Inainte sa incep sa scriu la capitol, vreau sa precizez ca, capitolul de Craciun nu are nicio legatura cu urmatoarele capitole! :*
R.M: * a inceput sa-i cante Adei* Girl you want my kiss, right? Miss right!
Your sexy mind and your sexy body.......~~
Ada era rosie la fata, Alice se uita ciudat la cei doi iar pe mine ma bufnise rasul.
Eu: Cam direct acest Rap Monster!
Alice: Nu te contrazic!
Dupa ce au terminat de cantat Ada, practit, nu mai respira. Cred ca trebuie sa sun la 112!!
Tae( am scimbat): Si...cum vi s-a parut?
Alice: A fost frumos!
Eu: Mda...mi-a placut! Sunteti chiar buni! Eu cred ca cel mai mult i-a placut Adei!!
Atunci toti am inceput sa radem inafara de Ada si Rap Mon.
Au mai cantat cateva melodii, si au si dansat. Trebuie sa recunosc sunt buni in ceea ce fac. Dupa am inceput sa mai vorbim.
Tae: Auzi..Miki...eu si Kookie vrem sa vorbim ceva cu tine...
Eu: Ce s-a intamplat?
Kookie: Vino!!
Am iesit afara si cei doi parca nu stiau ce vroiau sa zica. Se uitau unul la altul intrebator fara sa zica nimic.
Eu: M-ati chemat aici ca sa ne uitam unul la altul sau ce?
Kookie: Nu...ăm....
Tae: De ce nu ne-ai spus ca stai la orfelinat?
Eu. Ce?! De unde stiti?
Tae: Azi te-am vazut cum ai iesit din orfelinat cand mergeam spre scoala!
Kookie: De ce nu ne-ai zis?
Eu: Pentru ca nu vreau sa stie de asta!!!
Tae: De ce nu?
Eu: Pentru ca nu vreau!! Pur si simplu!! Fara motiv!!
J-Hope: KOOKIE!!! VINO PUTIN!!
Kookie: ACUM!!
A intrat inautru si am ramas doar eu si Tae.
Tae: Hai la o inghetata!!
Eu: Ce?
Tae: Hai sa mancam inghetata! Platesc eu!
Eu: De ce n-ai zis asa de la inceput?
Am inceput sa radem, si dupa am inceput sa ne indreptam spre un parc de unde am luat inghetata.
Ne-am asezat pe o banca si am inceput sa vorbim despre noi. E chiar de treaba, si dragut si......taci! Taci! Taci!
Tae: Si...cum ai ajuns in orfelinat?
Era si logic sa ma intrebe asta. Era inevitabil!!
Eu: Mama m-a parasit pe strazi cand aveam 5 ani, si dupa o doamna m-a aruncat in orfelinatul asta de cacat!!
Ok....ciudat...e prima persoana din afara orfelinatului care stie de asta. Nici eu nu stiu de ce i-am zis asa de usor...
Tae: Aa....am inteles...imi pare rau.
Ma ia in brate si dupa ma pupa pe frunte ceea ce ma facuse sa rosesc. Imi zambeste si dupa imi zice:
Tae: Chiar si asa...totul o sa fie bine. Eu nu o sa te parasesc! Nu scapi de mine asa usor!
Raman uimita la cele spuse de el si dupa schitez un zambet si il pup pe obraz.
Eu: Mersi! Acum stiu pe cine sa enervez cel mai mult!!
A inceput sa rada.
Eu: Dar tu?
Tae: Ce e cu mine?
Eu: Cum stai cu familia?
Tae: Aa!! Pai nu am mai vorbit de mult cu ei!! Fiind cu trupa, concertele, turneele, a trebuit sa ma mut cu baietii....si cum ei stau in alt oras...nu prea i-am vazut. Dar sincer...imi e dor de tata.
Eu: Nu esti singurul.....
Tae: Si tie iti e dor de tata?
Eu: Da!! Imi e dor de tatal tau! Nu l-am mai vazut de la ultima noastra intalnire!!
Am inceput sa radem pana auzim niste voci cunoscute. Erai Ada, Alice si baietii.
Ada: Aici erati!!!
R.M: De ce nu ne-ati zis ca plecati?
Eu: Nu trebuie sa va dam raportul la tot ce facem!!
Tae: De acord!!
Dupa asta ne-am mai plimbat prin oras. Ne-am dus prin magazine, nu ma asteptam ca lor sa le placa la shopping pentru ca sunt baieti, dar noi am tras de ei ca sa iesim afara din magazin. Mai ales de J-Hope. Doamne ce ne-am chinuit sa-l scoatem din magazinul ala idiot.
Pana la urma ne-am dus la o terasa si ne-am luat un suc fiecare.
Jin: Si...am auzit ca stati la orfelinat..
Eu: Cine ti-a zis?
Atunci le-am vazut pe Ada si pe Alice cum dadeau sa plece dar le-am prins.
Eu: Dragele mele prietene....
Ada: Doar stii ca te iubim....
Alice: Niciodata nu te-am inteles! De ce nu vrei sa afle nimeni ca stai la orfelinat? E casa ta pana la urma...
Eu: Fara motiv!
Suga: Ok...hai sa schimbam subiectul...
Am vorbit despre tot felul de lucruri idioate. Si cand incepea sa vorbeasca Rap Mon, Suga mereu il intrerupea si zicea ,, Swag"! Deci muream de ras!!
Pe la vreo zece seara am plecat, si baietii ne-au condus acasa. Ne-am luat in brate, noi am intrat in orfelinat iar ei au plecat spre casa.
Am intrat direct la noi in camera, m-am schimbat si m-am pus direct in pat. Imi era somn!!
Au intrat si Ada cu Alice in camera si s-au pus si ele in pat.
Ada: Iti cam place Tae!!
Eu: Ce?
Alice: Asa e!! Zambeai in continu cand vorbeai cu el si iti sclipeau ochii!!
Ada: Cineva s-a indragostiiiit~
Eu: Eu nu ma indragostesc!!
Alice: Da da sigur!!
Eu: Macar eu nu mai aveam un pic si lesinam ca tine cand a inceput Rap Mon sa cante, si macar eu nu ma holbam la Suga ca asa zisa Alice!
Alice: Eu nu ma holbesc la oameni!!
Eu:Poate ca nu...dar faci exceptie la Suga!!
Alice m-a injurat si Ada mi-a aratat degetul magic.
Eu: Si eu va iubesc!!
Ada: Macar noi recunoastem ca ii placem!!
Alice: Exact!! Noi nu negam asta ca cineva pe nume Ana!!!
Eu: Nu-mi place de Tae ok?
Ada: Asta sa-i spui unui om surd si orb!! Ca doar el o sa te creada!!
Eu: Of...renunt. Noapte buna!!
M-am pus si la fel au facut si cele prietene.
Daca au dreptate? Adica mereu cand sunt cu Tae simt o senzatie ciudata in stomac. Oare astia sa fie fluturii din stomac de care vorbeste toata lumea? Ma streseaza....nu am cum sa ma fi indragostit de el.