Capitolul 53

399 32 1
                                    


Ma dor ochii de mor.Ma-m sculat la ora 7 si am plecat spre aeroport.

Acum sunt în avion asteptand sa ajung în Elvetia pentru ca îmi ie somn de mor.Mama a spus ca ma asteapta la aeroport si ca diseara o sa cunosc pe cineva important.

Dupa o ora am ajuns însfarsit în Elvetia.Am coborat din avion imediat vazand-o spre mama.Ma-m apropiat de ea cu bagajele dupa mine ,ea cum ma vazuse venind sa ma îmbratiseze strans.

-Buna mama!spun eu pupandu-i ambi obraji

-Buna scumpa mea! îmi spune ea cu un zambet

Dupa ce am mai stat putin cu mama unde am vorbit cum a fost zborul ne-am urcat în masina si am

plecat spre casa ei .În drum spre casa am vorbit cu mam ce am mai facut eu la liceu ia-m povestit putin despre Harry,despre excursia în Maiami dar nu ia-m spus despre Jake în nici un caz.

Dupa 15 minute de mers cu masina am ajuns în fata unei vile uriase alba cu geamuri mari..chear foarte marii.

-Închide gura intra mustele! îmi spune mama razand pe seama mea

-Foarte matur ,mama! îi spun eu dupa intram în curte care era superba cu trandafiri rosi ,albi cu un gazon taiat perfect ,cu o piscina uriasa si cu un foisor mare arata chear superb.

Am intrat în casa iar aici chear nu mai aveam cuvinte tot era sperb ,aranjat ,sofisticat...perfect!

Sufrageria era mare si sofisticata ,bucataria la fel si am vazut si o doamna acolo care cred ca e bucatareasa sau ceva de genul dupa mama ma

condus la etaj unde mi-a aratat camera mea .

Am intrat în ea si la fel ca celalalte era frumoasa si superba .

-Ok scumpo ,eu osa plec pana la firma sa ma întalnesc cu Adam si diseara sa nu uiti ca osa vina cineva important si sa nu uiti sa te pregatesti ! îmi spune mama ma pupa pe frunte dupa pleaca

Mi-am ales o rochita pentru diseara dupa am iesit din camera pentru ca nu aveam ce face si am hotarat sa ies afara.

Însfarsit am gasit si eu bucataria si am intrat în ea.Am salutat-o politicos pe bucatareasa ,ea la fel am aflat ca numele ei este Cerise. Mi-am pus într-o farfurie niste biscuiti cu ciocolata si un pahar cu suc dupa am iesit în curte.

Ma-m asezat pe o banca în foisor uitandu-ma la piscina si la gazonul impecabil.Chear ma bucur ca mama însfarsit si-a gasit pe cineva si mai ales pe Andam pe care mi la-s dori ca tata .Am fost trezita din gandurile mele de telefonul meu care suna.

-Neata ,Lucy!

-Sa stii ca pentru mine nu mai ie dimineata dar Neata ,Harry!

-Ce faci? Cum e în Elvetia ?

-Fac foarte bine ,iar aici este bine .

-Ma bucur ,cand vii înapoi am o surpriza pentru tine !

-Da? Ce surpriza ?

-E nu îti pot spune cand vii aici ai sa vezi!

-Ok...mai facut curioasa.Si eu osa îti iau ceva de aici stai linistit!

-Da, ce?

-Poi...eu pentru ca sunt o draguta am sa-ti zic .Si osa îti cumpar o cutie de prezervative cu aroma de banane !

-Ooo deabaea astept sa la folosesc ,cu tine!

-În mod normal nu as refuza dar acum osa zic pas!

-Ok Lucy eu trebuie sa închid ies cu Louis la alergat vorbim ,pa!

-Pa!

Ma bucur ca Harry si-a mintit de mine si ca a putut sa ma sune chear aveam nevoie sa îi aud vocea.

Am mai stat putin în curte am vorbit cu Andree prin mesaje dupa am intrat înapoi în casa pentru a ma pregati pentru diseara.

Am intrat la mine în camera intrand repede în baie pentru a face un dus .Am dat drumul la apa în cada dupa intrand si eu în ea.

Dupa un dus binemeritat am iesit din dus înfasurandu-mi corpul într-un prosop rosu moale.Ma-m dus în camera si mi-am luat lenjerie intima dupa un tricou lung pana la coapse.Dupa ce parul mi sa uscat mi-am facut niste bucle dese dupa ma-m machiat cu rimel,tus si un ruj rosu dupa ma-m îmbracat cu rochia alba dintr-un material fin si o pereche de platforme rosi.

-Lucy ,parinti tai au ajuns! îmi spune Cerise

-Multumesc ,vin acum! spun eu si ma dau putin cu parfum dupa îmi pun lantul de la Harry si ies din camera

Cobor scarile si ajung îi vad pe mama ,Adam ,Cerise si înca 2 baieti plus o fata.Adam a venit langa mine si ma luat de mana dupa sarutandu-ma pe ambi obraji .

Am pornit amundoi spre masa ,mama venind si ea lunandu-ma în brate.Ia-m analizat putin ce cei tri începand cu fata care era blonda cu ochii verzi ,era frumoasa nu am ce zice ,baiatul de langa ea arata super bine era înalt ,frumos iar celalat era cireasa de pe tort cu un corp de Adonis si niste ochii ca 2 oceane.

-Lucy,vreau sa ti-l prezint pe fiul meu Jai iar ei sunt prieteni lui Emily si James.Care sunt logoditi deci nu îi fa ochii dulci !îmi spune Adam razand iar eu îi dau un punm în umar usor amuzata

-Lucy, îmi pare bine! le spun eu facand cunostinta cu ei

Jai mi sa parut putin înfumurat dar ok si cred ca ar trebui sa ne întelegem pentru ca osa fim frati practic.Emily în schimb e super de treaba iar James la fel.

Ne-am asezat la masa zambind servind din mancarea facuta de Cerise.

Seara a trecut repede am glumit ,am ras si ne-am simtit bine.

I Wish [Needitată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum