Jeongin
Telefonumun titreşimde çalması ile birlikte uyandım. Aslında görmezden gelebilirdim fakat bu üçüncü çalışıydı. Alarmı tamamen kapatmak için gözlerimi açtığım için uykum tamamen kaşmıştı ve bu sinirlerimi gerdi ama başımı çevirip yanımda kedi gibi uyuyan Hyunjin'e baktığımda tüm gerginliğim uçuşup gitmişti. Uyurken çok başka görünürdü. Yüzünü incelerken yanağına düşmüş kirpiği almak için parmağımı yüzüne değdirdiğimde gözlerini araladı.
"Uzanabilir misin?" Diye sordu bana uykulu sesiyle ben de biraz daha anın tadını çıkarmak istediğimden dolayı dediğini yaptım ve ona yaklaştım. Başlarımız karşı karşıyaydı ve vücutlarımız birleşik gibiydi. Biraz gözlerine bakınca başımı boyun girintisine gömdüm ve gözlerimi kapadım. Bi uyku daha önce hiç bu kadar sonsuzluk diletmemişti bana. Biraz hüzünlendim ama hüzünlenmemim yüzbeş katı da fazla mutlu ve huzurluydum. Bu anılar hem şimdinin hem geleceğin değerli anılarıydı ve anın tadını hakkını vererek çıkarmak istedim.
"Rüyamda seni gördüm" başımı kaldırdım,
"Nasıl?"
"Hatırlamıyorum, ama çok güzeldi."
Başımı tekrar göğsüne koydum ve "eminim çok güzeldir," dedim.
Ve fazla düşünmeden uykuya daldım.
------
Saatler sonra tekrar uyandığımda yanımda Hyunjin'i göremedim. Oturur pozisyona geçip esnedikten sonra banyoya girip elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa girdim. Hyungu yemek yaparken biraz izledim ve beni fark ettikten sonra "yardım etsene bebiş" dedi, kıkırdayıp yanına doğru ilerledim ve "edeyim." Dedim.
O domatesleri doğradı ben soğanları. Kahvaltı masasında kahvaltı ettikten sonra ben tabii ki biraz ilgi manyağı olduğum için birbirimizi özlememiz adına hemen evden çıkıp markete gitmiştim. Aşırı gereksiz süren market alışverişinden sonra eve yaklaştığımda telefonuma gelen bildirimleri kontrol ettiğim an bizim gruba bir sürü mesaj yazdıklarını gördüm ve asansördeyken tüm mesajları okudum.
Baklava
Bangchan:
Arkxddaslar
Bu hyunjinle jeongin nerde nspiyoMinho:
Bana ne amina
Hyunjin:
Sana ne pust hesap mı vercexz
Sevgilimle hot nightimiziJisung:
NEEEEE
SEVGİLİM Mİ
SEVGİLİ MİSİNİZbangchan:
Ay sasirmis numarasi yapma
Jısunfg alllllah askına
Gec bıle kaldilsrFelix:
Oha
I cant believe my earsJisung:
Niye kulaklarina inanamiyısun
Okuyosun yaFelix:
Hepsi senın yuzunden predebut han
O sadece saskinlik efekti icindiChangbin:
İlla avusturalyalı olduğunu belli edecek