3

22 4 1
                                    

Saye koşarak yanımıza geldikten sonra nefes nefese konuşmaya çalıştı ama sadece çalıştı.

"Y-yeni b-biri." Anlamayan gözlerle ona baktığımız da nefesini toparlayıp konuştu.

"Yeni biri gelmiş okula. İtiraf sayfasında gördüm. Eren'in kuzeniymiş sanırım." Zümra gözlerini devirip söylendi.

"Bir uyutmadınız ya. Bizene kızım kuzeniyse." Katılıyordum. Saye'nin oturması için yana kaydım. O da saniyesinde oturdu. Çantasından suyunu çıkarıp yarısını bitirdi.

"Ee devamı yok mu bunun? Kuzeni olduğu için mi bu kadar heyecanlandın?" Olayla tek ilgilenen Tuana gibi görünüyordu. Saye suyunu çantasına koyup anlatmaya başladı. Normalde dinlerdim ama bildirim geldiği için telefonumu elime aldım. Yine aynı kişidendi.

@evlenmedenolmaz: Beni hiç merak etmiyor musun?

@evlenmedenolmaz: Evet, merak ediyorum yazman gereken yerdeyiz.

Gözlerimi devirdim. Kendini ne sanıyordu?

@evlenmedenolmaz: Devirme gözlerini!

@evlenmedenolmaz: Deren'e noldu?

@evlenmedenolmaz: Yediğiniz, içtiğiniz ayrı gitmezdi.

@evlenmedenolmaz: Ya tamam konuşma ama bari sorularıma cevap ver.

@evlenmedenolmaz: Ben yokken çok şey değişmiş.

@evlenmedenolmaz: Merak ediyorum.

Deren'i ve Tuana'yı da tanıdığına göre aynı ortaokuldaydık. Telefonumu Tuana'ya uzattım.

"Bulsana şu çocuğu, kimmiş?" Saye

"Hangi çocuk? Sen biriyle mi konuşuyorsun? Niye bizim haberimiz yok? Erim'le onayımızdan geçmeden eniştemiz olamaz. Kim o?" Zümra da kafasını kaldırmış merakla bakıyordu. Tuana da mesajları okumuştu yüksek ihtimalle.

"Bir tahminim var ama emin olmam lazım. Akşama doğru emin olurum bebek." Bilgisayardan, yazılımdan yani kısacası teknolojiden çok iyi anlıyordu. Bir tahmini olmasa bile bulurdu. Sanırım anonim arkadaş bizi gerçekten tanımıyordu. Zümra bıkkınlıkla nefes verdi.

"Germeyin beni. Bir şey varsa orta da söyleyin. Sabahtan beri gereksiz gerilim yaratıyorsunuz, sinirleniyorum." Zümra hep böyleydi. Aramızda genelde en mantıklı konuşan oydu. Daha fazla gerilim yaratmamak için cevap verdim.

"Dün gece biri yazdı. Değiştiğimi falan söyledi. Bende cevap vermedim. Niye vereyim? Gelmiş kimliğini belli etmeden yazıyor bir de cevap vermemi bekliyor. Neyse. Sabah yazdı yine, okursunuz birazdan. Tuana'yı falan da tanıdığını söyledi. Hatta Deren'i de tanıyormuş." Deren'in adı geçince Tuana gözlerini devirmişti. "Yani sonuç olarak, ortaokuldan tanıyor bizi yüksek ihtimalle. Akşama kadar öğreniriz kim olduğunu." Zümra merakla telefonu alıp okumuş, Saye'ye uzatmıştı. O da okuduktan sonra bana verdi.

"Sevdim ben bu çocuğu." Saye'ye gözlerimi devirdim.

"Nereden biliyorsun erkek olduğunu? Hem bize ne. Kim olduğunu öğrenmek için engellemedim. Öğreneyim, engelleyeceğim." Bu sefer gözlerini deviren o olmuştu.

"Niye engelliyorsun? Azıcık eğleniriz, engelleme." Ben cevap vermeden Zümra atıldı.

"Saçmalama. Tanımadığımız biriyle niye konuşsun? İstiyorsa gelir yüz yüze konuşur ya da kendi hesabından yazar." Haklıydı. Zümü'ye öpücük atıp ayağa kalktım.

"Hadi zil çalacak şimdi, sınıfa gidelim." Dememle zilin çalması bir olmuştu.

Okulun bittiğinin habercisi olan zil çaldığında çantamı alıp sınıftan çıktım. Kızların hepsi aynı sınıftaydı ama ben tek başımaydım. 9 ve 10 da beraberdik ama şuan onlar sayısaldı. Ben eşit ağırlık seçmiştim.

Her zamanki gibi çıkış kapısında buluştuğumuz da yürümeye başladık. Tuana'lara gidiyorduk. Yol boyunca Saye, Erim'le konuşmuştu. Tuana ve Zülal de sabah ki magazin haberini konuşmuşlardı. Bende öyle etrafa baka baka ara sıra Erim'e sataşarak yürümüştüm.

Eve geldiğimiz de Serra Teyze'nin yaptığı yemekleri yemiştik. Kendisi işteydi. Bu yüzden genel olarak Tuana'larda takılıyorduk. Şimdi de salonda oturmuş Tuana'nın şu bilinmeyeni bulmasını bekliyorduk. Telefonuma gelen bildirimle elime aldım.

@evlenmedenolmaz: Kuşlar bana beni aradığını söyledi.

@evlenmedenolmaz: Ama bulamazsın güzelim, boşuna uğraşma.

@evlenmedenolmaz: Vaktinin değerli olduğunu düşündüğüm için söylüyorum.

@evlenmedenolmaz: Sonuçta bana cevap vermeye bile vaktin yok.

@evlenmedenolmaz: Deren başka okuldaymış.

@evlenmedenolmaz: Senden öğrenemeyince iş başa düştü, biraz stalk yaptım.

@evlenmedenolmaz: İkinizin hesabında da birbirinizle hiç fotoğrafınız yok ama takipleşiyorsunuz.

@evlenmedenolmaz: Tuana'yla takipleşmiyolar bile

@evlenmedenolmaz: Anladığım kadarıyla onların arası bozuldu.

@evlenmedenolmaz: Sende Deren'e küsmedin ama Tuana'nın yanındasın.

@evlenmedenolmaz: Of bak çok merak ettim.

@evlenmedenolmaz: Niye kavga ettiler acaba?

Gözlerimi devirdim. Sana ne yazmamak için zor tutuyordum kendimi. Tuana heyecanla ayağa kalktı.

"Şimdi bu zeki arkadaşınızı ayakta alkışlıyorsunuz." Hiçbirimizden tepki gelmeyince gözlerini devirerek söylendi.

"Sizden ne bekliyorsam zaten. Neyse." Geri heyecanlı haline dönmüştü. "Buldum kim olduğunu."

..................................

Anonim işleri bana ters sanırım ÖALDNWLFJWKJF

Çok BekledimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin