Capitolul 46

426 29 2
                                    

"" In poza e Parrie adica Andree în poveste .
Va pup :)) ""

Am pornit apa la de la dus incepand sa îmi curat corpul.

Dupa ce am terminat dusul nu stiam cu ce sa ma îmbrac ,ma-m dus la dulap si ma gandeam cu ce sa ma îmbrac si pana la urma am ales o pereche de jansi albastri ,o pereche de conversi albastri ,o geaca de blugi tot albastra si o camasa in dungi alb cu albastru .Nu ma-m mai machiat si am iesit din camera ducandu-ma sa mananc ceva pentru ca mai ai 30 de minute pana vine Jake .

Am baut un pahar de suc de portocale si 3 briose dupa ma-m asezat la masa cu telefonul în mana observand ca aveam un mesaj de la mama.

" Buna Lucy .Vroiam sa te salut si sa îti spun ca mie dor de tine si ca te iubesc !
Sper sa ne vedem în curand .
Cu drag,mama!:)) "

Am zambint în timp ce citeam mesajul gandindu-ma la mama si la cat de mult o iubesc si eu .

"Buna ,mama.Si eu te iubesc, si mi-e îmi e dor de tine.
Cu drag,Lucy!"

Mama a raspun mai repede decat ma astepta si am deschis repede mesajul.

"Sa ai grija de tine.Sa îmi spui daca ai vro problema sau daca ai nevoie de ceva ,da? "

"Da mama nu am nevoie de nimic stai linistita"

"Ok ,ai mancat ceva azi?"

-Da mama am mancat mai devreme.:))"

Am auzit soneria si mi-am dat seama ca a venit Jake.

"Bine ,mama as vrea sa ma vorbim dar trebuie sa plec.Te pup si te iubesc.!"

"Ok,scumpo .Si eu te iubesc!"

Mi-am bagat telefonul în spate la blugi si am mers sa deschid usa.

Jake era îmbracat cu o pereche de jansi negri care îi scoteau picioarele în evidenta ,un tricou rosu care îi scotea abdomenu lucrat în evidenta si o jacheta de piele neagra care îi scotea bratele în evidenta.Mi-am muscat buza în timp

ce îl analizam si se pare ca el a observat asta pentru ca chicotind vizibil.

-Mergem ? intraba el inca zambind

-Sigur ! spun eu si pornim

Am ajuns într-un parc în care nu am mai fost niciodata.Chear daca era întuneric iarba taiata perfect înca se mai vedea dar si florile colorate ,era chear frumos!

*****

Am macat vata de zahar preferata mea si ne-am

dat în masinute ,Jake a castigat un urias urs crem pentru mine dupa am hotarat sa ne dam într-o "caracatita" uriasa pot spune.Jake a platit biletele si dupa ne-am urcat intr-o "tentacula" si ne-am pus centurile.

A inceput sa ne învarte pana am început sa vomit dar bine ca nu sa întamplat.

-Face niste poze ? intraba Jake scoțând telefonul din buzunar

-Desigur ! spun eu zambind

Dupa 4,5 poze "caracatita" s-a oprit si noi ne-am dat jos a fost chear jmechera senzatia .

Am pornit spre iesire uitande-ne la poze unde am ras si ne-am strambat

de zici cei aia.

-Uite ce fata aveai aici! îi spun eu razand

-Dat tu! spune el razand de mine în alta poza

-Sa nu cumva sa pui pe vrun sait ca te las fara mostenitori ! îl amenint eu înca razand putin

-Bine bine ,tin la Jake junior ! spune el ridicand mainile în sus amuzat facandu-ma si pe mine sar rad si mai tare

Am plecat spre casa cu masina lui Jake înca razand pe sub mustati de pozele facute.

-Am ajuns !spune el si eu acum observand ca sunte în fata casei mele

-Mersi ! îi spun eu lundu-mi gheaca

-Noapte buna ,Lucy !

-Noapte buna,Jake ! îi spun eu si il sarut pe obraz dupa ies din masina

Am intrat în casa fete nu erau cred ca erau la iubiti lor.Am intrat in camera si ma-m schimbat în "pijamale" dupa ma-m bagat în pat.

Azi chear a fost o zii super exceptand faptul ca la-m vazut pe Harry sarutand-se cu fata aia Mia.

Cu Jake ma inteleg super bine si stiu ca ma place pentru ca mia marturisit asta si îmi pare rau ca eu nu îi pot împartasi aceleas sentimente.El e un baiat super si stiu ca nu ma-r rani nicoadata dar nu eu trebuia sa iubesc cu badaran ca Harry dar tot nu regret .

Defiecare data cand ma gandesc la îmi duc mana la gat unde am lantisorul primit de la el.

Am scos un suspin de frustrare dupa am hotarat sa ma culc pentru ca e deja tarziu si maine am iar scoala.

I Wish [Needitată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum