MELISSAS PERSPEKTIVVarför MELISSA!
Behövde jag säga det!!
Fuckkkk!!
Ni fattar säkert ingenting vad som har hänt det senaste.
För ungefär tre veckor sedan så tog jag ett graviditetstest.
Jag började spy mer och mer och det var faktiskt Jack som sa att jag skulle prova mig.
När det visade positivt fick jag ren panik, hade ingen aning om vem som var pappan.
Det var mellan Zack eller Aiden.
Den första jag berättade till var Jack.
Han sa till mig att jag skulle kolla vem pappan var.
Det kostar mycket att göra det, men vi var tvungna att göra det.
Jack sa något jag inte hade förväntat mig, han sa att jag får välja om jag vill behålla barnet eller inte.
Att det är mitt beslut.
Jag valde att behålla det...
Vi gjorde ett faders test, med bådes DNA.
Aidens och Zacks DNA.
Allt DNA stämde in på Aiden...
Aiden är pappan till mitt barn.Jag och han hade legat några gånger förut men det var bara utan känslor.
"Vi bara ligger med varandra, vi har inga känslor right?".
"Ja".
Ligg blev till något helt annat.
Jag berättade för Aiden om att barnet har hans.
Hans reaktion var inget jag förväntade mig, han blev helt tom i blicken.
Inga känslor syntes ifrån honom.
Gjorde mig en aning besviken när jag såg hur han reagerade, Aiden ska vara pappan till mina barn och han verkade inte ens vilja veta något om barnet.
Hann inte berätta något mer om barnet tills hans telefon ringde, han svarade direkt och sa sedan till mig "måste sticka, vi hörs" sa han och lämnade mig stående på gatan.
Jag brast i gråt sekunden efter.
Varför kunde jag ens tro att han skulle vilja vara delaktig i mitt barns liv.Just nu står jag i ett värre läge, än jag någonsin skulle kunna tänka mig.
Zack kommer aldrig förlåta mig för det.
Aldrig kommer han det.
Mitt största misstag är att jag träffade Aiden.
Det jag vill mest av allt just nu är att Zack ska vara pappan till mitt barn...
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck it
PertualanganJag väljer att ta ett steg ut från bron och ge upp allt. All ånger, alla misstag, och all kärlek jag alltid strävat efter. Allt ändrades när han drog mig intill hans armar. Han gav mig ett liv. Han gav mig ett värde. Han gav mig hopp. Han gav mig kä...