Chapter 16

692 153 37
                                    

මන් පහලට යද්දි ඉස්සරහට ආවේ ජිනී..එයා මාව දැක්කා මාත් එක්ක හිනා වුනා.හැබැයි ඒක එයාගේ සුපුරුදු  හිනාවනම් නෙමෙයි.ඒ හිනාව මන් වෙනදා දකින ප්‍රබෝදමත් හිනාවක් නෙමෙයි.එයා හිටියෙ ගොඩක් දුකින්. මන් වගේම ගොඩක් දුකින්. කාටද පුලුවන් ඉතින් තමන් ආදරය කරන අයගෙන් වෙන්වෙලා ජීවත් වෙන්න . ඈම්ගෙන් ආපු හිරිහැර නිසාම එයා මගෙන් ඈත් වෙලා ඉන්න තීරණේ කරත් ඒක එයාට වගේම මටත් ගොඩක් අමාරු දෙයක් වුනා...

මන් ජිනීව දැක්ක ගමන් මගෙ මුලු ඇගම හීතල වෙලා ගියා. හිත ඇතුලේ කියන්න දේවල් කෝටියයි..එයා උදේට කාලද දන්නෙත් නෑ..ඒක අහගන්නවත් විදියක් නෑ දැන් මට. එයා මාව පාස් කරන් ගියා..විනාඩි පහක විතර මන් බිත්තියට හේත්තු වෙලා බලන් හිටියා එයා දැන්වත් හැරිලා බලයි...ශේන් කියාගෙන මගෙ ලගට එයි කියලා...ඒත් එහෙම වුනේ නෑ...😔

මන් කෙලින්ම ගියේ කැන්ටීන් එකට...ගිහින් චොක්ලට් මිල්ක් දෙකක් ගත්තා...ඒකත් අරන් මේකප් ආර්ටිස්ලගෙ රූම් එකට ගියා..ඒත් ජිනී ඒක ඇතුලේ හිටියේ නෑ..එයාගේ බෑග් එක ගාවින් මන් ඒ චොක්ලට් මිල්ක් දෙකම තියලා ආවා...ජිනී ඒවට ආසයි..හැමදාම මන් එයාට ඒවා අරන් දුන්නා..ඒත් අද මන් අරගත්ත දෙකම එතනින් තියලා ආවේ එකක් විතරක් දීලා ඉන්න බැරි නිසයි...ඒ දෙකෙන් එකක් හරි එයා බොයි කියලා ලොකු විශ්වාසයක් මට තිබුනා...

Jinnys pov

මන් මේකප් රූම් එක ඇතුලට එද්දි මගෙ බාග් එක ලග චොකලට් මිල්ක් දෙකක් තිබ්බා...කාගෙන්වත් අහන්න දෙයක් නෑ මන් දන්නවා ඒක තිබ්බේ ශේන් කියලා...මන් එකක් අතට අරන් බැලුවා ඒකේ කූල් එකත් ගිහින්...එයා ඒක එයාගේ අතේ තියන් ගොඩක් වෙලා කල්පනා කරලා ඒක මට දෙනවද නැද්ද කියලා...ඒක ඒ තරන් උනුසුම් වෙලා තිබුනේ ඒකයි...

මන් ඒ දෙකම මගෙ බෑග් එකට දාගත්තා..ඒ වෙන මුකුත් නිසා නෙමෙයි ඒකේ කූල් එක නැති නිසා..මන් ඒක ගෙදර අරන් යන්න හිතාගෙනයි බෑග් එකට දාගත්තේ......

Shen pov

Short Drama එකේ ෂූටින් වලට කලින් තියෙන workshop එක ගැන අද කතා කරන්න ඕනී..ඈම් ඉතින් අනිවාරෙන්ම එනවා කියලා මන් දන්නවා...මොනවා කරන්නද....මන් මගෙ guitar එකත් අරන් ගිහින් practise room එකේ බිම වාඩි වෙලා හිටියා...

 🌺 MY GIRL 🌺Donde viven las historias. Descúbrelo ahora