Capitolul 21

527 36 1
                                    

~~~Harry-Povesteste~~~

Am vazut ca Lucy a adormit si am plecat sa il sun pe Louis daca totul ie pregatit pentru ca vrem sa îi facem o petrecere surpriza.

Am vorbit cu el si a zis ca totul e ok iar eu am plecat pentru ca inafara de asta îi mai pregatesc si o cina speciala doar face 18 ani . Nu imi vine sa cred ca in sfarsit iubesc si eu pe cineva si nu pe orcine pe cea mai speciala ,frumoasa si scumpa fata.Orce baiat ar vrea sa fie cu ea ori pentru o noapte ori pentru toata viata.O iubesc enorm mai mult ca mine si nu as vrea sa ne despartim pentru ca nu as putea traii fara ea ,fara zambetul ,fara sarcasmul ei mai pe scurt fara ea.

In timp ce ma gandeam am ajuns si la locul unde osa aiba loc cina noastra.Am adus mancarea ,filmul cu poze ,bautura ,patura si toate cele necesare.

Am mai aranjat putin pe aici dupa am plecat spre casa lui Lucy sa vad daca sa trezit si trebuie sa plecam pentru ca la 19 incepe petrecerea dar ea nu stie asta deci osa îi spun ca mergem la un restaorant.

Am ajuns acasa si am intrat

in camera ei.Am vazut-o in pat dormind si ma-m apropiat de ea si am sarutat-o scurt pe buze dupa am inceput sa saruturi scurte pe obraz si pe gat pana s-a sculat auzind-o chicotind.

-Hai iubito ! ii spun eu senzual la ureche

-Unde atata graba? intraba ea somnoroasa

-Poi...diseara mergem la restaorant si mai avem o ora si jumatate si plecam! ii spun eu si ea se ridica alarmata din pat cazand jos

eu prapadindu-ma de ras

-Ba boule ,ajuta-ma ! imi spune si ea razand

Ma-m aplecat sa îi dau mana si ea mi-a prins-o tragand de ea in jos in final eu ajungand peste ea

-Uuu..elefandule date de pe mine ! imi spune ea in gluma

-Eu ....elefant ? Lasa ca imi arat eu leoaico ! îi spun eu

si ma pun mai mult pe ea

Am mai ras amundoi si dupa am plecat amundoi sa facem un dus .

Am dat drumul la apa si ne-am spalat unul pe altul.

Dupa dus eu ma-m schimbat intr-o pereche de jeansi negri mulati (cum port eu de obicei) ,un tricou alb si getele mele de piele.

Am intrat in camera lui Lucy si am vazut ca era deja imbracata cu o rochie de un albastru marin putin mai inchis din dantela cu platforme albe ,parul facut bucle si putin machiata arata superb ca de obicei nustiu ce am facut sa merit asta dar sunt foarte fericit cu ea si nu as vrea sa o schimb pentru nimic in lume.

Ma-m apropiat de ea si mi-am pus maine pe talia ei tragand-o spre mine.

-Frumoasa ,ca de obicei ! îi soptesc la ureche pupand-o pe ceafa ea chicotind

-Multumesc ! spune ea amuzata

Am luat-o de mana dupa ce s-a dat cu o tona de parfum si am pornit spre locul unde se tine petrecerea.

Ea se uita pe geam dar nu putea vedea nimic pentru ca era intuneric.

Am accelerat ca sa putem ajunge mai repede.In 10 minute maxim am ajuns la destinatie iar Lucy se uita alarmata in jur.

-Unde ...e-e rest...restaorantul?intraba ea parca cu frica

-Poi cred ca sa inchis ! spun eu prefacandu-ma nepasator.

I Wish [Needitată]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum