Hailey's pov
De volgende ochtend word ik wakker van de zon die vol op mijn ogen schijnt. Ik open voorzichtig mijn ogen en zie dat het gordijn niet helemaal dicht zit. Ugh ik heb nog geen zin om op te staan! Ik kijk hoelaat het is en zie dat het 10 uur is. Ik zucht diep en besluit te gaan douchen. Ik klim uit bed en als ik een stap wil zetten struikel ik over iets groots heen en val daarna op iets. What the heck?! "Auw." Zeg ik droog en draai me om, om te kijken waar ik over ben gevallen. Ik zie dat Liam geschrokken op een luchtbedje zit. Wacht wat doet hij hier? Ik kijk hem confused aan. Ik voel onder mij wat bewegen en zie dat ik boven op Niall ben gevallen. "Good morning." Zegt hij slaperig en opend zijn ogen. Waarom is dit zo cute? Nee Hailey je mag hem niet leuk vinden. Ik schuif iets op zodat ik nog wel op het luchtbed zit maar niet meer over Niall heen lig. "What are you guys doing here?" Vraag ik verward. "You had a lot of nightmares last night and you kept screaming in your sleep, so we thought we are gonna sleep here to calm you down. And it helped." Zegt Liam. Oh damn, ik wist niet dat het zo erg was. "We're laying here since 3 o'clock and after that you slept peaceful." Zegt Niall en gaat recht op zitten. "and Niall didn't want to sleep alone in my room." Zegt Liam en schud zijn hoofd. "Your room is haunted! Of course I don't want to sleep there alone on the floor!" Zegt Niall. Ik moet lachen om zijn reactie en schud ook m'n hoofd. "Thanks guys, but I'm so sorry for that. " Zeg ik, terwijl ik me een beetje schaam voor vanacht. Ik kijk naar beneden en begin met de touwtjes van mijn pyjama broekje te prutsen. "Nooo! Don't say sorry, we get why you got those nightmares!" Zegt Niall en trekt me in een knuffel. Er verschijnt een lach op mijn gezicht en er komen kriebels in mijn buik. Waarom moet Niall nou zo leuk doen! Ik kan niet verliefd op hem worden. Hij is letterlijk de beste vriend van mijn broer en ik ben Liam's kleine zusje. Noway dat iemand dat gaat goedkeuren. Ik wurm me uit Niall's knuffel en ga weer recht op zitten.
Liam pakt zijn telefoon er bij en staat op. "Niall we have a meeting in 2 hours. So I'm going to get ready. You can use the bathroom after me." Zegt Liam en gooit ondertussen mijn kussen naar mijn hoofd. Euhm thanks? Ik pak het kussen en gooi het terug. Ik mis natuurlijk vol omdat ik kippenkracht heb en Liam steekt zijn tong uit. Asshole. Ik hoor Niall achter mij grinniken en ik draai me gelijk om. "Is it funny Horan?" Zeg ik en kijk hem nep boos aan. "A little bit." Zegt hij lachend. Ik ga op het andere luchtbed zitten, pak Liam's kussen en sla Niall met het kussen. "Hailey stop!" Lacht Niall. "No you thought it was funny!" Zeg ik nep boos terwijl ik mijn lach probeer in te houden en sla hem nog een keer. Niall probeert me te kietelen zodat ik op hou, wat soort van werkt. Ik probeer mijn evenwicht te behouden op dit luchtbed, wat dus uiteindelijk niet lukt en ik dus vol val. Waarschijnlijk raad je het al, precies boven op Niall. Alleen nu is zijn gezicht niet ver van de mijne. Hij kijkt me lachend aan en ik lach terug. God waarom is hij zo leuk? Mijn buik slaat op hol als hij met zijn hand op mijn wang rust en zijn gezicht nog dichter bij komt. Oh God, fuck, help me. Ik ga van Niall af en sta gelijk op. "Euh I need to go to the toilet." Zeg ik en terwijl ik met m'n hand door me haar ga. Ik loop de kamer uit en loop daarna de trap af. Wat is er zojuist gebeurt?! Probeerde Niall me te kussen? En waarom ging ik weg?! I can't do this! Ik zucht diep en ga onder aan de trap zitten. Liam zou mij en Niall gaan haten. En wat zou de rest van de wereld hier van denken? Ughh!
