Capitolul 42

408 29 0
                                    

****Dupa 3 saptamani****
~~Lucy-Povesteste~~

Au trecut 3 saptamani de la acel incident cu Harry.Nu am mai vorbit cu el aproape

deloc doar atunci cand eram cu ceilalti.Cu Ashley a mai stat 2,3 zile de la acel incident si dupa sau despartit dar orcum toata scoala a aflat ca Harry va devenii tata cea ce ma facut pe mine sa plang 2 zile încontinu..in fine.El acum sa apucat de droguri ,bea ,toata ziua sta cu cateva fete..e treaba lui ,eu înca îl mai iubesc si pot sa zic ca ma cam deranjeaza umpic....bine umpic mai mult.

Eu am început sa vorbesc si sa stau tot mai mult cu Jake .Astazi cu toti plecam la o prezentare la Victoria's Secret la care participa Andree si toti vream sa o vedem .

Am facut un dus lung si dupa trebuia sa ma imbrac ,dar cu ce?

Am stat în fata dulapului cam 10 minute dar pana la urma mi-am ales o rochita crem pana la genunchi cu o curelusa alba putin mai sus de talie si la uneri era un crem mai lucios , platforme albe ma-m machiat foarte putin si mi-am indreptat parul.

Am iesit din camera dupa ce mi-am luat plicul cu telefonul ,bani si cheile de la masina.

Toti erau în sufragerie îmbracati sofisticat chear daca baieti nu erau în costum nici unul tot artau bine.Toti am zambit si am plecat spre masini.Eu am urcat în a mea cu Selena,Niall si Andree restu în masina lui Zayn si al lui Harry .Am pornit eu fiind prima dintre ei zambind învingator.Noi am ajuns primele iar Harru în urma noastra si Zayn ultimul.

Cum am iesit din masina am vazut doar aparate foto si lumini nimic alceva.

Am stat putin am facut cateva poze Andree a publicat relatia ei cu Zayn si dupa am intrat.

-Ai emoti? o intrb eu pe Andree

-Da foarte multe ,daca osa ma împedic?Daca osa cad? spune ea

-Stai linistita ,o sa fii superba ! o incurajez eu dupa o imbratisez

Andree pleaca dupa ce toti o imbratișam iar noi ne asezam pe scaunele din primul rand.

Au inceput sa aparat tot felul de modele pe scena iar fotografi faceam mii de poze.Cam dupa al 8-ulea , 9-ulea model pe scena a aprut Andree purtand o rochie stramta neagra care i se mula perfect pe corpul ei chear arata superb .

Mi-e mi sa facut rau si am fugit la baie.Am ajuns repede la baie si mi-am rezemat mainile de chiuveta ,dupa ce am terminat de vomat ma-m spalat pe fata.Dupa ma-m deschilibrat dar nu am cazut jos pentru ca am fost prinsa de doua maini puternice.

-Multumesc ! spun eu spre el asezandu-ma mai bine pe picioare avand o durere mare de cap

-Cu placere ! îi spune aceea voce si am vazut ca era Harry

Nu m-am mai putut misca ,parca am încremenit cand am vazut ochii aia superbi pe care nu ma-s satura niciodata sa-i privesc.

Harry într-o fractiune de secunda si-a zdrobit buze

de ale mele.Ma muscat de buza inferioara facandu-ma sa gem.Fiind atenta la sarut pentru ca nu ma mai putem concentra la alceva am vuzut ca eu aveam picioarele în jurul taliei lui .Mainile lui se mișcau în jos si în sus

dea lungul coapsei mele dandu-mi mie mai multi fiori.Harry a continuat cu saruturi pe gat ,mi-am ridicat mainile si le-am bagat în parul lui tragand de dandui capul pe spate el gemand.Am început sa îl sarut si eu pe gat muscand-ul în unele parti.El s-a împins

în mine astfel încat masculinitatea lui deja întarita atigandu-mi feminitatea.

Nu am mai stat si la-m împins pe Harry de pe mine dupa eu ajungand cu picioarele pe pamant iar el deschilibrandu-se.La-m tras de mana iesind din baie fara sa ne vada cineva dupa iesind si afara intrand repede în masina mea .

Am ajuns repede acasa si am intrat direct în camera mea Harry lipindu-ma imediat de usa bombardandu-ma cu saruturi.

Mainile lui mi-au desfacut fermoarul rochiei ea cazand imediat jos pe podea .Eu mi-am dus bratele la marginea tricoului dandul peste cap intrerupand sarutul eu muscandu-mi buza la privelistea pe care o aveam.

Ma ridicat în sus eu înconjurandui picioarele în jurul taliei lui.

Fiind atenta la sarut Harry a ractionat rapit ajungand în pat el fiind peste mine.

Blugi lui au zburat si ei pe jos noi ajungand în lenjerie intima.Harry a început sa ma sarute pe gat dupa la sani unde a dat sutienul jos si a început sa se joace cu sani mei,dupa a început iar cu saruturi pana a ajuns la boxeri mei unde ia dat jos rapid.A intrat în mine cu 2 degete dupa bagandu-l si pe al 3-lea eu gemand si muscandu-mi buza de jos.

-Vrei sa musc eu aia în locul tau ? întraba el senzual la ureche facandu-ma pe mine sa rosesc

Ma muscat tare de gat eu scoțand un mic tipat.Harry acum se juca cu_____ eu gemand simtand cum ajung în extaz.

-Ah...Harry ! gem eu puternic

-Te rog..Harry! spun eu mai mult gemand

-Ce ma rogi iubito? spune el facandu-se ca nu stie

-Ah...! gem eu

-Spune-mi esti a mea? întraba el

-Ah...da ,sunt a ta ! spun eu deabea putand vorbind

Harry s-a ridicat de pe mine punandu-si perzervativul dupa intrand în mine.

Harry a cazut langa mine extenuat dupa ce amundoi am ajuns la un orgazm in acelasi timp.

Ne-am învelit cu pilota subtire si adormind unul în bratele celuilalt.

I Wish [Needitată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum