Toata trupa!!

553 40 4
                                    

?: Pai....mda...dar n-a intrat aici. Probabil a plecat cand nu erai atent.

?: Cand?.... A daa....m-am uitat prin baie sa vad daca e pe acolo si probabil atunci a iesit....Pai...bine baieti. Eu v-am lasat sa repetati.

Cand am auzit usa ca s-a inchis, am rasuflat usurata. Imi ridic capul doar pana la nivelul ochilor sa vad daca a iesit cu adevarat, si erau numai baietii care se uitau nedumeriti la mine.

Ies de dupa canapea, imi pun ghizdanul pe umar si ma duc in fata lor.

Eu: Pai...multumesc ca nu ma-ti parat. Eu acum o sa plec.

Cand am vrut sa ma aproprii de usa, unul dintre ei a venit in fata mea si mi-a taiat calea. Era inal, blond si foarte serios.

Eu: Ce?

?: De ce ai intrat asa brusc? De cine fugeai?

Eu: Poveste lunga pe care n-am chef sa o zic.

?: Ei bine...noi vrem sa o auzim.

Eu: Bravo voua!!

?: Stii....putem face plangere pa politie ca o fana nebuna a intrat la noi in studio si a dat buzna la noi in sala in timp ce faceam repetitii!!

Eu: Fana?!

?: Da!

Eu: Nici macar nu stiu cine sunteti. De unde dracu ai tras concluzia ca sunt fana voastra?

?: Nu stii cine suntem?!? Toata Koreea ne cunoaste!!* mi se adreseaza un baiat uimit care purta sapca*

Eu: Nu, nu va stiu. Acum daca ma scuzati vreau sa plec.

?: Ti-am zis treaba cu politia nu?

Pana la urma ma dau batuta si accept sa le povestesc. Nu vreau probleme cu politia.

Ne-am asezat toti pe podea si am inceput sa le povestesc ce s-a intamplat defapt.

Eu: Vreti pe ocolite sau direct?

?: Pe ocolite.

Eu: Ok.....pai iesisem si eu de la scoala fericita ca ma pot duce acasa si sa dorm. In drum spre casa 3 dobitoci au venit la mine sa ma bata. Logic ca n-am stat degeaba sa ma bata aia acolo, asa ca am actionat. Erau cam slabi asa ca au picat repede, si fix in momentul ala m-a vazut un politai. Si cum sunt considerata batausa cartierului logic ca vina a picat pe mine. Sincer nici nu stiu de ce mi se zice batausa cartierului. Am batut si eu acolo cativa si gata. Am devenit un pericol public. Oricum...revenind. Il cunosteam pe politai, si se apropria de mine nervos. Si cum nu mai vreau sa am probleme cu politia am luat-o la fuga si am intrat aici.

?: Dar de ce vroiau sa te bata?

Eu: Stiti scoala care e in apropriere de aici?

?: Da. Acolo invat eu! * spuse idiotul care din fericire nu m-a parat*

Eu: Asa. Cred ca ii stii pe Diva si Smecherul scolii.

?: Da.

Eu: Ei bine am fost odata la scoala unde sunt si ei adica unde inveti si tu. M-am dus ca aveam putina treaba. Si cum m-au vazut cum au sarit la mine cu jigniri si tot felul de chestii. Nu i-am bagat in seama dar au inceput sa dea in mine si logic ca am dat si eu in ei. Nu erau chiar smecheri. Le-am dat doar un pumn si au picat pe jos. Directorul m-a vazut si m-a dat afara din incinta scolii. De atunci toti din scoala aia cand ma vad sar la bataie. Ca doar na....le-am ranit regii. Sunt ca niste sclavi pentru ei.

?: Stiu. Nu-i suport pe aia doi. Sunt plini de ei. Ia stai......tu esti cea care i-a facut sa nu mai vina o saptamana la scoala??

Eu: Le-am dat doar un pumn frate!!

Nu te pune cu mine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum