Hailey's pov
"BQQ at my place!" Schreeuwt Gigi vrolijk als we met z'n allen naar buiten lopen. Ik kijk naar Zayn en zie dat hij het daar niet mee eens is. Ik grinnik en loop naar Liam toe. "Can you text mom about this? My phone died." Vraag ik en kijk hem soort van smekend aan. Ik was vannacht al vergeten mijn telefoon op te laden en dat ding heeft het niet lang overleeft. "Sure I will text mom, but remind me that I'm buying you a new phone. That thing is completly broken." Zegt hij en kijkt naar mijn telefoon die vol met barsten zit. "That isn't my fault." Zeg ik zacht en stop mijn telefoon in mijn zak. "Was it that Esra girl?" Vraagt Liam een beetje boos. Oops? "Yeah with her friends. She dropped my phone from the 3rd floor, because I looked like her favorite celebrity and people called her gay because of that." Zeg ik en kijk Liam aan. Zijn gezicht kan ik niet helemaal plaatsen, boos maar ook verward. "You were her favorite celebrity." Grinnik ik. "Well she is not my favorite fan." Zegt Liam droog. Ik schiet in de lach en gelijk kijkt iedereen mij aan. Woopsie.. Die come back van Liam was wel echt goed. Ik loop samen met Liam richting Niall's auto. Niall en ik hebben uiteindelijk een hele leuke middag gehad. Je kon wel aan hem merken dat hij het er moeilijk mee had.. Beteken ik dan zoveel voor hem? Hmm vast niet.
Als we aan komen bij Zayn en Gigi's huis valt mijn mond open. Hoe groot kan een huis zijn?! "You okay?" Grinnikt Niall en stapt de auto uit. Ha ha grappig Niall. Ik stap ook de auto en geef hem een duw. We lopen met z'n allen naar binnen en leggen onze spullen in de gang. "Boys? Everything for the BQQ is in the kitchen." Zegt Gigi en kijkt de jongens lief aan. Ze beginnen te zuchten en lopen naar de keuken. "Good now that the boy are bussy with the BQQ, can we go upstairs and get dressed." Zegt Gigi vrolijk en loopt met iedereen naar boven. Euhm wat mis ik? Waarvoor moet ik mij omkleden? Ik zucht en loop achter de meiden aan. "Gigi? What is going on?" Vraag ik. Iedereen kijkt mij aan alsof ik gek ben. Ik ben toch al aangekleed? Wel weer in Niall's shirt, maar dat is toch niet erg? "Ohh right i forgot!" Zegt Gigi en loopt gelijk naar mij toe. "Niall texted you about the pool party and didn't want to give me your number. God I'm so stupid!" Ik kijk haar verward aan. Wat is er aan de hand? "We're giving the boys a suprise goodbye party tonight." Zegt Eleanor. "Oh, I didn't bring more clothes." Zeg ik ongemakkelijk. "Don't worry you can borrow something from me!" Zegt Gigi vrolijk en sleept mij mee naar haar kamer. Oke hoe ga ik in de kleding van een model passen?! Ze pakt een groen jurkje met bloemetjes uit haar kast. "You will look so beautiful in this one!" Zegt ze en drukt het in mijn handen. "Thank you!" Zeg ik en kijk naar het jurkje. "I'm going to check on the other girls." Zegt Gigi en loopt de kamer uit. Ik trek het jurkje aan en bekijk mijzelf in de spiegel. Het zit eigenlijk wel goed, alleen een beetje kort voor mij doen.
"Mijn krassen op mijn benen zijn tenminste niet zo zichtbaar nu." Zeg ik zacht en wrijf over mijn benen. "I don't know what you said but you look beautiful." Zegt iemand en gelijk schrik uit mijn gedachtes. Ik kijk naar de deur en zie Niall daar staan. Ik voel dat mijn wangen warm worden en ik kijk naar de grond. Wat doet deze man met me? "I mean it." Zegt hij en komt naar mij toe gelopen. "Thank you." Zeg ik en kijk hem aan in zijn mooie fel blauwe ogen. Niall komt dichter naar mij toe en stopt als zijn gezicht nog geen 10 cm van mij vandaan is. Hij kijkt mij lief aan en ik voel zijn adem tegen mijn huid aan. Ik krijg gelijk weer kriebels in mijn buik. Ik vind het zo jammer dat we dit stomme contract hebben, je kunt je gevoelens niet stoppen. "Hailley! We need to do your make-up and hair!" Zegt Gigi vrolijk en komt de kamer binnen gelopen. Oh god.. "No you don't have anything in your eye." Zegt Niall snel en draait zich om naar Gigi. Thank you Niall. "I told you! You look so pretty!" Zegt Gigi en loopt op ons af. "Niall you're not allowed upstairs, you need to help the boys!" Zegt Gigi streng en wijst naar de deur. Niall schud lachend zijn hoofd en loopt weg. "What was that moment?" Fluistert Gigi en kijkt mij aan met zo'n pedoface. "I thought I had something in my eye and he looked at it." Zeg ik droog. "I don't care about those stupid rules from the management and I know that Niall likes you." Zegt ze en kijkt mij serieus aan. Ik kijk haar verbaast aan. Hoezo boeit haar die regels niet? "I know that Liam won't mind, if you tell him." Hmm daar ben ik niet zo zeker van. "He thinks that we're just friends, I can't tell him." Zeg ik en kijk haar aan. "Don't you think Liam know more, after this afternoon? Niall couldn't stop looking at you. Just talk to Liam!" Zegt Gigi en trekt me in een knuffel. Hmm misschien heeft ze gelijk. "Come we need to do hair and make-up!" Zegt ze vrolijk en sleept mij mee naar de badkamer.
Een uur later lopen de meiden en ik de tuin in en gelijk zijn alle ogen op ons gericht. Een paar jongens beginnen te fluiten en te klappen. "Let's eat some food!" Schreeuwt Louis. Ik grinnik en loop naar Liam. Hij heeft een big smile op zijn gezicht en geeft mij een knuffel. "And why are you girls look so beautiful?" Vraagt Liam nieuwsgierig. "Can't we just look beautiful without a reason?" Zeg ik terug en steek mijn tong uit. "Is this your dress?" Zegt Liam. "No it's Gigi's. I don't even know how I fit in this dress." Zeg ik en kijk naar de jurk. "I like it." Zegt Liam en neemt een slok van zijn bier.
JE LEEST
He's my brother?!
FanfictionHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...