Si-a lipit buzele de ale mele intr-un sarut tandru.Eu ia-m raspuns si îmi vine sa ma bat pentru asta pentru ca nu îi pot rezista .
Mi-am dat seama de ce faceam si ma-m oprit dandu-ma in spate cu 2 doi pasi.
-Nu Harry ,gata pleca!spun eu si îi arat usa
-Nu plec pentru ca Te Iubesc! spune el mai mult strigand
-Harry nu intelegi ca imi facu rau ?Pleaca ! strig si eu la el
-Vrei sa plec ? intraba el nevenindu-i sa creada
-Imi pare rau! spun eu cu capul in jos
-Pentru ,ce? intraba el nestind despre cea ce vreau
sa spun
-Pentru ca ,eu nu mai pot..continua asa .Imi pare rau ! spun eu cu lacrimi in ochii
-Adica ,te desparti de mine? intraba Harry si a vazut ca si el avea lacrimi in ochii cea ce ma facut sa plang si mai tare
Am lasat capul in jos si dupa cateva secunde am auzit usa deschizandu-se dupa trantinduse puternit facandu-ma pe mine sa suspin mai mult.Nici mie nu imi vine sa cred ca am facut asta dar nu mai puteam continua asa el poate avea un copil .
******
Toata ziua am stat in pat si am mancat inghetata ,ciocolata si ma-m uitat la filme siropoase facandu-ma sa plang si mai mult.Baieti si fetele au aflat si ele iar Andree a stat cu mine toata ziua si pana acum nu a plecat de langa mine a facut niste glume care ma-u facut sa zambesc putin dar nu indeajuns pentru ca eu a deja imi franta .Mai bine plecam la mama ,ma scuteam de atata suferinta .
Seara deabea am putut dormi 3 ore ca iar ma-m trezit si am plecat spre geam si am adormit iar cu capul sprijinit de geamul rece al camerei .
~~~A doua zii ~~~
Dimineata ma-m trezit greu si amortita la cum am dormit aseara .Am facut un dus in speranta ca imi va schimba starea de spirit dar degeaba.Am schimbat repede si mi-am luat bagajul facut ieri inainte de a ma desparti de Harry si am coborat jos .Mi-am luat un mar si dupa ce am luat 2 ,3 gurii la-m aruncat .
Am iesit afara din casa si ne-am urcat in masina pe Harry pana acum nu la-m vazut dar cand au urcat baieti in masina lui mi-am dat seama ca era la volan.Nu ia-m putut vedea fata dar orcum la ce ma puteam astepta sa aiba ochii rosi sau ceva de genul ,presimt ca aseara si-a petrecut-o cu Taylor dar sincer nu prea ma mai intreseaza ie liber sa faca ce vrea.
Dupa mult timp in care am mers cu masina noi am ajuns primele pentru ca a condus Andree care ie "Regina Soselelor" .Am intrat in cabana si ne-am ales camerele, fetele stau fiecare cu iubitul lor iar eu nu am avut ce face pentru ca mai era o singura camera si trebuia sa o impart cu Harry da se pare ca universul ma uraste !.
Am urcat sus cu liftul si am ajuns la etajul unde sunt camerele noastre .Camera mea si a lui Harry era numarul 69 ,Andre si Zayn 70,Selena si Niall 72 ,Nina si Liam 73 si Eleanor cu Louis 74.Am intrat in camera si vreau sa zic ca era chear mare avea decat un pat ...da super chear ca cineva ma uraste si o baie care chear era maricica si o bucatarie mica.Ma-m dus la ceam si admiram privelijtea.Deabea astept sa ma dau pe partie cu schiurile si seara sa ma urc im telecondola.Eram cuprinsa in gandurile mele si nu am observat ca si Harry a intrat in camera.Am vazut ca imi arunca priviri pe ascus si dupa a intrat in baie fara sa imi spuna un "Buna " sau un "Hey " nimic cea ce ma facut sa oftez puternic si zgomotos.
Am iesit din camera si am pornit spre lift.Am vazut ca mai era cineva adica un baiat care era super dragut arata super bine nu am ce zice ...gata Lucy nu te mai gandi la baieti !! stiga constinta mea alarmata
-Buna !spun eu putin timida
-Buna ,Kevin ! imi spune acesta
-Lucy ,imi pare bine! spun eu
-Unde vrei sa mergi ? intraba el
-Jos ,vreau sa beau o ciocolata calda ! spun eu si ridic din umerii
-Vrei sa o bei in compania mea? intraba Kevin ridicand o spranceana amuzant
-Daca imi faci onoarea ! spun eu zambind amuzata dupa amundoi razand
Am iesit din lift si am mers la cafeneaua care era aproape plina.
-Sii ,tu esti singur aici? intrb eu incercand sa construiesc o discutie
-Normal trebuia sa vin aici cu un prieten dar acesta ajunge deabea maine deci sunt cam singur ! spune el razand facandu-ma si pe mine sa rad chear imi place compania lui
- Tu? continua el dupa ce am comandat
-Eu sunt cu verisoara mea si cu inca vro 8 prieteni ! spun eu
Am baut ciocolata calda in compania lui care ie super placuta ,am ras ,ne-am cunoscut mai bine .Am aflat ca ie la facultatea de medicina ,ca are 20 de ani si ca are o sora mai mare.Am hotarat ca diseara sa nergem sa ne dam cu telecondola si dupa eu am plecat sus zambind ca o proata .
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfiction--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...