Dimineata urmatoare, m-am trezit cu un asa chef de viata...ca imi venea sa ma arunc de la geam. Azi o sa ne intalnim iar cu baietii...si logic ca trebuie sa le zic..pfff....urasc sa fac chestii de genul asta. Si la 17 trebuie sa ne vedem si cu baietii. pffff!
Ada: Sunteti gata?
Eu: Mda...
Alice: Stati un pic!! Inca imi aranjez parul!
Eu: Pfooai! O sa mai dureze ceva!
Ne-am aruncat amandoua in pat.
Ada: Le spui azi, da?*in soapta*
Eu: Mda...
Alice: Gata!! ^.^
Ada: Uu...a fost rapid!
Eu: Cam prea rapid...ai febra?
Alice: Da ma nu! Acum hai sa mergem!
La studio:
Cand am mers la beieti in apartament, Ella era deja acolo..ce?! Nu trebuia sa mergem noi sa o luam de acasa?! Ma rog...
Sunt alte lucruri mai importante de care trebuie sa-mi fac griji...Azi trebuia sa mergem la un film, dar le-am zis sa se aseze pe canapea si sa ma asculte.
Eu: Ideea e ca...pai....am fost aleasa sa-mi petrec un an in Anglia prin inetermediul unui schimb de elevi intre Colegiile de Arta . Si..mda....asta era...
Tae: CE?! UN AN?!*vine in fata mea si ma prinde de umeri* SI AI DE GAND SA MERGI?!?
Eu: Logic! Nu vreau sa ratez o astfel de oportunitate!
Tae: Dar...o sa fim despartiti un an intreg!!
Eu: Nu e adevarat!! Tot o sa vorbim! Vom vorbii cu totii! Dar...chiar daca si mie imi pare rau ca nu o sa ne mai vedem un an intreg...tot o sa ma duc!
Tae: Dar-
Namjoon: Are dreptate! E o oportunitate foarte mare sa ajungi sa inveti intr-un liceu din Anglia! Trebuie sa-i respectam alegerea!
Kookie: Exact! Si noua ne pare rau ca o sa plece...dar pana la urma o sa se intoarca!
Tae:....Cand trebuie sa pleci?....
Eu: Peste....3 saptamani...
Tae: DE CE ASA DEVREME?!?!
Eu: Nu stiu.....
Atunci...din nu stiu ce motiv...am inceput sa plang. Tae ma cuprinde in brate spunandu-mi ca totul va fi bine. Cum va fi bine?! Voi sta departe de persoanele pe care le iubesc!! Se pare ca era adevarat vorba aceea....Obtii ceva, dar in schimb pierzi altceva!
Seara inainte de plecare:
Au trecut acele 3 saptamani foarte repede...dar le-am petrecut impreuna. Am stat in fiecare impreuna...iar maine dimineata...am avionul si...drum bun spre Anglia. Au zis ca vor venii si ei cu mine la aeroport, cu toate ca mi-ar fi fost mai usor sa plec daca nu sunt si ei acolo, dar mna...nici nu imi pare rau ca vin.
In seara asta am dat...ca un fel de petrecere de plecare...acum ca ma gandesc mai bine..suna ciudat. Dam o petrecere pentru ca plec...ba...astia vor s ascpae de mine sau ce? :)))
Tae: Hei...hai pana in camera!
Eu: De ce?
Tae: Imi e dor de gustul buzelor tale dulci! :3
Atunci m-am inecat cu suc.
Eu: Ămm....stii ca daca vrei sa ma saruti, poti sa ma saruti si aici, nu?