Capitolul 11

730 46 1
                                    

Aseara dupa ce Eu si Harry ne-am spun senitimentele am format un cuplu.Dupa am plecat acasa la mine si ne-am batut cu perne le mine in camera, el mi-a cantat si pot sa zic ca are o voce superba.


De dimineata Harry mi-a pregatit micul dejun , ne-am hranit unul pe altul dupa ne-am schimbat si am plecat la scoala.

Toti copii cand am intrat au ramas uimiti cand au vazut ca suntem impreuna dar nu le-am dat importanta .

Primele ore nu le-am avut cu el dar asta nu ne-a impiedicat sa ne intalinim in pauze si sa ne furam cateva saruturi.

Fetele si Baieti nu au zis nimic de relatia noastra adica ne-au spun felicitari si sa va tina si alte chesti .

Acum suntem la proba de majorete.Sunt eu ,Nina ,Selena si fata aia Taylor care din cate am inteles a fost pana acum sefa majoreta.

Profesoara a intrat in sala si au inceput probele.

Au fost multe date afara unele chear au plecat plangand Nina si Selena au fost alese la fel si Taylor si inca 2 prietene de ale ei .Acum urmez eu.Am facut roata ,tumba si alte rasuciri si acrobati. La final doamna antrenoare a spus ca ma-m descurcat bine si ca am fost aleasa in echiipa.Am plecat in vestiar unde erau si celelalte fete.

-Si ai intrat ?intraba Nina

-Daa !! spun eu si ele vin si ma imbratiseaza

-Felicitarii poate concurezi ca sefa a echipei !imi spune Selena

-Nuu ,multunesc !! spun eu si imi iau hainele

Am iesit cu fetele din vestiar si am pornit spre casa.

Am intrat in casa si eu am urcat in camera mea pentru un dus.

Cand am deschis usa la-m vazut pe Harry tolanit in pat.Cand m-a vazut a venit la mine si si-a lipit buzele de ale mele.

Eu mi-am dus bratele la gatul lui adancind ma mult sarutul iar el si-a dus mainile la talia mea.

Mi-a ridica picioarele de pe parchet si le-an inconjurat taliei lui.

Am simtit ceva rece de spatele meu si mi-am dat seama ca era peretele.Harry si-a mutat mainile pe coapsele mele.

Harry si-a dezlipit buzele de ale mele si a continuat sa ma sarute pe gat.

-Sii ,ai luat proba la majorete?intreaba el sarutandu-ma incontinuare pe gat

-D..da !spun eu printre gafiele

-Oo...ma bucur deapea astept sa te vad in fustita!spune el si isi ridica capul pentru a se uita in ochii mei

-Mdaa....dar pana atunci eu vreau sa fac un dus !spun eu ajungand cu picioarele pe pamant

-Hai sa facem impreuna vrei?intreaba el

-Mm...daca tot insistii ,Hai!!spun eu si il iau de mana

Ne-am dezbracat amundoi si am intrat in cabina de dus.

*****

Dupa dus ne-am imbracat sau mai bine zis ma imbracat el pe mine.

Am comandat o pizza pentru fiecare si am mancat in timp ce vorbeam despre noi cand eram mai mici.Am aflat ca Harry cand era mai mic in generala cam asa era tocilar .

Ne-am jucat in pat ne-am invartit pana se invartea pamantul ,Harry mi-a mai furat cateva saruturi .

Dupa eu am vrut ceva dulce si Harry a adus Capsuni si Frisca si asa am inceput sa mancam si sa ne batem cu frisca.

Si asa am continuat toata ziua jucandu-ne si alintandu-ne mai ceva ca copii de 5 ani.Ma bucur ca am reusit sa vad si partea asta a lui Harry nu numai cea dura .

Pe seara Harry a plecat umpic acasa la el si a spus ca se intoarce repede.

Eu ma-m apucat sa fac curat prin camera sa strang mizeria si sa fac patul.

Imediat dupa terminarea treburilor ma-m trantit in pat si chear atunci pe usa a intrat Harry cu un urs mare alb care in 'maini' avea o inimioara pe care scria "I love you" .

-Asta ie pentru tine !spune el imi intinde ursuletul

-Ah...ce dragut !Multumesc ,Multumesc!spun eu si ma ridic in picioare in pat si imi lipesc buzele de ale lui

-Si asta ! spun el si scoate de la spate o cutie de ciocolata Mike

-Acum chear esti dulce! spun eu si il pup pe obraji

Il trag in pat si eu ma urc peste el si incep sa il sarut de la buze pana la maxilar de la maxilar la gat .

Il aud pe el cum geme atunci cand ii sug o parte din gat si dupa trec cu limba peste .Ii dau tricoul peste cap si ii sarut fiecare patratica in parte pana la linia boxerilor.

Urca inapoi cu sarturi pana la gura si imi lipesc buzele de ale lui si il musc de buza de jos.Il aud cand geme dar nu ma opresc si imi infiltrez limba in gura lui.Mainile lui se misca in sus si jos pe coapsele mele .

Imi dezlipesc buzele mele de pe ale lui si ii zambesc si ii sarut obrazul.

-Multumesc ,pentru urs!spun eu

-Cu placere ,si de acum osa iti fac mai des cadouri daca ma rasplatesti asa !spune el ranjind pervers si ma saruta pe obraz

Mi-am pus capul pe pieptul lui si el ma strans mai tare in brate.

-Nustiu cum faci sau ce faci dar ma inebunesti dea binele !spune Harry si imi saruta crestele capului

-Pot sa iti spun acelas lucru Edward !spun eu...

-Lucy !spune Harry dur

-Edward! spun eu amuzata

-Ti-ai semnat sentinta la moarte !spune Harry si incepe sa ma gadile

-Ha..Har....Harry ,ga..gata !! spun eu razand cu putere

El s-a oprit din gadilat si s-a uitat la mine ranjind si eu ii scot limba

-Tineti limba in gura ta daca nu vrei sa o tii in a mea ! spune el ranjind iar eu ii scot limba

I Wish [Needitată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum