MELISSAS PERSPEKTIVVarför skulle Evelyn säga till Zack om vad som hände me mig och Aiden.
Det betydde ju ändå ingenting.
Eller, gjorde det?-"Evelyn. Lyssna det som hände betydde ingenting.
Det Aiden gjorde är inte okej."
-"En sån grabb är inte värd dig".
På något sätt måste jag övertala henne att det inte är mitt fel.
Att det är Aidens fel, så hon slipper läcka onödig information.-"Om inte du skulle kommit så skulle han inte—-"
-"Han skulle oavsett gjort det. Jag har träffat många liknande killar som gjort samma, och dem är bara att kasta".
Evelyn måste ju tro mig nu.
Jag nämnde ju faktiskt att det som hände henne också har hänt mig.
Så att hon vore förstå?-"Zack skulle inte bli glad av att höra att du totalt har glömt bort honom"
Hur kan en människa vara så ——.
Näe, finner inga ord.
Hon är så sjukt jobbig.
Vadå "glömt bort"?
Jag blev ju för fan bortförd från honom.
Trodde att det skulle dröja ett tag tills vi sågs, och kanske det gör.
Zack behöver inte få reda på allt.Tappar tålamodet för denna kvinna
_______________
AIDENS PERSPEKTIV
Jag hör att Evelyn och Melissa snackar med varandra om något viktigt, tydligen?
De verkar vara ganska arga på varandra.
Är direkt inte så förvånad liksom.
Jag gjorde fel, och sårade Evelyn.
Jag vet.
Men ångrar ingenting.
Om jag inte gjorde det skulle jag aldrig fått den känslan för Melissa.
Den känslan är oförglömlig.
Känslan är magisk.Plötsligt hör jag hur Melissa höjer rösten.
-"Lyssna! Jag älskar Zack över hela mitt hjärta och kommer ALLTID att göra det.
Han räddade mitt liv, jag skulle precis hoppa ifrån bron men han knuffade bort mig.
Är så sjukt glad att just han gjorde det, annars skulle jag aldrig fått dessa känslor för honom!" Säger hon och ser riktigt arg ut.
Lite förkrossad kanske?Ser att Melissa plötsligt börjar gråta.
Snabbt springer hon därifrån och närmar sig det så kallad "vardagsrummet" (sällskapsrummet).
Kanske inte rätt tillfälle att nämna det, men hon ser riktigt gullig ut när hon gråter.Ska jag låta henne vara?
Klart som fan inte.Rusar efter henne och tar hastigt hennes hand.
Hon sliter sig loss och springer längre in på flyget.
Där så ser jag Jackson.
Jackson ställer sig upp och Melissa kramar hastigt honom.
Han håller om henne på samma sätt som jag egentligen skulle gjort.-"Vafan har du gjort! Lämna henne i fred!" Säger Jackson högljutt.
-"Gjorde för i helvete ingenting! Hon grät, jag försökte snacka med henne!
Jag skiter i, orkar inte mer"-"Melissa, hör på! Om du så mycket tyckte om den dära fkn Zack varför ville du knulla mig?"
BẠN ĐANG ĐỌC
Fuck it
Phiêu lưuJag väljer att ta ett steg ut från bron och ge upp allt. All ånger, alla misstag, och all kärlek jag alltid strävat efter. Allt ändrades när han drog mig intill hans armar. Han gav mig ett liv. Han gav mig ett värde. Han gav mig hopp. Han gav mig kä...