ȚOP ȚOP ȚOP ȚOP ȚOP!!!
A venit Iepuraasuuul!! Ce va doriti de Paste?!?!
Toate: PE BAIETII DIN BTS!!
Iepurasul: O! Ii am in sac! Stati sa-i scot! Si tu? Amira?
Eu: Ce e cu mine?
Iepurasul: Sunt Iepurasul de Paste..stiu ca si tu asculti BTS! Nu-l vrei pe Tae?
Eu: A....se pare ca nu le stii pe toate. In momentul asta Tae e legat sub patul meu!
Toate fetele&Iepurasul de Paste: O.O O.O O.O -_- *run away*
Eu: Hăhăhă!!
OKEY!! BINGO!! CLAP!! SLAP!! CACING!! LADĂĂĂ! Da...da ladă!
Oricum =)))....PASTE FERICIT!!! Sper ca v-a adus iepuraul Bias-ul de care va place. Mie nu mai trebuie sa mil aduca *fluiera suspicios*
Nu! Nu m-am dus pana in Corea si l-am rapit pe Tae. Ce? Cine? Eu? Doamne fereste! =))))
Revenim....Deci sa aveti o zi frumoasa asa ca si voi ;) Sa va bucurati alaturi de familia sau prietenii vostri.
Sa va distrati si sa va bucurati de aceasta zi. Nu ca mine. Eu n-am treaba. M-am trezit la 15 si acum stau chill in pat...asta da viata! =)))
Ok...nu stiu daca ati observat, dar sunt o fire sociabila, si nu ma pot abtine sa nu scriu asta aici! =))) Ok...deci...poate unii dintre voi s-au dus sa ia lumina bla bla bla...toate cele...deci...cand eram in cimitir eu cantam, si se lua mama si fratele meu de mine sa nu mai cant. Ok...nu am mai cantat. Dar ce sa vedem dupa? Vro 4 barbati morti de beti, in cimitir, unul cu o sticla de alcool, nu stiu ce bautura era, cu ditamai boxa dupa ei si au pus muzica de jale. Si se mai luau de mina ca, cantam =))) Deci nu mai puteam de ras!! :)) Niciodata nu ma plictisesc in cartierul unde stau :)) Nu m-am putut abtine, trebuia sa impartasesc cu voi aceasta....experienta.
Oricum...Paste fericit! La multi ani! Si distractie placuta!!
Va iubesc pe toti! :333 *inima inima inima*
Va pupa Amura! Distractie placuta!! :333