Nu stiu de cand timp sunt pe strada dar stiu sigur ca este seara pentru ca este intuneric.Nu imi vine sa cred ca Harry chear ma inseala, am sperat pana acum ca acesta este un cosmar si ca ma voi trezi cu Harry langa mine.Obraji imi sunt plini de lacrimi si ochii la fel .Nu am fost acasa de azi de dimineata nustiu daca ceilalti sau Harry dar chear nu ma intreseaza nu imi vine sa cred ca pe baiatul pe care il iubesc mai mult decat pe mine ca ma putut insela.Sau poate ca era Rebeca care a pus pe cineva sa sune.Sau poate ca ie adevarat ca m-a inselat si nu vreau eu sa accept acest lucru.Dar chestia care ma bantuie mintal este ca voce de la capatul firului mi se parea cunoacuta .
Am hotarat intr-un final sa plec acasa dar nu vreau ca fetele si poate chear si baieti sa ma inebuneasca cu intrebari si alte porcarii ,asa ca am hotarat sa intru pe geamul din camera mea.
Am ajuns acasa si am intrat in camera mea si nu era nimeni .Dar la ce trebuia sa ma astept ..nu doar eu sunt inexistenta nimanui nu ii pasa de mine cred ca inafara de mama ,Andree si Rayn nimeni alcineva.
Mi-am simtit iar ochii
umezii .Am intrat in baie dupa in dus ,dand drumul la apa rece.Am intrat si eu in dus si un fior mi-a strabatut sina spinarii atunci cand apa rece a facut contact cu pielea mea fierbinte.
Dupa un dus lung cu apa rece am iesit din dus si am plecat in camera mea tremurad.Ma-m schimbat in pijamale mele cu Olaf si ma-m baga in pat tragand pilota pana in gat.
Am adormit cu greu dupa alte sugituri si lacrimi .
*****Peste o zii*****
Ieri nu am iesit deloc din camera.Fetele au venit la mine si mi-au spus ca si Harry ie "distrus" nu mananca ,nu bea doar sta in camera lui .Nustiu de ce dar ma simt putin ciudat sa il stiu asa dar pana la urma ie vina lui.Daca nu era adevarat incerca sa vina la mine si sa imi expice dar el nu a venit.
Ma-m imbracat repede si am pornit cu fetele spre scoala.
Pe Harry nu la-m vazut pe afara dar sper caa macar sa fie in scoala.
Vreau sa stiu unde este chear daca mi-a facut ce mi-a facut vreau sa stiu ca este bine.
Dupa primele patru ore nu la-m vazut pana acum pe Harry dar cred ca ma ocoleste sau ceva de genul.
Am intrat in cantina si toate privirile erau atintite spre mine dar nu le-am bagat in seama.Mi-am luat ceva de mancare si am plecat spre masa unde erau si ceilalti.Ma-u salutat si au inceput sa manance in continare.
-Baieti stii cumva unde e Harry?intreb eu cu o voce mica
-Poii....nustiu cred ca in camera lui nu a mai iesit de acolo de 2 zile doar sta acolo si se mai si drogeaza!spune Louis si eu ma ridic si plec de la masa fara sa mai zic nimic
Intr-un final ajung la casa lui Harry gafind puternic ,nu am mai batut la usa si am intrat in casa cautand camera lui Harry.Poate ca nu mai sunt cu el ,poate ca mi-a facaut el rau dar tot nu vreau sa pateasca ceva rau.
Am gasit insfarsit camera lui si la-m vazut pe el in mijlocul patului gemuit cu o perna in brate plangand si sugitand.
Ma-m indreptat spre pat si ma-am asezat in pat in genunchi langa el.Ia-m pus o mana pe umar si el si-a intors spre mine am vazut ca avea ochii inlacrimati si rosi ,parul cifulit si hainele la fel si am crezut ca eu arat distrusa.Cum m-a vazut ma luat in brate si a inceput sa planga mai tare.Mi-am simtit si eu ochii umezi cand la-m vazut asa ,mi se rupe inima sa il vad asa .
-Ai venit !spun el dupa cateva momente de liniste inca in bratele mele
-Da ,am venit!spun eu
-Lucy , sa stii ca nu ie adevarat eu nu te-am insel...inselat cu nim..nimeni eu pe tine te iubesc!spune el ridicadu-si capul ajugand la acelasi nivel cu al meu
-Dapa ce ai plecat tu am luat telefonul si a am auzind o voce de baiat si de fata care vor...vorbeau si spuneau ca nu ne vorn im..impreuna si ca vor sa ne desparta Lucy ,eu nu te-am inselat credema !spune el si in ochii lui vad sinceritate
-Te cred ...Harry doar ca nici eu nu stiut ce sa fac atunci cand fata ai te-a sunat .Totul
parea adevarat.Te cred !spun eu si el se cuibareste la pieptul meu iar eu ii sarut crestele capului
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfic--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...