TEŞEKKÜRLER

2.4K 103 57
                                    

Merhaba.

Fic bitti ve şuan ne diyeceğimi bilmiyorum ama fici okuyan, oy veren ve yorum yapan herkese buradan çok teşekkür ediyorum.

Aslında bu fice başlarken öylesine atmıştım okunacağını hiç düşünmeden salmıştım ama sevenler olmuş, bu beni çok mutlu etti.

Fice başlarken aklımda bambaşka ama çıkan şey daha bir başka oldu dkkdkdkfkfkfkfkfkfkfk

Neyse ciddiyeti bozmayalım.

Başlarda Kim Taehyung'u daha sert biri yapmayı düşünüyordum. Yazışırken falan jeongguk'u bazen terslemesini falan bile düşünmüştüm ama pek planladığım gibi gitmedi.

Jeongguk'u ise kendini koruyabilen ama naif bir kişilik olarak yazmak istemiştim ki öyle yaptığımı da düşünüyorum. Umarım size de bu kişiliğini anlatabilmişimdir.

Sonlara doğru batırdığımı düşünüyorum. Çünkü çok saçma sapan olaylar oldu. Kookun babası gerçek değil, markla kardeş olması falan ve her şeyi Mark anlatırken Hoseoku kendi iç sesim yapmıştım '4 sezonluk dizi senaryosu' kfkdkkdkskdıfjf

Yani açıkcası pek içime sinen bir kitap değildi ve belki ilerde yayımdan kaldırırım düzenleyerek tekrar atarım ya da tamamen silerim ama tabi bunun yanında üşenip kitabı olduğu gibi de bırakabilirim - ki ben aşırı üşengeç biriyimdir.

Neyseeee çok uzattım biliyorum.

Taslaklarımda bir fic var ve sınavlardan sonra belki yayınlarım ya da daha da sonra yayınlarım. Ne yapacağımı ben de bilmiyorum ama daha özenle yazacağım bir şey yayınlamak istiyorum. Konusunu eğlenceli yapmayı düşünüyorum eğer yayınlarsam burdan da haber veririm.

Çoook konuştum biliyorum ve çoğu kişinin bu yazıyı okumayacağını da biliyorum ama yine de bir teşekkür etmek istedim.

Umarım 'Just For You' kitabını severek okumuşsunuzdur. Okuyanlar için tekrar teşekkür ediyorum. Kendinize iyi bakın ve hep mutlu olun, kimsenin sizi üzmesine izin vermeyin. Bts e hep destek olun ve taekookla kalın.

Bir daha ki kurgumda görüşmek üzere 👋🏻









Bir daha ki kurgumda görüşmek üzere 👋🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Just For You | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin