Au venit si baieti acasa si au ramas cu gura cascata noi eram doar in pantaloni scurti si bustiere si ne bateam cu perne ,cantam ,dansam si tipam.Ei erau incremeniti cred si eu nu in fiecare zii vezi fulgi de perne pe jos ,mancare si fete anormale dar noi am schitat un zambet nevinovat si am fugit la ei .Ia-m luat in brate si le-am dat cate un sarut dupa am inceput sa ne batem cu perne fete contra baieti .In final nu a castigat nimeni pentru ca nici noi nu ne lasam dar nici ei .Zayn ia dat lui Andree cu piciorul in ochii si acum ii sa umflat dar Zayn si-a luat o bataie de la Andree pe cinste.
Acum noi suntem in camera lui Selena pe jos si povestim.Fetele ma-u intrebat daca am avut parte de relatie sexuala cu Harry iar eu am lasat capul in jos si am aprobat ele au inceput sa tipe si sa ma felicite .Mi sa parut putin ciudat sa le zic dar pana la urma sunt prietenele mele.
Intr-un final baieti ne-au "invadat"petrecerea iar noi ia-m gonit dar ei au facut niste fete de copii orfani si ia-m pimit si pe ei pana la urma.Ei au venit cu idea de a ne juca adevar si provocare adica mai pe scurt provocare.Andree a fost prina care a trebuit sa bea o sticla votca si ea a bauto.Niall a trebuit sa manance un handburgher iar el a fost foarte incantat de ideie.Andree ,Selena ,Nina si Elinor si eu ne-am imbatat de-a binele ai am inceput sa cantam sa dansam si alte chesti pana ce bieti ne-au luat.
Am intrat cu Harry in camera si am inceput sa il sarut salbatic la-m trantit pe pat si eu ma-m urcat peste el am inceput sa il sarut pe gat si pe abdomen il muscam de gat si de buze iar el gemea la fiecare muscatura si atingere a mea.
El si-a pus palmele pe fesele mele si eu pe abdomenul lui mi-a dat tricoul jos si dupa bustiera dupa eu iam dat pantaloni am inceput iar sa ne sarutam salbatic .
Mi-a dat boxeri jos si eu lui a scos de la pantaloni un perzervativ si sa urcat el pe mine mi-a inconjurat picioare in jurul taliei lui ma sarutat pe buze dupa ma muscat de buza de jos excitandu-ma mai mult.La-m simtit pe Harry Junior langa feminitatea mea cea ce ma facut sa gem.Harry a intrat brusc in mine cea ce ma facut sa scot un mic tipat .A inceput sa faca miscari dute-vino in mine iar eu gemeam la fel ca el.Respiratile noastre nu mai erau regulate ,Harry si-a lipit iar buzele de ale mele.A intrat mai adanc in mine iar eu mi-am ridicat in sus.
Dupa alte gafieli si gemete Harry a iesit din mine si a scos perzervativul de pe Harry Junior si la aruncat prin camera.
Sa aseza si el langa mine in pat si ma tras la pieptul lui.
-Sa stii ca pentru o incepatoare esti super buna la asta !spune el ranjind
-Hahaa...tu profesionistule! spun eu sarcastica
-Poi..sa stii ca sunt !spune el mandru si eu imi dau ochii peste cap
-Si modest !adaug eu
-Numarul unu !spune el zambind
-Mda....maine nu avem scoala si ie ziua mea!spun eu fericita ridicandu-ma in sezut
-Daa,cam asa !spune el ganditor
-Si ce imi iei de ziua mea?intreb eu dand din gene des si facand niste ochii de catelusi
-Secret ! spune el facandu-mi cu ochiu si eu incruntandu-ma
-Imi iei un colier de usturoi ?intreb eu sarcastica
-Hai ma de unde stiai ?intreaba el prefacadu-se
-Hahaaa ...amuzantule! spun eu si il lovesc jucaus in umar
Ma tras la pieptul lui dinou si mi-a daruit un sarut pe frunte.
Am cascat si dupa nu am mai auzit nimic inafara de un Noapte Buna si am cazut intr-un somn adanc .
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfiction--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...