki merhamet görürdü ha? Bilemiyordu.
İstemsiz olarak elini hareket ettirdiği zaman, telefon ekranına değen parmak ucunu hissetmişti. Başını kaldırdığı zaman hiç görmemiş olmayı dilediği o şeyi görmüştü. Jungkook... Taehyung'un attığı mesajları açmıştı!
"Siktir, hayır..." endişeyle ne yapacağını bilemezken öylece kalakalmıştı. Cidden boku yediğini hissediyordu. Yemişti de. Eğer Taehyung görüldü attığını görse -ki görecekti- hiç iyi şeyler olmayacaktı.
Telefonunun başkasının eline düşme ihtimalini düşünse bile uçurumdan atlamadan önce telefonunu denize fırlatmıştı. Bu da tüm ihtimalleri 0'a düşürüyordu. Aceleyle ne yapacağını düşünürken Taehyung'un yazıyor işaretini görmüştü. İşte bu sefer gerçekten sıçmıştı.
@taetaehy
Ha
Ne?
Ben az önce hayal mi gördüm yoksa mesajlar görüldü mü oldu?
TANRIM
NE
NEEE
JUNGKOOK SEN MİSİN
NOLUYPR YA
DELŞRECEĞÜM
@jjggukjk
Ah, üzgünüm Taehyung
Ben Jungkook değilim...
Jihyo ben
@taetaehy
Ne
Ben sandım ki
Ah
Gerçekten
Delireceğim
Kalbime indi
@jggukjk
Bende ikinci hesap olarak Jungkook'unki kalmış
O yüzden üstten mesaj gelince benim hesabım sanıp yanlışlıkla açtım
Lüzumsuzluk gibi oldu
Özür dilerim
@taetaehy
Anladım
Bir anlık kalp çarpıntısı oldu
Biliyorsun durumumu
Fazla heyecanlanınca neler yaşadığımı
@jjggukjk
Seni umutlandırmak istemezdim
Özür dilerim arkadaşım
Durumun mu?|
Ne|
Ah evet...
Biliyorum
Özür dilerim tekrardan
@taetaehy
Sorun değil Jihyo
Bir anlık onun olduğunu zannetmem bile bana iyi geldi
Sonuç hüsran olsa da
@jjgukjk
Sana iyi gelmek istiyorum|
Her daim|
Durumunda gelişme var mı peki?
İyi ya da kötü
@taetaehy
Bilmiyorum
İyi gibiyim
Hiçbir sorun yok birkaç gündür
@jjgukjk
Emin misin
İlaçlarını aksatmıyorsun değil mi
@taetaehy
Düzenli içtiğimden beri daha iyiyim
Sorun yok
Sorduğun için teşekkür ederim
@jjgukjk
Düzenli içmeye devam et
Gitmem gerek, muhasebeden çağırıyorlar
İyi günler ❤️
@taetaehy
İyi günler sana da
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lo Stesso Nuovo Amore ✔(2)
FanfictionTaehyung, aşkını yitirdiğini düşünse de işler göründüğünden çok daha farklıdır. •Lo Stesso ... Amore² •Yarı text, yarı düz •Aile draması