MELISSAS PERSPEKTIVJacksons mördar blick betyder dödens.
Nu kommer jag dö.-"Sir, jag kommer strax tillbaks" säger Jackson och ser på Aiden.
Jackson närmar sig mig och drar mig till ett hörn.
-"Varför är du sen?!"
-"Försov mig"
-"Varför kom du och sir samtidigt isåfall?" Säger han med en sträng röst.-"Han försov sig väl också?" Säger jag och stirrar på Aiden.
Jag anstränger mig för att Aiden ska kolla mot mitt håll.
Han gör det sedan så att vi får ögonkontakt.
Aiden ser att något är på tok.
Han ser på mig och sedan på Jackson.-"Nej! Så var det inte alls! Vad har du och han gjort!" Säger Jackson när han stöter till mig.
Aiden rycker sig fram till oss.
Han knuffar bort Jackson och ser argt på honom.
-"Vad frågade du henne!" Säger Aiden när han tar Jackson till vardagsrummet.
(Vardagsrummet ligger bakom en vägg bredvid köket).
-"Jackson, angår det dig vad jag och Melissa gjorde?"-"Du är vår boss, och ingen jävla grabb man kan dra å hångla upp!"
Jag hör lite vad de snackar om men inte jättetydligt.
-" Minns du inte att du har Ev••••"
Hör jag att Jackson säger.
Fan att jag inte hörde de sista orden.
-"Melissa?" Hör jag en tjej ropa till mig.
Tjejen har blont, medellångt hår och bruna ögon.
Hon verkar vara lika gammal som mig.
Jag närmar mig henne.
-"Skulle inte du varit på din skjut träning?" Säger hon trevligt.
-"Jag försov mig" säger jag och ler besviket.-"Jaha, vill du att jag ska köra dig dit?"
-"Ja tack, men jag har inte ätit frukost än"
-"Okej, jag kör dig om en halvtimme" Svarar hon och ler stort.
___________________
Till frukost så åt jag två rostade mackor med ägg och bacon med ett glas vatten.
Det var riktigt gott!Efteråt så snabbar jag mig upp till rummet och ser att det ligger en uniform på min säng.
Den är gjord av skinn. Den är svart och täcker både armar å ben (slags dress).Den såg väldigt tajt ut, men hinner inte byta nu så jag får bara hålla ut.
När den väl är på så känns den inte så värst tajt än jag trodde.Jag sätter mitt hår i en hästsvans och går ner till hallen, vid hallen så ser jag att hon sitter vid en svart sammet fotölj.
-"Vänta, ska bara hämta en vattenflaska" säger jag till henne medan jag går mot ett skåp i köket.
Det finns massvis med olika flaskor i olika former, en av de var genomskillnig och lagom stor.
Den flaskan tar jag och fyller den med kallt vatten.Sedan snabbar jag mig till hallen och tar på mig ytterkläderna.
Vi fortsätter gå mot en stor vit volvo bil.
Den såg ut som den var helt ny, för att den var ren och inga repor eller liknande på bilen.
Jag sätter mig i framsätet bredvid henne, bilen startar och vi börjar köra iväg.När vi närmar oss en rundel så frågar jag henne vad hon heter.
-"Jag heter Evelyn." säger hon och tittar i bakspegeln.-"Jag är Aidens flickvän"
-"Om du inte visste så är Aiden vår boss"-"Aa, jag vet. Så du är Aidens flickvän."
Varför sa inte Aiden någonting om Evelyn?!
Jag å han har ju legat, han är otrogen mot sin tjej.
Så jävla respektlöst!
Är det min plikt att säga detta till Evelyn? Det är väl ändå Aidens sak att säga.
Jag kan inte säga det till henne, Aiden får göra det.
Hur ska jag leka som om allt är okej?! Aiden har ju fkn varit otrogen mot henne med mig.
VOUS LISEZ
Fuck it
AventureJag väljer att ta ett steg ut från bron och ge upp allt. All ånger, alla misstag, och all kärlek jag alltid strävat efter. Allt ändrades när han drog mig intill hans armar. Han gav mig ett liv. Han gav mig ett värde. Han gav mig hopp. Han gav mig kä...