Colierul!

585 50 4
                                    

Era....Jung Kook.

Eu: Ce dracu faci la ora asta afara?!?

J.K: Ămm....nu eu sunt cel care umbla pe strazi la 12 noaptea cu o lanterna in mana cautand furnici.

Eu: Nu caut furnici. Nu sunt dusa cu capul.

J.K: Imi pare rau...dar la chestia asta...nu te pot crede.

Eu: Pfff....imi caut colierul ok? E important pentru mine si nu-l mai gasesc. Apropo....ai gasit vreun colier negru la voi la studio?

J.K: Hmm......... A DA! L-a gasit TaeHyung!! Era pe jos.

Eu: Ce? Du-ma la idiotul ala!!

J.K:Ce?!

Eu: Du-ma la TaeHyung omule!! Ce nu intelegi??

J.K: Ai noroc ca e o ,,specie" nocturna si nu doarme.

In drum spre studio:

Eu: Dar...el sta cu parintii sau stati toti impreuna?

J.K: Fiecare suntem din orase diferite deci stam impreuna in studio.

Eu: In studio? Dar acolo nu e un loc in care doar inregistrati melodii si exersati dansurile?

J.K:La etajul unu. La al doilea etaj e casa noastra ca sa zic asa. Fiecare avem camerele noastre, bucatarie, baie. Ca si o casa normala.

Eu: Si la al treilea?

J.K: Vad ca esti atenta la tot din jurul tau cand esti urmarita de politie!

Eu: Logic. Doar trebuie sa caut locuri in care sa ma ascund si sa nu mai fie si alti politai ascunsi prin colturi!

J.K:Esti obisnuita cu genul asta de lucruri nu?* rade*

Eu: Am fost nascuta pentru asta !

J.K: Observ!* rade* Pai...la al treilea etaj sunt cabinele de proba...Mai pe scurt unde ne aranjeaza stilistii.

Eu: Aa...deci nu stati doar voi acolo..

J.K: Nu. Stam cu totii. Noi, producatorii si stilistii pentru ca atunci cand plecam in turnee ei vin cu noi. Asa cum suntem noi, si ei mai vin si din alte orase.

Eu: Aa..foarte tare.

In drum spre studio am vorbit si ras  in continu. Jung Kook e chiar de treaba. Intr-un sfarsit ajungem si in fata cladirii uriase. Ma jur ca am trecut pe aici de un milion de ori dar nu am vazut-o niciodata. Paznicul mai avea un pic si adormea, am intrat in studio, si am inceput sa urcam scarile ca sa putem merge la camera lui TaeHyung.  Am ajuns in fata unei usi pe care scria mare TaeHyung si pe langa nume avea niste norisori si alte chestii kawaii. Ce dracu?

Eu. Ămm...auzi...

J.K: Nu, nu e gay. Doar ca ii plac lucrurile kawaii.

Eu: De unde stiai ca vreau sa zic asta?

J.K: Crede-ma.Cred ca toti m-au intrebat asta. * bate in usa* V!! Sunt Jung Kook.Pot sa intru?

V: Daa!!

Kookie deschide usa si intra primul. Cand intru si eu in camera, raman muta de uimire cand dau ochii cu TaeHyung. Si el a ramas surprins cand m-a vazut dar eu nu mai puteam de rusine. Statea in fata mea numai cu un prosop in jurul taliei lasandu-si la vedere abdomenul bine lucrat. In secunda urmatoare m-am intors cu spatele la el fiind la fel de rosie ca un rac.

V: Ooo...batausa se rusineaza cand vede un baiat gol.

Eu: Nu e adevarat!!!

V: Aa...nu? Atunci intoarcete cu fata la mine.

Nu te pune cu mine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum