Ella: Uite uite!! Incepe!!
Ne-am facut comode si am inceput sa urmaril atente emisiunea. Baietii raspundeau la tot felul de intrebari, erau pusi sa faca si unele provocari...iar din cauza asta noi muream de ras. Aveau momente in care erau foarte seriosi, mai ales Suga, iar in alte momente ziceai ca erau niste copii care au fugit de la gradinita. Au vorbit si cu fanii, iar acestia erau foarte emotionati ca vorbeau cu idolii lor. Mai mult erau fete, era si logic, dar spre surprinderea mea...au fani si baieti. La asta nu ma asteptam...dar mna..orice se poate.
Logic ca Suga si Namjoon au avut cele mai motivationale replici, Jimin si J-Hope au dansat, iar cand a inceput Jimin sa danseze Ella sarea in pat si a rasturnat tot popcornul pe jos, Tae era cel mai nebun de acolo, era ca un.....clown...sau cum i se mai spune...specimen venit de pe alta planeta, Jin a fost cel mai calm, iar Kookie...cel mai adorabil.
Dupa ultimile intrbari, emisiunea s-a incheiat cu multumiri si feilicitari adresate baietilor.
Ada: A fost super!
Eu: Sunt nebuni! Nu vedeai cum faceau pe acolo intr-un timp?
Ella: Asa sunt ei!
Dupa ce am stat treze si am balavragit, ras, batut....cu popcorn, ne-am pus si noi intr-un final sa dormim.
Dimineata urmatoare, m-am trezit foarte relaxata, cu toate ca ne-am culcat tarziu. Cand dau sa cobor din pat, am observat ca am calcat-o pe Ada pe picior. Cum a ajuns jos?! Iar sub ea era Ella....ok....nimic ciudat...cica.
M-am dus pana in bucatarie sa-mi iau un pahar cu apa, si imi aud telefonul ca-mi suna. Era Tae. Dintr-o data un zambet mi-a aparut pe fata.
Tae: Neata! Ce faci somnoroaso?
Eu: Neata...si bine. Tu? Apropo...felicitari pentru emisiunea de aseara!
Tae: Te-ai uitat?!
Eu: Logic ca m-am uitat! Acum inteleg de ce toate fanele iti spun extraterestru! Nu ca nu mi-as fi dat seama pana acum!
Tae: :))) Oricum...vrei sa ne vedem?
Eu: Acum?
Tae: Dap. Dar doar noi!
Eu: Ok. Unde ne vedem?
Tae: Hm...unde esti acum?
Eu: La Ella acasa...
Tae: Nu stiu unde sta... Poti venii la studio?
Eu: Sigur! Ne vedem acolo!
Tae: Perfect! Hai ca ma duc sa ma schimb ca acum m-am trezit.
Eu: Mda...si eu. Bye bye.
Tae: Pa iubire :3
Stai ce?! Tocmai mi-a zis iubire?! Hm...chiar imi place cum suna :))
M-am imbracat in hainele de ieri pe care le-am pus aseara pe un scaun, mi-am pieptanat parul...le-am lasat fetelor un mesaj prin care le-am zis ca ma intalnesc cu Tae...ca dupa imi era ca ma trezesc cu FBI la usa.
Am iesit pe usa apartamentului in care statea Ella, iar in 20 de minute de mers pe jos, am ajuns in fata studioului.
Intru pe usa si ma duc sus la baieti. Deschid usa usor crezand ca toti dorm, dar defapt erau la masa si mancau.