Hailey's pov
Samen met Liam en Niall stap ik in de auto richting hun meeting. Waarom was Liam zo blij over het feit dat ik mee mocht? We komen aan bij een groot gebouw en stappen de auto uit. Ik kijk Liam aan en zie dat hij vrolijk de andere jongens begroet. Ik loop hun kant op en gelijk trekt Harry me in een knuffel. "Are you okay?!" Vraagt hij bezorgd. Adorable. "Yes I'm fine now." Grinnik ik omdat Harry me bijna dood knijpt. "Let her breathe Harold." Lacht Liam en Harry laat me los. We lopen met z'n allen naar het grote gebouw en het begint opeens heel hard te regenen. "Couldn't you park closer to the building Liam?" Zeur ik terwijl ik zeik nat word. Ik zie Niall een sprintje trekken naar de ingang, zodat hij niet zo nat word. Gek, nat word je sowieso wel. Ik schud m'n hoofd en loop door richting de ingang. To be honest ik vind regen wel lekker. Het past goed bij die mood die ik nu heb, want ik ben nog best in shock van gisteren. "Why?" Zeurt Louis en gooit z'n handen de lucht in. Ik kijk hem raar aan en zie dat er allemaal fans en paparazzi aan komt lopen. Zayn legt z'n arm om mij heen zodat ze me niet kwijt raken. *Little fangirl moment.* Dat ik Liam's zusje ben, betekent niet dat de fangirl in mij weg is. Met moeite komen we door de drukte het gebouw binnen en natuurlijk zijn we zeik nat. Niall komt lachend naar ons toe lopen en zie dat hij helemaal niet zo nat is. Lucky ass, waren we allemaal gaan rennen. "Did you guys take a shower or something." Plaagt Niall en begint weer te lachen. "Ha ha funny." Zeg ik en sla Niall op zijn arm. "Ouch! Liam your sister hit me!" Pff aansteller. "You deserved it." Zegt Liam met een big smile. Ik begin te lachen en Niall kijkt me nep boos aan. We lopen met z'n allen naar boven en ik begin het koud te krijgen. Wie zet er een airco aan met dit weer?! Ook lekker met natte kleding.. "Here." Ik kijk opzij en zie dat Niall zijn trui in zijn handen heeft. Awh wat zijn we weer cute aan het doen. "Thanks Nialler." Zeg ik. De jongens stoppen bij een kantoor en ik doe snel m'n trui uit waardoor ik in m'n hemd sta. Ik zie de jongens naar binnen gaan en trek snel Niall's trui aan, wat natuurlijk veel te groot is, maar dat boeit niet want nu heb ik het wel warm. "Hello boys! And Hailey of course!" Damn iemand is vrolijk vandaag.
Na een uur dat we daar hebben gezeten, lopen we eindelijk weer naar buiten. Ik mag mee op tour!! Naja een deel dan, ik mag mee met het Europese gedeelte! Liam heeft gezegd dat ik goed foto's kan maken en ik mag/moet mee om foto's te maken van de boys. Volgens hun management was ik goedkoper, omdat ik nog niet super veel ervaring heb en ik maar het zusje van ben. Eigenlijk wel pure onzin, maar goed. Ik mag mee en daar ben ik heel blij mee! Het nadeel is dat hun volgende week al weg gaan op tour en dan ga ik Liam en de andere heel erg gaan missen. Ik mag wel weer op lux passen als het nodig is. "Liam, can you bring me home?" Vraagt Niall en stapt de auto van Liam in. "Yes of course." We nemen afscheid van de andere en stappen de auto in. "I'm so excited for tour! I know I have to wait for like 3 months or so, but I can't wait!" Zeg ik vrolijk. "Yes im happy too! I can't miss my little sister anymore!" Zegt Liam ook vrolijk en heeft een big smile op zijn gezicht. "Hmm I don't know if I can handle two Payne's while we're on tour." Zegt Niall serieus. "You have to deal with it Mr Horan." Zeg ik en steek m'n tong uit. Out of nowhere krijg ik stekende hoofdpijn en grijp naar mijn hoofd. Fijn.. Precies op dit moment een migraine aanval, top. "Are you okay?" Vraagt Niall en kijkt me bezorgt aan. Cute. Liam kijkt me nu ook bezorgt aan via de spiegel. "Yeah just a small headache, nothing bad. Don't worry." Zeg ik en geef hun een zwakke glimlach. Eh klein beetje hoofdpijn? Meer alsof er 3 duizend hamers tegen m'n hoofd aan slaan, but sure Hailey it's just a small headache. "Try to get some sleep." Zegt Liam en focust zich weer op de weg. Ik zit in het midden, dus hoe? Niall zit rechts van me en aan de linker kant staat één of andere grote doos van Liam. "You can lay your head on my shoulder if you want?" Oh how adorable. Ik geeft hem een glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Gelijk komen d'r weer vlinders in mijn buik. Hailey stop, je mag geen gevoelens krijgen voor Niall. "Oh for fuck sakes." Mompelt Liam en kijkt geïrriteerd vooruit. Een file.. Het duurt nog wel even voordat we thuis zijn dus. Ik doe mijn ogen dicht en ik merk gelijk dat de hoofdpijn minder word. Als ik bijna in slaap ben voel ik iemand mijn hand vast pakken. Niall. Ik schrik er een beetje van en hij merkt dat. Hij wrijft met zijn duim over mijn hand en gelijk word ik een stuk rustiger. Hopelijk ziet Liam het niet..
JE LEEST
He's my brother?!
FanfictionHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...