Kookie: TREZIREAAA!!
Eu: DE CE PANA MEA TIPI?!
Kookie: CA SA VA TREZITI!!
Tae: Numai tipati!!
Eu: De ce ne-ai trezit?! Dormeam bine!
Kookie: Observ! Oricum...tocmai mi-am dat seama azi dimineata cand m-am trezit adica acum 5 minute, ca e vara si totusi n-am mers pana acum la piscina! E un parc acvatic, cu topoganea cu apa si fantani si...si....
Deja ii vedeam cum ochii incep sa-i straluceasca si prindeau forma de stea. Ce naiba?
Tae: Si ce propui?
Kookie: Sa mergem azi!! Vaa roog!
Eu: MERGEM!!!
Kookie: ASTA E MAA!!
Eu si Kookie am inceput sa sarim in pat, si din cauza asta, somnorosul de langa mine, a picat pe jos. Iar din cauza asta, ne-a alergat prin toata casa. Ca sa scapam ne-am dus in camera la Kookie si ne-am inchis acolo.
Tae: Iesiti!!
Eu: NU!!
Tae: Bine...o sa vi se faca voua foame si o sa iesiti!! Plus ca daca nu iesiti nici la parc n-o sa mergeti!!
Kookie: *in soapta* E o capcana!!
Eu: Probabil!
Dupa 10 minute de ras in continu pe seama lui Tae, am iesit din camera...si ce sa vezi...inca ne astepta. Am vrut sa fug dar m-a prins de mana si m-a lipit cu spatele de pieptul lui.
Eu: AAA!!! Da-mi drumul!!
Tae: NU!!
Eu: Kookie ajuta-ma!!
Kookie: Eu am plecat!!
Eu: Hă?!?! TRADATORULE!!
Tae: Si......a plecat! *se apleaca si imi sopeste la ureche* Buna dimineata! :3
Eu: Neata....
Ma intoarce cu fata la el si imi aplica un sarut dulce pe buze.
Tae: Hai sa mancam! A facut Jin clatite!
Nici n-am mai stat pe ganduri, l-am luat de mana si in 5 secunde deja eram asezati la masa infulecand o clatita.
J.H: Si...cand ar trebui sa plecam?
Kookie: Pai se deschide la 11 si e 9, si se inchide la 20! Si am de gand sa stau de la deschidere pana la inchidere!!
R.M: CE?!
Eu: De acord!!!
Kookie: Gandeste-te ca o sa o poti vedea pe Ada in costum de baie !
R.M: Si....Miki...crezi ca Ada s-a trezit?
Miki: Probabil.
Atunci il vedem pe Suga ca se ridica de la masa si se duce si se incalta.
Jin: Ce ai de gand sa faci?
Suga: Ma duc sa o aduc pe Alice aici!!
R.M: Vin si eu!!
Jin: Baa!! INCA SUNTETI IN PIJAMALE!!
Fara sa bage de seama acest detaliu, au iesit in graba pe usa.
Eu: Mda...foarte frumos. Au plecat sa le aduca aici si eu trebuie sa ma duc acasa ca sa-mi iau costumul de baie.
Ma ridic de la masa cu o clatita in mana si ma duc inapoi in camera ca sa ma schimb. Imi iau hainele si ma duc in baie sa ma schimb. Dupa ce termin, ies din baie si il vad si pe Tae schimbat.