Anglia!

226 26 0
                                    

In drum spre aeroport am luat masinile lor proprii. Nu am luat autocarul trupei ca sa nu fie asaltati de fane. In drum spre aeroport radeam, faceam glume. Nu aveam treaba. Asta imi place la ei. Orice s-ar intampla ei sunt veseli, si ii fac si pe ceilalti din jurul lor sa zambeasca.

Tot drumul Tae ma tine de mana, sau ma imbratisa. Pfoai...ma face sa nu mai vreau sa plec si asta ma enerveaza!!

Cand am ajuns, ne-am dat jos din masina si am intrat in aeroport. Acolo erau si ceilalti din clasa mea care se pare ca ma asteptau de ceva timp. Mda...am cam intarziat. Eh...nu-i problema.

Eu: Pai...se pare ca am intarziat, deci ar cam trebui sa plec!

J.K: Deja?!?

Eu: Da! Nu e vina mea ca ati produs al treilea Razboi Mondial la voi in apartament si a trebuit sa stau sa strang dupa voi!!

J.K:  Oricum....Drum bun! Cand te intorci...poate imi aduci si mie o colega de-a ta!

Eu: Pe bune ca de asta iti pasa acum?!

J.K: Nu! *m-a luat strans in brate*

Jin: Distractie placuta si ai grija ce mananci.

Eu: Da mama, stiu!

Jimin: Hai, drum bun. Stiu ca o sa-ti fie dor de mine!

Eu: Modestule!

J.H: *a inceput sa planga* Abia astept sa te intorci!

Eu: Nici nu am plecat!

J.H: Nu conteaza.*m-a prins intr-o imbratisare puternica si nu voia sa-mi mai dea drumul*

Namjoon: Ai grija de tine! Si sa muncesti sa ai cele mai mari rezultate de acolo, ca altfel vin si te bat!

Eu: Jin e mama, tu esti tatal. Ce familie frumoasa am!

Suga: Fi atenta! Sa intrii in scoala aia cu mult swag da?

Eu: Loogic!! Doar am invatat de la cel mai bun profesor!!

Suga: Asa te vreau!

Ada: AAAAA!! DU-TE DRACU CA NU PLECI NICAIERI!!

Spunand asta mi-a sarit in brate. La propriu. Mai aveam un pic si picam pe jos. Din cauza ei am inceput si eu sa plang. Cu greu am desprins-o de pe mine.

Alice: Disperat-o!! *vine si ma ia in brate* O sa imi fie dor de tine! Daca eram in aceasi clasa plecam amandoua. Sa nu te schimbi chiar daca o sa pleci in alt mediu!!

Eu: Stii foarte bine ca nu o voi face!

Mda...si Alice are note foarte bune, e printre primii din clasa. Dar schimbul asta de experienta s-a facut doar la cei de la plastica. Ea e la muzica.

Ella: Stiu ca nu ne cunoastem de mult timp, da m-am atasat de tine. Sa te intorci cu bine!

Dupa ce am ascultat toate urarile si sfaturile, ultimul care parca statea mai mult ascuns, era Tae.

Tae: Chiar trebuie sa pleci? :(

Eu: Da! *ma duc si il iau in brate* Ma intorc peste un an! Nu plec pentru totdeauna!

Tea: Stiu...dar un an e destul de mult! O sa vorbim in fiecare zi! Nu-mi pasa daca te stresez. O sa te bat la cap!!

Eu: Stai linistit ca nici tu nu o sa scapi asa usor de mine!!

?: MIKI!!! HAI ODATA CA PIERDEM AVIONUL DIN CAUZA TA!!!

Eu: Tsk! Pai...eu trebuie sa plec!

Pana sa plec m-am ridicat pe varfuri si l-am sarutat pe Tae. Acesta isi pune mainile pe talia mea si continua sarutul. Un sarut de la revedere. Suna cam trist...nu-mi place!!

Nu te pune cu mine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum