~~~~Lucy-Povesteste~~~~
Am cobarat din avion si am pornit spre masina.
Drumul nu a fost foarte lung ,am ajuns repede si am intrat in casa.
Casa era mare si decorata dragut.Am intrat in camera cu bagasele si am inceput sa despachetez.
Dupa 3 ore de despachetare si aranjat camera am iesit sa mananc ceva.
-Buna mama!o salut eu
-Buna scumpo ,ce faci?ma intraba mama
-Mm..bine am despachetat si imi ie foame
-Foarte bine....ai venit la fix acum am facut spaghete.spune mama zambind
-Oh...ma buncur ca imi e foame
Dupa ce am terminat de mancat , am plecat la mine in camera si ma-m uitat la un film "Notebook".
Dupa ce filmul sa terminat am intrat pe Facebook si am vorbit cu colegi de la celalat liceu din Paris .
Nustiu cum osa fiu copii de aici dar sper sa fie bine si sa imi fac si eu niste prieteni de incredere .
Am ascultat muzica la casti de la Ariana Grande , Taylor Swift si alti cantareti.
Dupa o ora de ascultat muzica si uitat la poze cu vechii colegi am adormit .
~~~~ Dimineata~~~~
Soarele rasarea pe cer si intra prin draperiile din camera mea.
Ma-m ridicat lenesa din pat si am pornit spre baie unde mi-am facut rutina si pornit spre dulap.
Mi-am ales un maieu alb cu trandafiri rosi si pantaloni scurti si conversi rosi am iesit din camera.
Jos in bucatarie nu era nimeni dar am vazut un bilet pe bufet.
"Lucy ,vezi ca eu am plecat la noul meu birou .Ti-am lasat niste bani in sufragerie .
Am fost la viitoare ta scoala si va incepe peste 4 zile si fati si bagajul .
Te pup !
Cu drag ,Mama ! "Mda.....deci se pare ca sunt singura!Mi-am facut un sandvis si am intrat in camera mea.
Ma-m pus in fata oginzi si mi-am facut niste bucle.
Ma-m dat cu putin tus , ruj rosu si rimel si am plecat spre mall.
Am intrat in mall si am pornit spre magazine.De la Pullandbear mi-am luat 2 tricouri ,de la zara o pereche de jeans cu talie inalta ,iar de la H&M o pereche de botine si opincute negre.
Mi sa facut foame asa ca plecat la ____ sa mananc ceva .
Dupa ce am luat comanda am plecat sa caut o masa ,am vazut-o si ma-m indreptat spre ea dar cand mergeam cineva mi-a dat o palma peste fesa dreapta.
-Ce dracu ,ai ma? spun eu spre el ,avea parul cret ,ochii verzi si bratele pline de mischii si tatuaje
Nu a mai asteptat sa raspunda si ia-m fript o palma peste obrazul drept si am pornit spre masa.
Am vazut ca isi freca obrazul cu palma plin de nervi ,iar ceilalti 4 baieti care si ei arata super bine au inceput sa rada .Deci cred ca baiatul asta ie cam ingamfat.
Tot timpul cat am mancat eu , el a fost cu ochii pe mine ma simteam putin ciudat dar nu la-m bagat prea mult in seama..
Dar ochii aia ai lui ma ardeau cu privirea .....nu am mai stat si am plecat de aici si am pornit spre iesire.
Am intrat repede in casa si ma-m bagat in patul din camera mea cu o cutie de pizza .Am intrat pe facebook si am inceput sa vorbesc cu verisoara (sora) mea Andree care e fotomodel.
Lucy: Hei Andree ,ce faci?
Andree :Mbine Lucy...tu? Cum ie in Londra?
Lucy: Poi ie bine ,am fost azi putin la cumparaturi :))dar in rest nu am vazut multe !
Andree: Poi ie bine si asa decat sa stai in casa :))
Lucy: Tu cand vii in Londra ?
Andree: Poi....dupa 2 saptamani de cand incepi tu scoala ! :*
Lucy: Off...ok ,poi te las poate ai treaba .Deabea astept sa te vad ! :)) :*
Andree :Ok pa Lucy , si eu deabea astept sa te vad :))) .
Astea fiind spuse ma-m uitat la ceas si era 19:34 ...am stat ceva la cumparaturi nu gluma.
Am intrat in bucatarie mi-an luat ciocolata si suc si ma-m bagat la un film.
Dupa film am inceput sa ascult muzica.Ceasul era 23:45 asa ca ma-m bagat la culcare .
Nu puteam sa dorm in minte imi vin ochii aia verzii .Nuu ,nu ..gata nu trebuie sa ma mai gandesc la ochii luii....nici macar nu stiu cum il cheama nu cred ca osa il mai vad vrodata .Si cu astea am adancit in lumea viselor.
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfic--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...