Din perspectiva lui Tae:
Ok....ok....keep calm Tae, keep caml!! Azi e ziua indragostitiilor, si nu stiu ce sa fac!! Trebuie sa ma gandesc la o idee de o intalnire perfecta. Dar ce?
E...7...bun!! Miki cu siguranta nu s-a trezit inca!! Mai am timp sa ma gandesc la ce sa-i pregatesc!! As vrea sa fie ceva frumos si simplu!! Nici nu sunt atent la antrenament....ma rog...nu sunt singurul. Se pare ca si Namjoon si Suga sunt in aceasi situatie!!
Din perspectiva lui Namjoon:
Valentine.s Day.....Asteptam ziua asta de ceva timp!! Trebuie sa o sun pe Ada, dar cu siguranta inca doarme si nu vreau sa o deranjez.....Deja stiu ce surpriza o sa-i fac!! Eu m-am gandit din timp...nu stau in ultima clipa ca Tae care acum e cel mai disperat om!! Nu stie ce sa faca...dar mna....se descurca el!!
Abia astept sa-i vad fațuca lui Ada cand o sa vada ce i-am pregatit. Abia astept!!
Din perspectiva lui Suga:
Valentine.s Day.....ca in fiecare an...forever alone....off.....
Dar....am de gand ca ziua asta sa se termine cu bine! Vreau sa-i fac o surpriza lui Alice....dar nu stiu ce...si mie somn. Nu prea am idei. Eu si Tae suntem in aceasi situatie, Namjoon n-are treaba...
Ce? Nu e vina mea ca pana acum nu m-am gandit la ce sa fac de ziua indragostitiilor.... Sper sa imi vina o idee. Eu si Alice ne intelegem extrem de bine...sper doar sa aiba aceleasi sentimente....pfff.......
Presupun ca si anul asta o sa stau cu Kookie si o sa mancam tort singuri, in timp ce ceilalti sunt plecati.
Din perspectiva lui Miki:
Sunt trezita de Ada care tipa si alearga de bucurie prin camera. Ma uit in dreapta si o vad pe Alice ca vorbea prin mesaje si nu se mai oprea din zambit.
Eu: Ce tot aveti frate?!
Ada: E ziua indragostitiilor si Namjoon m-a sunat si mi-a zis ca are surpriza pentru mine!! AAAA!! Abia asteeept!!
Alice: Si mie mi-a zis Suga ca vrea sa ne intalnim...suna interesant....
Mda...se vedea pe fata ei ca e nerabdatoare...dar e genul mai serioasa.
Eu: Ziua indragostitiilor?......
Ada: Da!! Tae nu te-a sunat ....sau macar sa-ti fii trimis un mesaj?
Eu: * imi deschid telefonul* Nu....nu m-a sunat si nu mi-a trimis nici un mesaj....
Ada: Poate te v-a suna mai tarziu...
Eu: Mda...oricum...ma bucur pentru voi. Sa va distrati! Cand plecati?
Ada: Pai...mie mi-a zis sa fiu gata in 2 ore...
Alice: Mie mi-a zis ca ne intalnim mai pe seara!
Ada: Hm...seara...chiar ca suna interesant! * fata perversa*
Alice: Taci!!!
Probabil a uitat...sau poate nu are timp sa iasa undeva....i-am trimis 2 mesaje si l-am sunat o data...si nu a raspuns...asa ca n-am mai insistat. Ada si Alice radiau de fericire. Ma bucur pentru ele..... Inca o zi de Valentine.s Day pe care o voi petrece uitandu-ma la televizor...eventual sa ma joc poker cu Dan si Gabi. Macar ei sunt in aceasi situatie ca mine si ma inteleg....off....
Din perspectiva lui Ada:
Ioooi!!! Sunt foarte nerabdatoare sa aflu la ce s-a referit Namjoon prin surpriza!!