ZACKS PERSPEKTIV
-"Melissa, stanna här"
Jag drar fram en vit handduk och sätter den runt sin midja, och öppnar försiktigt badrums dörren.Vad gör Antonio här?
-"jag kommer strax" säger jag till henne innan jag stänger igen badrumsdörren.-"Vad fan gör du här?!" Säger jag irriterat.
-"Har en bättre fråga, veme tjejen?!"-"Det ska du inte bry dig om, vad ville du egentligen?" Säger jag argt.
-"Jo, kolla för mindre än en timme sedan så exploderade hela vårt ställe, ingen i ligan har skadat sig men pengarna är borta..." säger Antonio med nervositet i rösten.
-"Hur kunde ni tillåta att detta skulle hända! Vi behöver dessa pengar mer än något annat just nu!"
-"Vi måste åka till Frankrike imorgonbitti" säger jag bestämt.
-"Vi kommer aldrig att kunna ta ifrån pengarna från maffian, det vet alla" säger Antonio besviket.
-"Säg till ligan att börja packa vapen och allt vi behöver inför imorgon" säger jag samtidigt som jag viftar med handen att han ska gå ut.
När han väl har gått, öppnar jag nervöst badrums dörren och är beredd på allt Melissa kommer fråga.
-"För i helvete Zack!"
-"Har ni stulit pengar!"
-"Jag låter dig inte åka ensam!"Å nej, tvinga mig inte att höja rösten åt henne.
-"Melissa..."
Hon stiger ut ur duschen å tar en annan vit handduk å puttar undan mig och rusar upp till hennes rum.
Vad ska jag göra nu?
Om något händer henne under resan är allt detta mitt fel.
Jag låter henne inte följa med, men hur ska jag klara mig utan henne?...Efter två timmar av tystnad så går jag upp till hennes sovrums dörr å knackar på.
Hon öppnar inte direkt men efter några sekunder står hon vid dörröppningen.-"Zack, väskorna är redan packade" säger hon kallt.
-"Melissa, du ska inte följa med"
-"Jag vill inte att något händer dig, då kommer jag aldrig att förlåta mig själv" fortsätter jag.-"Håll käft nu Zack! Jag är ingen fkn barnunge. Jag kommer inte att skada mig!"
-"Melissa, det är inte som du föreställer dig.
Vi kommer att använda vapen och det är för farligt för dig"-"Lär mig att använda det då?" Säger hon drygt.
-"Okej, som du vill"
________________________
-"Den här vägen Melissa"
Jag visar henne där vi brukar skjuta.
Det finns massor av farliga gevär som jag inte vill att hon ska skadas av, men om hon säger att hon klarar det så får hon väl bevisa det.-"Vilken ska jag börja med?" Frågar hon.
-"Börja med denhär, den är inte så svår"-"Såhär?"
Jag ställer mig bakom henne å sätter mina händer på hennes å visar hur man ska skjuta.Innan hon hunnit sätta skottet så drar jag fram två hörselskydd.
Jag sätter ena på henne å den andra på mig.När skottet väl har landat så blir jag riktigt förvånad, men vill inte visa det för henne än.
-"Okej, prova denhär istället" säger jag för att leka proffsig.
Hon sätter den också.
Ovanligt av en tjej.
Hon har kanske talang.-"Ska jag vara ärlig, så var du riktigt duktig" säger jag imponerat.
-"Jag sa ju det Zack, jag har alltid rätt" säger hon retsamt.
____________________
Kvällen
-" Zack, jag kan inte sova" säger hon ledsamt.
-"Varför, min fina?"
-" För att jag kommer inte att klara av att vara borta från dig" säger hon samtidigt som hon lägger sig i min famn.
-" Inte jag heller"
-"Jag vill följa med dig"
-"Skulle du vågat det?"
-"Ja, om jag är runt dig" säger hon ödmjukt.
Hur skulle jag föreställa mig en dag utan henne.
Hon gör mig lycklig på så kort tid.
Hon är dessutom så vacker med sitt ljusbruna hår med sina blå kristal ögon.
ESTÁS LEYENDO
Fuck it
AventuraJag väljer att ta ett steg ut från bron och ge upp allt. All ånger, alla misstag, och all kärlek jag alltid strävat efter. Allt ändrades när han drog mig intill hans armar. Han gav mig ett liv. Han gav mig ett värde. Han gav mig hopp. Han gav mig kä...