Sunt trezita de telefonul meu. Iar cand imi deschid ochii realizez ca am ceva pe fata. Acel ceva fiind cartea pe care o citeam.
Ma uit la telefon iar cel care ma suna era Dae.
Eu: Ce e?
Dae: Mai vi cu noi sau nu?
Eu: Da ma!
Dae: Pai hai sa fi gata in 10 minute.
Si dupa mi-a inchis. 10 minute?! Eu nu sunt gata nici intr-o jumatate de ora!
Pff!! Cu ce ar trebui sa ma imbrac pentru club? E prima oara cand merg intr-unul.
Cred ca stie toata lumea acel sentiment cand are dulapul plin de haine, dar nu stie cu ce sa se imbrace. I-am trimis mesaj lui Dae si i-am zis ca o sa dureze mai mult. Nu mi-a raspuns inapoi, dar sunt sigura ca l-a vazut. E atat de obsedat de telefonul ala incat face baie cu el.
Ma uit prin garderoba mea, si aleg o pereche de pantaloni de piele si un tricou alb pe care scria ,,I really don't care". M-am aranjat si m-am machiat un pic. Nu foarte strident. M-am incatat cu niste Vansi negrii si am iesit din camera. Fix in acel momet m-am intalnit cu Elysa. Am intrebat-o daca vrea sa vina, dar a zis ca ea nu e cluburile, si am inteles-o.
Am coborat scarile care ma duceau la parter si am iesit din camin. In fata caminului, pe o banca, ma astepta Dae cu Xiumin si inca un baiat. Nu credeam ca o sa vin si el.
Ne-am urcat intr-o masina iar eu cu Dae stateam in spate si logic ca am inceput sa ne certam pe un subiect total stupid.
Masina s-a oprit si am coborat din ea. Un aer rece m-a cuprins. Nu ma asteptam sa se raceasca vremea asa de repede.
Intram pe o usa si dintr-o data am fost inconjurata de oamenii care dansau pe melodii foarte puternice. Ne-am dus si ne-am asezat la o masa mai retrasa. Eram doar eu si 3 baieti. Intr-un fel era ciudat, dar ma intelegeam cu ei. Ne-am comandat fiecare cate un suc si am inceput sa vorbim. Tocmai am aflat ca pe celalalt tip il cheama Sehun si e var cu Xiumin.
Dupa vro 10 minute imi terminasem sucul si m-am dus la bar sa iau altul. In timp ce asteptam cineva imi pune mana pe umar si il aud cum vorbeste cu mine.
?: Ce faci pisi? Vrei sa dansezi?
Ma intorc, si vad un baiat inalt roscat care se uita la mine cam nedumerit.
?:......
Eu:....
Nu zicea nimic. Ce naiba?
?: Nu, nimic. Imi pare rau?
Eu: Hă?
A plecat de langa mine fugind si s-a dus la o mase unde erau si prietenii lui probabil. Asta a fost ciudat.
Imi iau sucul si ma intorc si la masa.
Xiumin: Cine era tipul?
Eu: N-am nici ce mai vaga idee. Cand m-a vazut a fugit.
Dae: Eu ti-am zis ca sperii baietii dar tu nu m-ai crezut.
Eu: Cand ai avut ultima data o prietena?
Dae:.....
Eu: Asa ma gandeam si eu.
De odata a inceput o melodie mai lenta iar Xiumin m-a invitat la dans. Cand am inceput sa dansam aveam un sentiment ciudat. Si nu, nu pentru ca imi placea sau ceva de genul, doar ca atunci incepusem sa ma gandesc la Tae. Cu el trebuia sa dansez, nu cu Xiumin. Imi e dor de el si sunt aici de o luna. E bine macar ca vorbim in fiecare zi.
Xiumin: Esti bine? Pari ingandurata.
Eu: Ce? A scuze..ma gandeam...
Xiumin: Ok..dar in acest moment incearca sa te gandesti doar la mine. *imi face cu ochiul*
Tot ce am facut e sa ma uit ciudat la el. Dupa ce s-a terminat melodia ma saruta pe frunte si ne indreaptam spre masa. Clar trebuie sa stau departe de el.
Mi-a venit in minte chipul tipului de mai devreme. Mi se pare extrem de cunoscut. Imi indrept privirea spre masa la care se afla, si observ ca deja se uita la mine. Cand ne-am intalnit privirile, acesta si-a intors capul si a inceput sa vorbeasca foate agitat cu fata din fața lui. Nu inteleg ce se intampla.
Dupa vro 2 ore deja incepusem sa ne plictisim si am ales sa plecam inapoi la camin.
Inainte sa intru in camera il vad pe Dae ca se pune in fata mea.
Eu: Nu, nu poti sa dormi cu mine.
Dae: Ce?
Eu: Ce e?
Dae: Care a fost faza dintre tine si Xiumin? Parca aveai prieten!
Eu: Intreaba-l pe el, nu pe mine. Nu e vina mea ca il apuca ,,romantismul". Noapte buna.
A plecat si el in camera si am intrat si eu. Elysa era in pat si dormea.
Intre timp in Corea:
Ella: CE E ASTA?!
Alice: Daca vede Miki asta, cel mai probabil il omoară.
Ada: Ce ar trebui sa facem?
Ella: Mergem la el!!
Alice: E 2 dimineața! Ai înnebunit?
Ella: Nu-mi pasa!!Din perspectiva Ellei:
Ce idiot!! Sper sa nu vadă si Miki știrea asta. Era fericita când a plecat, iar știrea asta o s-o demoralizeze total.
In 20 de minute de mers pe jos am ajuns la ei la studio.
Ada: Ai noroc ca nu ni s.a întâmplat nimic pe drum!!!
Ella: Ce se putea întâmpla?
Alice: Trei fete pe strada la 2 dimineața!! Tu ce crezi ca se putea întâmpla ?
Ella:Nimic.La poarta era paznicul si se uita ciudat la noi. Nu ma mira.
Paznicul: Ce faceți la ora asta aici fetelor?
Ella: Trebuie sa vorbim cu baietii!
Paznicul: La ora asta cu siguranță dorm.
Ella: Nu-mi pasa!Am trecut pe lângă paznic si am intrat in clădire. Nu s-a chinuit sa ne scoată, probabil pentru ca ne cunoaste.
Am urcat la ei in apartament si am bătut la ușă camerei lui Tae.
Fara sa aștept vrun răspuns dau buzna înăuntru iar toți erau pe jos si jucau cărți.
R.M: Ce faceți aici la ora asta?!
Ella: Trebuie sa vorbim ceva important cu Tae!!
Tae: Ce s-a întâmplat?