JACKSSONS PERSPEKTIVMelissa har knappt varit här och hon har redan skapat problem.
Aiden vägrar att erkänna att han har sovit med Melissa, jag vet att han har gjort det.
Han gör så mot alla tjejer, därför känner jag igen detta.Han har tjej och ligger fortfarande med andra tjejer, det är så jävla dumt gjort!
Evelyn vet att han har gjort det två gånger förut men hon förlåter honom alltid.
Fattar inte varför, grabben lär sig aldrig sina misstag.
Om Evelyn får reda på detta, då kommer hon att vara förkrossad.
De har gjort slut en gång tidigare fast det höll inte så länge.
Jag å hon blev tillsammans när de gjorde slut.
Det kan ha varit mitt största misstag, vi blev tillsammans ungefär tre veckor efter att de gjort slut.
Insåg att hon bara ville vara tillsammans med mig för att göra Aiden avensjuk.
När Aiden fick veta detta så blev det ett stort bråk.
Det tog flera månader för oss att gå vidare som vänner igen.
Evelyn och jag höll nästan i två månader tills hon gick tillbaka till Aiden.
Tänk att hon gick tillbaka till honom efter att fått veta att han legat med hennes bästa vän Carla
Carla är även min bästa vän.
Carla visste att de var tillsammans men ändå så gjorde hon det.
Det blev också mycket drama mellan Carla å Evelyn.
Fortfarande har de inte löst allt men det är helt okej mellan de.
TILLS BOMBEN SLÄPPTES IGENDessutom var det min egna syster som skapade detta.
Hon hade knappt varit här i två dar tills hon gjorde detta.
Men Melissa visste ju inte allt drama innan, så Aiden har ju liksom gjort så att det skulle bli såhär.
Nu är Evelyn skyldig en riktig bra jävla ursäkt från Aiden.
Seriöst om hon förlåter honom igen så är hon helt dum i huvudet.__________________
Kvällen
Jag sitter vid soffan medans jag ser att Aiden går förbi.
Pulsen när jag ser på honom är extrem.
Klarar inte att hålla tyst just nu!-"Aiden! kom!"
-"Vad vill du?" säger han undertiden han närmar sig soffan.
-"Du är skyldig Evelyn en jävligt bra ursäkt!"
-"Tänk att hon fortfarande tror på vad du säger, efter allt du gjort mot henne"-"Det jag säger till henne är sant!"
-"Vadå sant?! Är du störd, du har legat med tjejer undertiden du varit med henne" säger jag viskandes så att inte Evelyn hör.
-"Om du säger det, nämn vilka?"
-"Marina, Carla, Haylie och Kristina, vem vet, du kanske varit med mer tjejer?"
-"Jackson, det angår inte dig. Och nej jag har inte varit med de frivilligt!"
Vadå inte frivilligt?! Han har ju fkn legat med de!
EVELYNS PERSPEKTIV
Jag har hört allting de pratat om...
Trodde det som han sa till mig var sant, att han var ärlig mot mig.
Men sanningen är sårbar...
YOU ARE READING
Fuck it
AdventureJag väljer att ta ett steg ut från bron och ge upp allt. All ånger, alla misstag, och all kärlek jag alltid strävat efter. Allt ändrades när han drog mig intill hans armar. Han gav mig ett liv. Han gav mig ett värde. Han gav mig hopp. Han gav mig kä...