Am auzit usa de la baie deschizandu-se si mi-am dat seama ca fetele au plecat.Am iesti si eu din baie la scurt timp si il cautam pe Harry cu privirea la-m vazut si vorbea cu un baiat.
Ma-m indreptat spre el si cand am ajuns in dreptul lui si-a incojurat bratul in jurul taliei mele.
- Si cine este aceasta domnisoara Harry ? intraba acel baiat
-Ea ie Lucy iubita mea , Lucy el ie Xavier ! il prezinta Harry
-Buna ! spun eu zambind
-Buna chear buna! spune Xavier si Harry ii arunca o privire ucigasa si ma strange mai bine la pieptul lui
-Ok...frate am glumit!spune Xavier zambind si ridica mainile in aer
-Eu am plecat ne mai vedem !continua Xavier si pleaca prin multime
- Harry hai sa dansam !ii spun eu si il trag spre ringul de dans
Dupa ce am dansat cu Harry cam jumatate de ora mi s-a facut sete si am mai baut vroo 3 ,4 pahare pana am ajuns sa nu mai tin pe picioare fara ajutorul lui Harry
-Lucy cred ca ar fii mai bine sa mergem acasa! imi sopteste el la ureche iar eu aprob cu o miscare simpla a capului
Am iesit din casa si am plecat spre masina.Am pirnit spre casa .Am intrat intr-o casa care cred ca este a lui Harry si am intrat intr-o camera care cred ca este a lui. Ma asezat in pat si de acolo nu mai stiu pentru ca am adormit.
*** Harry -Povesteste ***
Am aduso pe Lucy in camera mea si am puso in pat si ia-m dar rochia jos si ia-m pus un tricou de al meu.Ma-m bagat si eu in pat langa ea dupa ce ma-m dezbracat si am traso la pieptul meu dupa ce ne-am invelit.Nustiu cum am ajuns sa tin asa de mult la Lucy dar pot sa zic ca sunt chear dependent de ea.Ea asa frumoasa chear si atunci cand ne certam.Atunci cand ma saruta simt furnicaturi pe sina spinari.
Imi place foarte mult de ea si nu as vrea sa o las sa plece de langa mine cu orce pret.
Dimineata ma-m trezit inaintea lui Lucy si ma-m dus sa ii pregatesc ceva de mancare.
Am intrat in bucatarie si am facut o ombleta si un suc natural intr-un pahar si le-am asezat pe o tava alaturi de un trandafir rosu si niste capsiuni pute pe o farfurioara mica.
Am intrat in camera si am vazut-o Lucy care se uita pe tavan.Ie asa frumoasa.Ma-m apropiat de pat si am pus tava langa ea iar ea era surprinsa de gestul meu
si eu pot sa zic acelasi lucru.De cand am cunoscut-o pe ea nu ma-m mai drogat si nici nu am mai fumat asa des.
-Asta ie pentru tine !spun eu si ii daruiesc un sarut scurt
-Defapt este pentru amundoi pentru ca mananci si tu cu mine!spune ea
Dupa masa am mai vorbit putin .Lucy sa ridicat dintr-o data si a luato la fuga spre baie dupa ea.Am vazuta in genunchi in fata toaletei iar eu ia-m luat parul intr-o mana iar cu cealata o mangaiam pe spate.
Dupa ce a terminat sa ridicat si a pornit spre giuveta dand drumul la apa si clatindu-si gura.
Am intrat in camera si telefonul lui Lucy suna si ea a raspuns.
*** Lucy-Povesteste***
Telefonul meu suna si eu la-m luat si pe ecran scria Mama si-a adus si ea aminte de mine.
Convorbire telefonica :
Mama: Ce faci scumpo ?
Lucy: Mm...bine ,tu?
Mama : Bine te-am sunat sa iti zic ca azi stiu ca nu faceti scoala si ma-m gandit daca vrei sa ne vesem undeva ,ce zici ?
Lucy : Nustiu ,Mama !
Mama : Haide scumpo si orcum vreau sa iti mai spun ceva.
Lucy: Ok ne vedem pe la 1 la mall ?
Mama : Sigur ca da ne vedem colo pa pa !
Lucy : Pa mama !
Ma-m intors si la-m vazut pe Harry privindu-ma curios dar si confuz.
-Era Mama ,vrea sa ne intalnim sa-mi spuna ceva important ! ii spun eu si el aproba
-Ok ! spune el si ma saruta apasat
Dupa alte saruturi si alintari am plecat spre casa mea.
-Neata fetelor ! le salut eu
-Neata Lucy ,ce faci ? intraba Nina
-Mm...bine,voi?le o intreb eu
-Noi bine....cum iti merge relatia cu Harry ?intreaba Selena
-Bine....chear foarte bine !spun eu
Am mai stat putin de vorba cu fete si le-am povestit de cadoul de la Harry si chear au fost surprinse placut.
Am facut un dus si mi-am ales haine.O pereche de albastri cu talie inalta si o bluza gri cu 2 inimioare in dreptul sanilor.Mi-am mai luat si o pereche de conversi albastri si o gheaca de blugi albastra.Ceasul era 12:15 asa ca am plecat.
In 20 de minute de mers cu taxiul am ajuns in mall.Am mers la o cafenea si ia-m dat mesaj mamei unde sa vina.
CITEȘTI
I Wish [Needitată]
Fanfiction--Mai schimbat cu totul în bine Din demonul care eram,acum sunt înger lânga tine Cu zâmbetul tau ce mi-l dăruiești O viata-n lângă tine nu mi-ar fii deajuns Dar și când voi muri te voi vedea de sus. Inima mea îți apartine Ai grija de ea Și voi fii b...