Capitolul 49

377 31 1
                                    

{ In poza este Mia si Lucy !:)) }

Am coborat jos de unde am luat o sticla de Tewila pentru ca nu ma-m saturat doar cu prafurile dupa am urcat iar în camera.

Ma-m asezat înapoi pe canapea cu telefonul intr-o mana si îl cealalta mana sticla de Tewila deja jumatatea.

Ma uitam pe telefon la pozele cu mine si cu Lucy sau doar cu Lucy ,la filmarile în care cantam amundoi si dansam .

Am terminat de baut toata sticla , la ora 2 noaptea am facut un dus rece dupa am adormit.

****Dimineata****

Ma-m trezit cu o durere insuportabila de cap.

Am facut un dus rapid dupa ma-m schimbat intr-o pereche de jeansi schini negri mulati (cum port de obicei) un tricou alb si o pereche de conversi tot albi.Mia nu era în camera si cred ca nici aseara nu a venit dar nu ma intreseaza.

Am iesit din camera încuind-o în urma mea.Am apasat butonul din lift ce indica la parter sau la restaoran si am așteptat sa ajung jos.

Am iesit din lift dupa am intrat în restaorant toate privirile fiind acum pe mine iar eu mi-am trecut mana prin par frustrat.

Ma-m asezat la masa unde erau toti inclusiv Jake,Lucy care îmi arunca cateva priviri pe furis plus Mia care se dadea pe langa mine enervandu-ma la culme.

-Trebuie sa vorbim! îi soptesc eu dur la ureche iar ea aproba "timid"

-Neata ! spun eu tuturor

-Neata ,Harry ! raspun ei zambind mai putin Lucy care cred ca se simte stanjenita

Ma-m asezat la masa unde am comandat un sandwish si un suc de portocale.La scurt timp directoare a venit anuntandu-ne ceva.

-Buna Dimineata.Sa stiti ca noi ne-am gandit pentru ca tot am organizat o excuraie aici am decis sa organizam si petrece.Ce zicei ,vreti? spune Doamna directoare iar noi toti aprobam

-Ok ,ma bucur diseara la ora 8 sa fiti aici ! spune Doamna Dorectoare dupa pleaca

Chear ma bucur ca a fost organizata aceasta petrecere poate ma mai distind si eu ...mda nu prea cred.

Am mancat repede dupa am plecat cu Mia în camera la mine.

-Si ce vroiai sa îmi spui asa important? spune ea cu mana în șold

-Mia sa stii ca mie îmi place de tine ,te apreciez dar consider ca noi doi nu ne potrivim.Asa ca am luat decizia ca ar fii mai

bine sa ne despartim ! spun eu putin mai dur si nepasator

-Adica te desparti de mine? spune ea cu o voce mica si cu lacrimi în ochii

-Da,imi pare rau ! spun eu si dupa ies ducandu-ma pe plaja.Am ajuns si ma-m asezat la margine malului gandindu-ma.

****Lucy-Povesteste****

-Jake ,gata...nu mai pot ! spun eu razand de mama focului

-Bine, gata ! spune el si ma saruta scurt

-Cu ce te îmbraci în seara asta ? îl intrb eu deabea oprindu-ma din ras

-Habar nu am ,tu? spun el pupandu-ma pe gat

-Cu o rochita !spun eu si bat din palme amuzata iar el rade cu un râs isteric

-Nu mai rade.Te bat daca nu! spun eu vazand ca el continua sa rada

-Sa te va musculița! scoate el limba la mine

Si cu asta a început bataia cu perne în final Jake caștigând.

******

Toata ziua am stat în camera mea cu Jake ,am ras ,am vorbit ,ne-am uitat la un film.Acum ie ora 6 iar ei mai am 2 ore sa ma pregatesc pentru diseara.

Jake a plecat si el sa se schimbe iar el la fel.

Am facut un dus lung ,foarte lung dupa mi-am înfasurat corpul într-un prosop moale alb.

I Wish [Needitată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum