Capitolul 29!

219 27 3
                                    

Dupa ce am mancat niste pizza adusa de Elysa, am inceput sa vorbim mai multe despre noi. Se pare ca parintii ei sunt despartiti iar ea traia cu o matusa din partea tatalui. Cica nu ducea o viata prea frumoasa, si a fost cea mai fericita cand a plecat din Franta si a venit aici sa studieze. A plecat fara ca matusa sa să stie, pentru ca nu era de acord. Si-a facut bagajul, si si-a luat banii stransi de ea, si a venit in Anglia. Trebuie sa ai mult curaj ca sa fugi de acasa. Nu credeam in stare de asta dar se pare ca aparentele inseala. Ca in totdeauna. Am vorbit si despre mine, si a spus ca ma intelege la problema cu parintii. Ma bucur ca e cineva care ma intelege. Cand m-am gandit la tata am simtit un gol in stomac. A zis ca e profesor in Anglia. Daca e profesor aici?! Ar fi o sansa la un milion. Ma rog...ar fi imposibil.

M-am pus sa dorm cu gandul asta in minte, ceea ce m-a oprit sa ma odihnesc .


Dimineata urmatoare nici nu voiam sa ma ridic din pat, dar m-am trezit udata cu o galeata plina de apa, de draguta mea colega Elysa. Pfoai! Are si ea niste moduri de a trezii...de iti vine sa o bati!

Ma imbrac in niste pantaloni negri cu tur si un maieu alb larg simplu si o bluza de trening neagra peste. S-a pregatit si Elysa si am pornit spre clase.

M-am asezat in banca intampinata de dragul meu coleg Dae.

Dae: Neata! Ce faci?

Eu: Uite bine...am venit si eu pe la tortura. Tu?

Dae: Incerc sa nu adorm. Mor de somn. Nu am dormit deloc aseara!

Eu: Ce ai facut?

Dae: Am baut! Am fost in club! *i-am dat o palma peste ceafa* Pentru ce a fost asta?!

Eu: Pentru ca nu m-ai luat si pe mine!!!

Dae: Te iau azi!

Atunci a intrat profesorul de matematica in clasa. A facut prezenta si a inceput sa predea.

In timp ce profeosrul preda, si eu logic ca nu eram atenta si ma uitam pe geam, mi-a venit in gand tata. Mi-am pus capul pe banca si am inchis ochii in speranta ca voi aodrmii.

A spus ca e profesor? Daca o sa-mi fie profesor? Daca o sa-l vad ora viitoare cum intra pe usa si se aseaza la catedra? Oare o sa-l mai recunosc? Oare ma va mai recunoaste? Ar fi cam ciudat sa fie profesor fix in scoala asta, fix in clasa mea. Din toata Anglia!!

In momentul gandirii mele, Dae imi da un branci de am picat de pe scaun. Toata lumea din clasa a inceput sa rada iar din aceasta cauza l-am lovit pe Dae cu cartea de matematica in cap. Pot spune ca acea carte era destul de grea.

?: Domnisoara!!!

Eu: CE?! A....scuzati-ma....

?: Dupa terminarea orelor te vei duce la director!!

Eu: Ce? De ce?!

?: Dormi in timpul orei mele...si iti lovesti colegul!!

Eu: Nu e corect!!

?: Nu-mi pasa! Dupa ore o sa vin in clasa ca sa te iau sa mergem la director!!

Fara sa mai apuc a zice ceva, se aude clopotelul care ne anunta ca putem lua pauza.

Profesorul iese din clasa iar eu ma asez in banca si ma rezem de spatarul scaunului dandu-mi capul putin pe spate.

Eu: Ce inceput frumos....

Dae: Eu ti-am zis sa nu ma mai lovesti!

Eu: Nu mi-ai zis nimic!

M-am ridicat de la banca si m-am dus in curtea scolii. M-am asezat pe o banca si acolo am stat toata pauza ascultand muzica la casti gandindu-ma la ceilalti. Ma intreb oare ce mai fac? Baietii se pregatesc pentru un concert. Cred ca acum muncesc din greu....Pfoai...as vrea sa fiu si eu acolo cu ei...dar mna...

Ma ridic de pe banca si ma indrept catre clasa. In timp ce eram cu ochii in telefon m-am lovit de cinva.

Eu: Imi cer scuze!

?: Nu e problema! Esti noua aici asa-i?

Eu: Intr-un fel! Fac parte din schimbul de colegii....

?: Aa...gata am inteles! Eu sunt Sehun! Imi pare bine!

Eu: Miki! Imi pare bine!

Sehun: Ce clasa esti?

Eu: A X a...la plastica. Tu?

Sehun: A XII a....la muzica!

Eu: Ce smecher!!

Sehun: Eh...oricum...Hai ca intarziem la ore!!


In drum spre clasa am mai vorbit putin, si dupa ne-am despartit. Cand am intrat in clasa Dae era cocotat pe banca iar fetele din clasa tot tipau la el sa se dea jos, iar el le injura. Ce getleman.

?: Miki!! Ajuta-ne sa-l dam jos!!!

Eu: Descurcati-va!! Nu am nici o legatura cu asta.


M-am dus in banca, trecuse o jumatate de ora si profesorul nu a venit iar Dae e inca pe catedra. Unele fete au renuntat dar...celelate inca tipau la el si pe mine ma durea capul.


Eu: NU MAI TIPATI CA IMI EXPLODEAZA CAPUL!!

?: Asa si? Nu avem nici o legatura cu asta!

Eu: Ba da! Vocile voastre ma zgarie pe creier! Dae...DA-TE JOS DE ACOLO!


Pana sa inceapa probabil sa ma injure, profesoara care probabil e de Matematica, a intrat pe usa. Noroc ca e genul de profesoara draguta si nu l-a certat, dar i-a dat de lucrat in plus. Daca eram in locul ei, il lua dracu!


Pe la jumatatea orei, Dae a inceput sa ma mazgaleasca cu pixul pe maini. Suntem in clasa I?!! Oricum nu conteaza...asa ca am inceput si eu sa-l mazgalesc, si am ajuns si la caiete. Nu mai intelegeai nimic din lectia predata acum cateva minute. Ce retardat!!

Intr-un sfarsit, s-a terminat ora, si am luat pauza.

Am mai stat 3 ore, si puteam pleca acasa....dar mi-am amintit ca trebuie sa merg la director.

Pasesc pe coridor foarte...in„ reluare", sa zic asa. Aveam cateva emotii. Nu e prima oara cand merg la director, dar asta e o scoala noua....ma intreb oare cum e directorul?

Cand ajung in fata usii, scria mare pe ea „Director". Ok....trebuie sa ma calmez. Ciocan usor in usa din lemn, si apas timid pe clanta. Intru usor in incapere, inchid usa in urma mea, si cand imi ridic privirea spre cel care sta la birou, raman intepenita.










Neata lume! Intr-un sfarsit am reusit sa termin capitolul. Stiu ca nu am mai postat de FOARTE mult timp, dar scoala isi pune amprenta pe timpul meu liber. Si...stiu ca am zis ca o sa postez mai mult in wekeend...dar...am teme, de invatat, antrenamente. Intr-un cuvant, timpul meu liber a murit, dar o sa reinvie ca un zombi plin de viata imediat cum va veni vara. „ Ca un zombi plin de viata." Fuck logic! :)))

Deci...imi cer scuze din nou. Si nu stiu cand voi pune urmatorul capitol, deocamdata sunt concentrata pe salvarea mediilor. Mda...nu stiu ce voi putea salva in 2 saptamani, dar imi incerc norocul. Eventual fug pe luna cand o sa aflu media anuala :))))

Ok...pai...Va pupa Amura! :3 ^.^


Nu te pune cu mine!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum