Who Are You?

21 4 8
                                    

Hunji'nin Bakış Açısı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hunji'nin Bakış Açısı

"Yaran acıyor mu?"

Yatağımdan kalktım, "Hayır. Yani evet ama..o kadar değil." dedim Seokjin'in yanında dikilirken.

O sırada başım dönünce yanımda duran Seokjin'e refleks olarak tutunmak istedim ama elim bedeninin ortasından geçip duvara çarptı.

Seokjin şok olmuş bir şekilde bana bakıyordu. Duvara tutunuyorken elime baktım, bedeninin ortasında öylece duruyordu. Gülmeye başladım.

Güldüğümü gören Seokjin de kıkırdadı, "Hayalet olmanın faydaları."

Elimi bedeninin içinden geri çekip sırtımı duvara yasladım ve kayarak yere oturdum. Seokjin de benim gibi yaparak yanıma oturmuştu.

"Güldüğünü görmeyeli uzun zaman olmuştu."

Gözlerimi yavaşça kapatıp derin bir nefes aldım, "Bütün bunlar bir rüya olsaydı ne kadar güzel olurdu değil mi?"

"Bunu en çok da ben isterdim." dedi sağımdan.

"Biliyor musun? Sen basit bir travma olamazsın.." dedim gözlerimi aralarken. Seokjin meraklı bir ifadeyle bana bakıyordu,

"Ne düşündüğünü bilmek istiyorum."

Güldüm, "Onu henüz ben de bilmiyorum ama neden hala benimle olduğunu anladığımda sana da söyleyeceğim."

Seokjin sessizce gülümsedi.

O sırada aklıma gelen şey yüzümdeki gülümsemenin bir anda silinmesine neden olmuştu. Bacaklarımı kendime çekip sıkıca sarıldım ve Seokjin'e döndüm,

"Canın acıdı mı?"

Neyi kastettiğimi anlamıştı. Kafasını iki yana salladı, "Bilmiyorum, hatırlamıyorum."

Odanın demir sürgüsü çekildi. İçeri giren Jungkook'tu. Beni görür görmez yüzünde gülümseme belirdi,

"Doktor Kyungsoo seni görmek istiyor."

"Elbette istiyor." Kendimi öne itip ayağa kalktıktan sonra Jungkook'un kolumu tutmasına izin verdim.

Birlikte uzun koridordan geçip ameliyathaneye benzeyen kapının önünde durduk. Jungkook kapıyı tıklatıp açtı ve beni içeri çekti. İçeride sadece doktoru görmeyi beklerken yanında Jaemin'i de görünce şaşırmıştım.

Ama doktor sinirden bir anda kızarmıştı. "Ne işi var bunun burada?!" diye bağırdı beni göstererek. Dişlerini sıkarak Jungkook'u ittirdi ardından da dışarıda bekleyen gardiyanı çağırıp Jaemin'i götürmesini söyledi.

Jaemin yanımdan geçerken bana bakıp omzunu silkti. İkimizin yüzünde de şaşkın bir ifade vardı. Jaemin'in çıkışının ardından Doktor Kyungsoo Jungkook'a dışarıyı işaret etti. Çıkmadan önce bana döndü,

victory «book 2»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin