Ne intoarcem la normal!! Capitolul de Valentine.s Day nu are nici o legatura cu, capitolul urmator! Probabil v-ati datseama si singuri, dar trebuia sa o zis :)))!!
?: AAAAAAAAAAAAAAA!!
Eu si Tae ne-am trezit brus din cauza unui tipat care cu siguranta venea din partea lui J-Hope.
Tae: Ce are de tipa?!?
Eu: Pe mine ma intrebi?!
Iesim amandoi afara asa adormiti cum eram, si ii vedeam pe toti cum statea speriati si se uitau in fata. Ne uitam in spate si vedem un urs. ITI BATI JOC DE MINE??!
Suga: Nu faceti miscari bruste!!
Eu: Sa stii ca aveam de gand sa incep sa dansez!!
R.M: Hai...in ...masina!! Mergeti cu fata la el ...si foarte incet!!
Incepem sa ne departam cat de incet puteam de urs, si am intrat imediat in masina.
Ada: V-am zis sa nu mergem cu, cortul!! Dar voi nu, ca nu are ce sa se intample!! Uite ca a venit ursul peste noi!! Vreti sa-l invitam si la un ceai? Ca n-are ce sa se intample!!!!
Eu: Nu ma enerva ca te dau jos din masina si sa vezi la ce ,,ceai,, o sa iesi tu cu el!!
Suga: Si...cum scapam de el?
Tae: Esti sigur ca e baiat?
Jin: Asta te intereseaza pe tine acum?!?!
Tae: Sunt curios...
Jimin: Du-te si verifica!!!
Tae: Cred ca e neutru!! Nu mai e nevoie sa verific!!
Am stat in masina aproape o ora pana a plecat ursul ala nenorocit. Stateam si ne uitam la ceilalti care erau in cealalta masina. Imi placea ca, cu toate ca ursul era la o usa distanta sa ne haleasca cu totul, noi aveam chef de glume. Ce faci cand un urs e pe cale sa te manance? Te prefaci mort? NU!! Faci glume pe seama asta!! Logica ala noi!! -_- :)))
Tae: Eu zic sa plecam din seara asta!!
Alice: De acord!!
Am iesit din masina, si ne-am dus sa ne strangem toate lucrurile. Am fost foarte rapizi. Mai ales Alice si Suga!! Nu ma asteptam sa se miste asa repede. Ada a ramas in masina de frica!! Saraca!! O manca ursul! :))
Dupa ce am strans tot ne-am dus in masini asa cum fost si cand am venit, si am pornit spre casa.
Toti ceilalti au inceput sa vorbeasca, dar eu adormisem. Adormisem cu capul pe umarul lui Tae, iar acesta mi-a cuprins mana intra sa.
.
.
.
Suga: Hai mai repedeeeee!!!!!!
J.H: Ho ma omule ca nu pot sa bag viteza mare!!!
Suga: E O URGENTA!!!
Ma trezesc din cauza strigatelor lui Suga. Tae si Alice se tineau de burta de la atata ras, iar J-Hope era nervos din cauza lui Suga....iar Suga tot striga sa se miste mai repede ca facea pe el.
Eu: Mai sunt si oameni care dorm pe aici!!....
Suga: Nu e vina mea ca nu se misca mai repede!!
J.H: TI-AM ZIS SA NU BEI ATATA SUC!!
Suga: IMI ERA SETE!!!
Eu: Aoleo...
Tae: *rade* Hai gata! Pune-te la loc sa dormi!
Eu: As vrea! Dar nu pot din cauza tipetelor de imperechere ale lui Suga!!
Toti au inceput sa rada.
Suga: NU E AMUZANT!!!!
Eu: Am un sentiment de deja vu!
Tae: Da......si eu...
J-Hope a oprit masina langa un camp, iar Suga a iesit din masina mai repede ca un fulger. S-a dus mai departe de masina.
Eu: Poate acum o sa ma lasati si pe mine sa dorm.....Cat e ceasul?
Alice: E...7!
Eu: Mhm...nu cred ca o sa mai dorm...
Tae: Mai bine!! Asa mai pot sta si eu cu tine!
S-a apropriat de mine si unit buzele cu ale mele. Simteam cum fata mea devenea din ce in ce mai rosie si fierbinte. Eu stateam mai mult intepenita nestiind ce sa fac. Ma saruta doar cu buzele,nimic mai mult, dar tot nu stiam ce sa fac! A prins o suvita din parul meu si se juca cu ea..dar am fost intrerupti de o tuse evident deranjata.
Alice: Mai suntem si noi aici!!
Tae: Asa si? Stai si tu cu iubitelul tau Suga!!
Alice: Nu e iubitul meu!!!
Eu: Inca!
Il vedem si pe Suga cum se intoarce in masian cu un zambet mare pe fata.
Suga: In sfarsit libeeeer!!!
J.H: Acum putem pleca?
Alice: DA!!! Ca vad ca astia doi de langa mine sunt in calduri!!
Ii dau un pumn in umar, asta facand-o pe Alice sa rada. Ne-a bufnit si pe noi rasul si dupa am pornit iar la drum. Ceilalati nu au mai astepta si s-au dus in fata. Nu-i problema.
Tot drumul catre casa, am ras si am facut glume. Numai rasete se auzeau din masina. Sau punea muzica la maxim si dupa incepeam sa cantam. Tae imi mai fura cate un sarut cand ceilalti nu erau atenti. Nu inteleg cum poate exista atata dragalasenie intr-o singura persoana!!
Dupa tot drumul lung, am ajuns in sfarsit la orfelinat. Toti am coborat din masina. Am mai stat vreo 10 minute si am vorbit, si dupa s-au decis si ei sa plece ca erau obositi. Tae vine si ma saruta, si Namjoon procedeaza la fel cu Ada. Cand erau pe cale sa intre in masina, Suga se duce si o saruta pe Alice pe gura.
Noi: CEEEE?!?!
Vecinii: CEEEE?!
Soarele: CEEEE?!!?
Pasarile: CEEEE??!
Tae: Tu...si....Suga?!?!
Kookie: Cand? Cum? Unde s-a intamplat, si de ce?!
Eu: De cand sunteti voi impreuna?!?
Suga: Ăăă...
Alice: De vreo...2 luni parca, nu?
Suga: Ăăă...da da!
Ada: 2 LUNI?! DE CE NU NE-ATI ZIS?!?
Alice&Suga: Ăăă...surpriza...?
R.M: Chiar ca e o surpriza!!
J.H: Oricum...bravo voua, s ava tina. Noi plecam ca sincer eu mor de somn.
Si-au luat la revedere, au urcat in masini, si au plecat.
Urmatorul lucru pe care l-am facut, a fost sa mergem in camera la noi si sa ne punem sa dorm