Chapter 11

796 172 158
                                    

ජිනී රෑට කැම හදනවා...ලෝක පුදුමයක්..එයා ඉවුවොත් ඉතින් අද රෑට කන්න වෙන්නේ කඩෙන් තමයි කියලා මන් දන්න නිසා මන් කුස්සියට ගියේ එයාව අයින් කරලා ඒ වැඩේ මන් කරන්නයි...මන් පිටිපස්සෙන් ගිහින් එයාව බදාගත්තා...ජිනී ගැස්සිලා ගියේ මගෙ ස්පර්ශේ නිසයි..මන් ඊට පස්සේ අත ටිකක් බුරුල් කලා..

එයාට තාම ඒ දේවල් වලට එහෙම හුරුවක් නෑනේ...කෙල්ලෙක් එක්ක මෙහෙම ඉන්න එයා හිතන්නේ නැතුව ඇති කවදාවත්..ජිනී Straight කෙනෙක් මන් ඒක දැනගෙන හිටියා. ඒත් එයා දැන් අන්තිමට මට කැමති වෙලා..මන් නිසා එයා වෙනස් වෙලා..ඉතින් එයා එක්ක ගනුදෙනු කරන විදිය ටිකක් නෙමෙයි ගොඩක්ම සංකීර්ණ වුනා මට.

"මගෙ කෙල්ලෙ මේ මොකොද මේ කරන්නේ...මන් එයාගේ කනට කරලා ඇහුව...

"මන් උයන්න කියලා ලැහැස්ති වුනේ ඒත් වැඩක් නෑ..ඔයාම කරන්න මේක..මේක මට හරියන වැඩක් නෙමෙයි වගේ ජිනී කටත් හදන් ඒක කිවුව විදිය කොච්චර cute ද 🙈

"හරි හරි මන් දන්නවනේ ඔයාගේ හැටි ඔයා වාඩි වෙලා බලන් ඉන්න මන් දිහා මන් උයන්නම්කෝ...

"හා..ජිනී ඒම කියලා මේසේ උඩටම නැගලා වාඩි වුනා..

මේසේ පුටු හයක්ම තියෙනවා ඒත් එයා කවදාවත් පුටුවකනම් වාඩි වුනේ නෑ..(මන් වගෙ මාත් මේසේ උඩ වාඩි වෙලා කොච්චරනම් අම්මගෙන් ගුටිකාලා තියෙනවද 😂😂)

"අපරාදේ මේ මේස වලට බොරුවටනේ පුටු දෙන්නේ...මන් ඒම කිවුවේ ජිනීව අවුස්සන්නයි..

"අනේ යනවා යන්න නපුරා...

"ඔයා දන්නවද මන් ඒ නපුරා කියන වචනෙට මාර කැමතී...ඒක මටම කියාපු වචනේ වගේ...මන් ඒම කිවුවාම ජිනී හිනා වුනා..

"ම්..ඒක නෙමෙයි දැන් අනිත් අය දැනගත්තොත් අපි දෙන්නා යාලුයි කියලා මොකද අපි කරන්නේ...?? ජිනී ඇහුවා..

"අයියෝ ජිනී ඕකත් ප්‍රශ්නයක් ද සින්ග්ටෝ , ක්‍රිස්ට් දෙන්නනම් එදා ඉදන්ම දන්නවා...

"මොකක් ??

"ඔව්...සින්ග්ටෝ මට ගොඩක් උදව් කලා ඔයා දන්නේ නැති වුනාට...ක්‍රිස්ට් එයත් ඒමයි...ඒ දෙන්නට මන්නම් කියලත් ඉවරයි..

 🌺 MY GIRL 🌺Onde histórias criam vida. Descubra agora