Am ajuns repede la restaorant.Am iesit din masina si am intrat in el.
Am vazuto si pe mama la o masa si ne-am indreptat spre ea.Purta o rochii neagra lunga care ii scotea in evidenta talia.
-Buna mama !o salut eu dupa ce o iau in brate si o pup pe ambi obraji .
-Buna, scumpa mea.El este baiatu de care mi-ai spus? intreaba ea referindu-se la Harry
-Da mama el e Harry! mama il ia pe Harry in brate si ii zice
- Izabella Gillbert !ii spune mama
-Harry Styles !spune Harry
Ne asezam la masa si mai vorbim putin dupa pe usa restaorantului intra un barbat inalt brunet cu ochii albastrii si un corp atletic .
El s-a indreptat spre noi si mama sa ridicat in picioare si dupa si noi.
-Buna !Tu trebuie sa fi Lucy ,mama ta mi-a spus multe despre tine!spune el eu ridic o spranceana amuzta spre mama care chitoteste
Seara a continuat foarte bine am mancat ,am ras , am povestit .Harry a vorbit mult cu mama si chear ma bucur ca se inteles asa de bine.Adam pentru ca asa il cheama pe viitorul meu tata ie foarte de treaba am aflat ca a mai avut o casnicie anterioara si acum conduce o firma de modeling.
Eu cu Harry am hotarat sa plecam si ne-am luat ramas bun de la Mama si Adam si am plecat spre casa.
Am intrat repede in casa si dupa in camera.Cum am intrat am inceput sa ne sarutam salbatic.Eu mi-am inconjurat bratele in jurul gatului lui iar el si-a pus mainile talia mea.Mi-a ridicat picioarele de la sol si le-a inconjurat in jurul taliei lui.Am fost lipita de peretele rece cea ce ma facut sa gem.
A inceput cu sarutari pe gat iar eu deja ma incalzeam din ce in ce mai tare.Ia-m dat sacoul jos si el mi-e tocurile.Ia-m dat si camasa jos si el mi-a descheiat rochii si a dato jos.Si-a lipit din nou buzele lui fierbinti si a inceput sa faca pasi cu mine in brate spre pat.Am simtit lenjeria patului rece pe pielea mea fierbinte plus ca Harry ma strans puternic de fese eciandu-ma la maxim cea ce ma facut sa gem puternic.
-Te Iubesc !imi spune el muscandu-ma la de globul urechii facand sa gem si la acest gest
-Si eu....Te iubesc ! reusesc sa spun printre gafieli
Ia-m dat pantaloni jos si el mi-a scos sutienul eu ramanad doar in boxeri ca si el.A inceput sa ma sarute dinou pe gat dupa a ajuna la sani mi-a luat muguru in gura si a facut cerculete eu dandumi capul pe spate si ridicamdu-mi bazinul in sus,a aplicat acelasi tratament si celulat sani dupa a continuat cu sarutari pe abdomeni dupa a luat banda boxerilor in dinti tragand de ea si dandui jos eu ramand goala sub el.
A urcat inapoi la buze si ma sarutat.Si-a introdus in deget in lacasul meu umed iar eu am scos un mic tipat cand a bagat si al 2 deget in mine.Mi-am mai daruit cateva sarutari pe gat dupa muscandu-ma de o parte unde va lasa semn .Facea miscari dute-vino in mine iar eu gemeam puternic.
-Iubito esti sigura ca vrei asta?intraba el uitandu-se fix in ochii mei
-Da.!spun eu printre gafieli si aprob cu o miscare a capului
Harry sa dat putin intr-o si a ajuns la blugi de unde a scos un prezervativ.Si-a dat jos boxerii si si-a pus prezervativul pe masculinitatea lui.S-a pus dinou peste mine si a inceput sa ma sarute din nou ,ia-m simtit masculinitatea lui pe feminitatea mea.A intrat in mine incet iar eu am scos un tipat puternic a inceput sa faca miscari lente de dute-vino in mine.
Am simtit ochii deja umezi iar Harry a vazut asta si sa oprit.
-Iubito esti bine ?Te-am ranit ,spune-mi ma opresc !spun el repede si panicat
-Nu ,tu continua !spun eu si el continua
Durerea a inceput sa se transforme in placere .Gemeam foarte tare si eram pe culmile extazului am simtit un lichid umed iesind din mine si mi-am seama ca ie primul meu organism.
Harry a iesit din mine si el gemand ,dupa si-a scos prezervativul de pe masculinitarea lui lundu-ma pe mine in brate tragandu- ma la pieptul lui si invelindu-ne.
-Ai fost superba iubito.Te iubesc!spune el si imi daruieste un sarut pe cresterul capului
-Multimesc....si eu te iubesc! spun eu si ii dau in sarut pe obraz dupa imi pun capul pe pieptul lui si ma scufund intr-un somn adanc.
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfiction--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...