-Sa stii ca nu as putea sa iti fac una ca asta nici odata. Te iubesc sa nu uiti niciodata asta!spun eu si eu ii dau un sarut pe obraz si el zambeste
Ma ridic din pat si imi las plovarul si geanta pe scaun.
-Hai sa facem ceva de mancare cred ca na-i mancat de ceva timp!spun eu si el aproba zambind
Am intrat in bucatarie si ia-m sters lacrimile de la ochii uscati si de pe obraji.Mi-a zambit trist iar eu ma-m ridicat putin pe varfuri lipindu-mi buzele scurt de ale lui.
La-m tras cu grija si la-m asezat pe un scaun de la masa.Eu am inceput sa asez pe masa igredientele pentru clatite si Harry imi studiaza fiecare miscare .
Dupa terminare clatitelor le-am pus pe farfurie si le-am umplut cu finetti si deasupra am pus frisca si o capsuna.
Harry a inceput sa manance si eu alaturi de el.Dupa masa ma complimentat spunandu-ma ca clatitele au fost deliciase iar ia-m multumit.
Am intrat in camera lui si am hotarat sa facem un dus.
Dupa un dus lung Harry si-a mai revenit ca sa spun asa.
Eu ma-m imbracat intr-un tricou de al lui Harry si cu lenjerie intima.Ma-m bagat in pat in bratele lui Harry.
-Ma bucur ca mai iertat nustiu cum as fii putut sta fara tine.Fara sa te sarut sau fara sa te ating sau sa nu mai zic sa te vad in bratele altui baiat!spune el incordandu-se la ultima fraza spusa
-Poii acum nu trebuie sa te gandestii la asta pentru ca sunt in bratele tale !spun eu si il satut scurt
- Te Iubesc mult Lucy ,mai mult decat iti imaginezi tu !imi spune el sincer
-Si eu Te Iubesc Harry,si vreau sa iti spun ca esti totul pentru mine!spun eu mandra si sigura pe mine
El isi lipeste buzele de ale mele si ma saruta apasa si flamand iar eu ii raspund la sarut binenteles.
Se aseaza deasupra mea si continua cu saruturi pe gat si tot asa.
Intrun final eu ajung doar in lenjerie intima si el la fel.
Imi deschide sutienul de la spate si il arunca undeva prin camera iar apoi aplica acelasi tratament si boxerilor mei. El stand in genungi in pat .Imi face semn sa imi ridic picioarele la gatul sau iar eu ma comfirm.Ii simt respriratia
calda la feminitatea mea cea ce ma excita la maxim.Buzele lui se lipesc de feminitatea mea si incepe sa faca cerculete eu ridicandu-mi bazinul in sus si gemand zgomotos.
Il trageam pe Harry de par gemand si el sper din tot sufletul ca Louis sa nu fie acasa.Am simtit cum organismul meu vine iar Harry si-a ridicat blugii de unde a scos un perzervativ si la ondulat pe masculinitatea sa.
A intrat cu viteza in mine iar eu am gemut la contopirea corpurilor noastre eu si Harry am scos un geamat amundoi de o data.
Organismul meu a aparut odata cu cel al lui Harry.A iesit din mine dupa cateva secunde si a intrat cu 2 degete in mine dupa avand pe ele un lichid alb transparent si lea introdus in gura lui.
-Am stiut eu ca esti dulce!spune el zambind viictorios
-Multumesc...cred! spun eu ridicand din umeri si zambind inocent
Harry si-a scos perzervativul de pe Harry Junior si a venit spre mine imbratisandu-ma strans.
Ne-am asezat mai bine in pat incercand sa ne regulam respiratile accelerate.
Nu regret nimic de cele intamplate cu Harry .Nu regret ca ma-m impacat cu Harry.Pentru ca il iubesc si e totul pentru mine nustiu ce ma-s face fara el.Il iubesc mai mult decat pe mine si chear il cred ca imi spune ca nu ma inselat pentru ca am incredere in el si sunt sigura ca nu ar face asta .
Am adormit in bratele lui inconjurata de mirosul lui la scurt timp .
~~~Harry-Povesteste~~~
Am vazut ca Lucy a adormit iar eu am sarutat-o scurt pe buze .
Ma bucur mult ca Lucy m-a iertat ,nustiu ce ma-s face fara ea.Devin tot mai depedent de ea pe zii ce trece si o iubesc din ce in ce mai mult.Nu am inselato ,si nici nu osa o fac pentru ca o iubesc enorm de mult.
Am adormit si eu gandindu-ma la ea.
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfic--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...