Hunji'nin Bakış Açısı
"Dayı?"
Gözleri dolmuştu. Başını hafifçe yana eğdi, "Evet Hunji, benim."
Şüphemi doğruladığında içimi kocaman karanlık bir korku kapladı, "Neden buradasın?" dedim omzundan ittirerek, "Peki ya Sumin? Senin k-kim olduğunu biliyorlar mı? Neden—"
"Hunji sakin ol." dedi kollarımı sıkıca tutarak.
Kendimi ellerinden kurtardığım anda ayağa kalktım, "Sumin mi burada? Bunca yıl sonra karşıma çıkman tesadüf olamaz. Ne oldu, anlat hemen!"
"Bir şey olduğu yok, beni dinle." dedi karşıma dikilince. Yeniden kollarımı kavradı ve beni sarstı, "Sakinleşmezsen hiçbir şey anlatmayacağım."
Ellerimi bıraktığında ağzıma kapattım. Bütün vücudum panik içinde titriyordu, duyacaklarımdan korkuyordum. Dizlerimden destek alıp hafifçe eğildim ve derin nefesler eşliğinde sakinleşmeye çalıştım.
"Biraz daha iyi misin? Su ister misin?"
Kafamı iki yana salladım, "Hayır." Yavaşça koltuğa oturdum, dayım da aynı şekilde hareketlerimi takip etti. Gözlerim onu izliyordu.
"Tamam." dedi sessizce.
"Şimdi bana neler olduğunu anlat." Sustuğumda yumruklarımı sıktım. Duyacaklarıma dayanmam gerekiyordu.
"Öncelikle Sumin iyi—"
"Nereden biliyorsun?" diyerek araya girdim.
Bu, dayımı gülümsetmişti, "Çünkü benimle."
"Ne? Gerçekten mi?"
"Sumin..bir arkadaşıyla beraber benim yanımda kalıyor. Seni özlemesinin dışında hiçbir sorun yok tamam mı? İkisi de gayet sağlıklı."
"Sağlıklı." diye tekrarladım. Ağzımın söylediklerini kulaklarım kavradığında gözlerim dolmaya başladı, "O iyi." dedim titreyen bir sesle, "Sumin iyi."
Yoongi'nin söylediği hiçbir şey umrumda değildi, artık. Sumin Jimin'le beraber dayımın yanında ve güvendeydi.
"Evet." Uzanıp ellerimi tuttu, stresten buz tutmuş olan parmaklarım bir anda ısınmıştı. "Annenize olan kızgınlığım beni bir çok şeyden uzaklaştırdı ama..hiçbir şey için geç değildir, değil mi?" diye sordu küçük bir gülümsemeyle.
Kafam karışmıştı, "Ne demek istediğini anlamıyorum."
"Seni burada çıkaracağım Hunji." dedi kararlı bakışlarını yüzümden çekmeden, "Sumin ve Jimin'le plan yapıyoruz. Seni buradan beraber çıkaracağız."
Düşünmek için bir süre sessiz kaldım. Başımı ellerimin arasına aldım, düşünceler birer fırtına gibi önümden geçip gidiyorlardı.
"Hunji? Neden sessizsin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
victory «book 2»
Fanfic‼️Önceki Kitap: Memory TW : yaralama, ölüm, silah kullanımı, madde kullanımı ✐03.10.2021