MELISSAS PERSPEKTIVHela den dära natten kunde jag inte sova, jag ville bara åka tillbaks i tiden när jag var med honom.
Jag kan inte fatta vad det är med honom som är annorlunda, man vill liksom ba mer av han.Klockan på väggen står på halv tre på natten.
Känner att jag inte pallar vänta tills morgonen.Jag stänger sovrumsdörren efter mig och smyger in till hans rum, han sover inte han heller.
-"Melissa, vad gör du uppe?" Säger han ödmjukt.
-"Kunde inte vänta tills att få se dig igen" sa jag generat.-"Inte jag heller, jag vill bara tillbaks till då vi ..." sa han och avbröt meningen.
Sedan vände bort blicken.
-"Vad är det, berätta för mig" säger jag när jag tar tag i hans hals och vänder hans huvud mot mig.Hans läppar är just nu bara några milli meter ifrån mina.
Jag ser i hans ögon å sedan på hans läppar.
-"Jag älskar dig Melissa mer än någon annan"
Efter sin mening kysser han mig passionerat.-"Det tror jag inte" säger jag när jag sätter mig över honom och kysser honom.
Det blev sedan till hångel.
Han lägger sin högra hand på min rumpa, och vänstra handen om min kind.
Jag sätter mig över honom och börjar dra av mig tröjan han gav mig igår kväll.
Innan jag hunnit rycka av mig den säger han:
-"Melissa, var ärlig vill du detta?"
-"Ja, jag vill. Vill du inte badboy?" Säger jag retsamt.
Vafan jag vill ju detta, va de ska ta tid dååå.-"Självklart, allting för dig babygirl" säger han när han drar av sin egna tröja.
Hans kropp... Hans muskler....
Å jävlar hallå dehär blir bara bättre me denna killen.
Jag kan inte se en enda dålig sak me honom, bara bra saker.Han drar snabbt av kalsongerna å drar ut den, jag sätter mig på den å känner njutningen direkt.
Efter en stund är vi både jätte varma, han kysser mig och säger:
-"Är vi klara här? Ska vi kanske ta en dusch?" Säger han ödmjukt.-"Det kan vi" säger jag samtidigt som vi är riktade mot duschen.
Jag drar sexigt av mig torserna å jag ser mycket väl att han blir kåt av det.
Men jag vill bara retas lite.-"Zack, kan du hjälpa mig att ta av mig min bh" säger jag ödmjukt för att han ska bli mer kåt.
-"Allt för dig" säger han när han tar tag i min midja.
Jag drar bort håret åt sidan å han drar försiktigt av mig den.När jag vänder mig om går vi både in i duschen.
Vi sätter på kranen å känner det varma vattnet rinna ner för kroppen.
Han vänder sig fram å kysser mig, å jag bevarar den med nöje.Denhär gången räckte det med en eller två kyssar sen var det dags för shampo.
Han häller lite shampo i håret på mig och sen masserar in det.Otroligt skönt kan jag säga.
Det känns som om detta är ödet, detta var troligen menat för oss.Efter balsameringen så hördes plötsligt en knackning på badrumsdörren.
Är vi inte ensamma?
-"Zack, är vi inte ensamma här?"
Jag ser hur han ser ner på mig å kollar på badrumsdörren bekymrat.
BINABASA MO ANG
Fuck it
AdventureJag väljer att ta ett steg ut från bron och ge upp allt. All ånger, alla misstag, och all kärlek jag alltid strävat efter. Allt ändrades när han drog mig intill hans armar. Han gav mig ett liv. Han gav mig ett värde. Han gav mig hopp. Han gav mig kä...