Begin

16 5 12
                                    

Baekhyun'un Bakış Açısı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baekhyun'un Bakış Açısı

Ellerim hala titriyordu.

Hunji'nin hareketsiz bedenini hatırladıkça da titremeye devam ediyordum. "Aptal." dedim kendime boş odada, "Aptalsın Baekhyun sen aptal!"

O beni kurtarmıştı ama peki ya ben..

Ben hiçbir halt yapamamıştım.

Odanın kapısı açıldı, yeni gelen psikiyatrist içeri girdi. Yüzünde abartılı bir mutluluk vardı. "Hunji gayet iyi, şimdi gördüm." Yerine geçerken sırtıma hafifçe vurmayı da ihmal etmemişti.

Rahatsız olarak kıpırdandım, "Emin misiniz? Uyanık mıydı? Yaralı mı yoksa—"

"Birkaç küçük kesiği varmış ama endişelenme dikiş atılmış." Bana bakarken birden gözlerini kaçırıp ellerine baktı, "Yakında uyanır, endişelenme."

Yakında uyanır..

Demek hala kendinde değildi ya da..ya da bana yalan söylüyorlardı.

"Bana yalan söylemediğinizi nereden—"

"Sen Hunji'nin nesi oluyorsun?" diye sordu doktor beni dikkate bile almadan. "Onu nereden tanıyorsun?"

Başımı çevirdim. Gözlerim yerde bir noktaya kilitlendi. Birden o güne, Hunji'yle ilk tanıştığım onu ilk kez gördüğüm güne gittim. İstemsizce gülümsedim,

"Hunji benim sınıf arkadaşım. Aynı zamanda kardeşimin kız arkadaşı.." diyip duraksadım, "..arkadaşıydı."

"Neden öyle söyledin?"

Kafamı kaldırıp doktorun gözlerine baktım, "Kardeşim öldürüldü."

Gözlerini ellerine çevirerek kafasını salladı, "Seokjin.." dedi sessizce.

Sinirle güldüm, "Demek dosyamda yazıyor her şey."

Doktor yeniden bana baktığında yüzünde samimi bir gülümseme vardı, "Hayır." dedi kafasını iki yana sallarken, "Dosyandan öğrenmedim. Sumin söyledi."

Yüzümde o anda hangi ifade varsa bir anda silindi. Söylediğini doğru anladığımdan emin olmak için tekrar ettim, "Sumin söyledi. Seokjin'in kardeşim olduğunu."

"Ve sizin hakkınızda birçok şeyi."

Birden ayağa fırladım, "Neyden bahsediyorsunuz şu anda?!" Sumin bizimle ilgili bir psikiyatriste konuştuysa bu onun yeniden Yoongi'nin yanında olduğunu mu gösteriyordu?

"Sakin ol Baekhyun." Doktor da benim gibi ayaklanmıştı. "Sumin benim yanımda ve gayet iyi."

"Sen ne—"

"Korkman normal tabi ki." dedi kendi kendine gülerek, "Sana kendimi tanıtmadım. Ben Lee Haejoon. Sumin ve Hunji'nin dayısıyım."

"Ha?"

victory «book 2»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin