ගෙදර ගිය ගමන් අපි දෙන්නම නිදාගන්න ගියේ. යද්දි ගොඩක් රෑ වුනු නිසයි. අද වුනු දේවල් මතක් වෙද්දි මට තනියෙම හිනා ගියා.ක්රිස්ට් , සින්ග්ටෝ දෙන්නත් එක්ක එලියට ගිහින් හෙට උදේ වෙද්දි google එකේ වැඩියෙන්ම සර්ච් කරලා තිබුනු මොඩ්ල් මන් වුනොත් කොහොමද ඉතින්...😂
"ශේන් අද ඔයාගේ අලුත් project එක නේද ?
"ඔව්..මේක මට ලැබුනු ලොකු අවස්තාවක් ඉතින්.මොකද ප්රසිද්ද brand එකක් promote කරන්න තියෙන්නේ.ඉතින් මට මේකට තනියෙම නම් නෙමෙයි තව පාට්නර් කෙනෙක් එක්කයි තියෙන්නෙ...මේක ගොඩ ගියොත් තව දවස් දෙක තුනක් යද්දි ඔයාට හොද බෑන්ඩ් නිව් කාර් එකකම වැඩට යන්න පුලුවන්..මන් ජිනී එක්ක උදේ කෑම කන ගමන් කතා වුනා.
"පාට්නර් කෙනෙක් කිවුවේ...ගර්ල් කෙනෙක්ද ?ජිනී විනාඩි පහක් විතර කල්පනා කරලා මගෙන් ඇහුවා..
"නෑ ඒම වෙන එකක්නම් නෑ..මාත් ඉතින් ගර්ල් කෙනෙක් නිසා.අද තමයි ඉතින් ඒ දේවල් කතා වෙලා contract එක sign කරන්න තියෙන්නෙ.
"අහ් හා හා..ඒහෙනම් good luck ඔයාව තෝරගනී කියලා මන් හිතනවා..ජිනී එහෙම කියලා විෂ් කරාම ඉතින් මන් නොතේරී ඉදීද..🙈
*******************
"නොන්ග් ශේන් මේ ඉන්නේ ඔයාගේ පාට්නර්..pd sir මන් ලගට ඇවිත් කිවුවා.
"අහ්..මොකක් ගර්ල් කෙනෙක්ද ? ඇත්තටම මගෙ ඇස් උඩ ගියා. අද උදේ වෙනකන්ම මන් හිතන් හිටියේ පාට්නර් බෝයී කෙනෙක් වෙන්න ඇති කියලයි..දැන් ඉතින් මොනවා කරන්නද..
"ස්වාඩී කප් (hi , hello ) මම Amm. එයා මන්
ගාවට ඇවිත් අතට අත දුන්නා."ස්වාඩී කප් නොන්ග්..මන් එයාට එහෙම කිවුවේ එයා මට වඩා බාල වුනු නිසයි. මන් හිතන්නේ එයා ජිනී ට වඩානම් වැඩිමල් වගේ.ඒත් මට වඩානම් බාලයි..
ඈම් වැඩිය උස කෙනෙක් නෙමෙයි.ජිනී වගේම ඇති. හැබැයි ජිනීගේ ඇස් වලට ඈම්ගේ ඇස් නම් සම කරන්න කොහෙත්ම බෑ. මොකද මන් දැක්ක ලස්සනම ඇස් තිබ්බ කෙල්ල ජිනී. ඈම් ගොඩක් සුදු. ජිනීත් සුදුයි ඒත් එයා ඈම් තරම් සුදු නෑ. ඈම් නම් ප්ලාස්ටික සර්ජරි දෙක තුනක්ම කරලා වගේ එයාගේ නහය දැක්කම මට ඒක කියන්න පුලුවන්..එයා හරිම කෘතිමයි. ජිනීවගේ ස්වාභාවික ලස්සනක් නෙමෙයි එයාට තිබුනේ..😂 . ඈම් ටිකක් නපුරු පාටයි කියලා මට තේරුනේ එයා දැකපු පලවෙනි දවසෙමයි..
YOU ARE READING
🌺 MY GIRL 🌺
Romance🌺....මෙන්න වලියක්...🌺 ශේන් - මේ හලෝ මන් tomboy කෙනෙක් නෙමෙයි... ජිනී - මොකද නැත්තේ ඒනම් ඇයි ඔය වගේ ඉන්නේ..?? ශේන් / ජිනී - ඔන්න ඕකයි දැන් තත්වේ...කොහොම වුනත් අපි දෙන්නගේ කතාව ඔයාලා ආදරෙන් වැලදගනී කියලා හිතනවා... ......❤️ මේක මන් ලියන පලවෙනි GL එක...