Niall's pov
Wat bezielt mij?! Ik vind Hailey heel leuk maar het mag gewoon niet. Ik leg mijn handen in mijn gezicht en zucht diep. Hoe kon ik dat doen, na wat er gisteren is gebeurt?! Hailey gaat me nu vast haten en de vriendschap die we hadden zou waarschijnlijk ook niet meer hetzelfde zijn. "Niall you can go to the bathroom, you can put my clothes on the floor." Zegt Liam en staat ik de deur opening. Ik mompel wat en sta dan op. Ik hoop dat Hailey dit niet tegen Liam gaat zeggen, ik wil mijn beste vriend niet kwijt. "Where's Hailey?" Liam kijkt de kamer rond en kijkt me vragend aan. "Euh she went downstairs." Zeg ik en wil langs Liam lopen, maar hij houdt me tegen. "What's wrong Nialler?" Hij kijkt me doordringend aan. Ja fuck, wat moet ik nu zeggen. "Don't worry to much about yesterday, okay? I'm really thankful for what you did." Zegt Liam en trekt mij in een mannelijke knuffel. Ik voel me zo slecht tegen over Liam, ik vertel hem altijd alles en dit kan ik gewoon niet vertellen. Ik geef hem een zwakke glimlach en loop naar zijn kamer om mijn spullen te pakken. "Hailey why are you sitting on the stairs?" Vraagt Liam en loopt naar beneden. Ze ging toch naar de wc? Nee Niall natuurlijk niet, ze wou gewoon bij je weg. "I got a migraine attack, so I took a break on the stairs." Hoor ik Hailey zeggen, voordat ik de badkamer in stap. Gelukkig, ze vertelt het niet.
Hailey pov
Ik moet iets verzinnen om over Niall heen te komen, want dit kan echt niet! Na net zijn mijn gevoelens nog erger geworden en kan ik er niet mee stoppen om er over na te denken. Liam zet een glas water voor mijn neus en kijk me bezorgd aan. "Do you want me to drop you off by Lou? I don't like the fact that you are going to be home alone. Mom and dad won't be back for 3 hours and you can't join the meeting." Hmm hij heeft wel een punt, ik wil het liefst nu ook niet meer alleen thuis zijn. "Yeah that's a great idea." Zeg ik en geef hem een zwakke glimlach. "Liam, you're phone is ringing upstairs." Hoor ik Niall achter mij zeggen. Oh dit gaat lekker awkward worden.. Liam rent naar boven waardoor Niall en ik achter blijven in de keuken. Ik neem een slok van mijn water en kijk voor me uit. Er is een dodelijke stilte, wat er nooit bij ons is omdat we de afgelopen tijd zulke goeie vrienden zijn geworden. "I'm sorry." Zegt Niall zachtjes. Ik kijk hem aan en zie dat hij er erg mee zit. "It was wrong for me to do that, especially after what happened yesterday." Hij komt naast me zitten en kijk me aan met zijn mooie blauwe ogen. "No it's okay, really. I just walked away because we just can't." Zeg ik en gelijk heb ik spijt van mijn woorden. Jemig Hailey, how obvious do you want it to be?! Ik merk dat ik rood word en leg gelijk mijn handen op mijn wangen. "I know, but it is hard.." Niall pakt mijn handen en haalt ze van mijn gezicht af. Hij geeft me een glimlach en trekt me in een knuffel. "We will find a way and until then, you're my best friend." Fluistert Niall in mijn oor. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en geen hem zachtjes een kus op zijn wang. Ik hoor Liam naar beneden komen en ik trek me los uit de knuffel. "Change of plans, Hailey you're coming with us. So get dressed!" Zegt Liam vrolijk en duwt me naar boven. Waar is hij zo vrolijk over? Ik dacht dat ik niet mee mocht?!
JE LEEST
He's my brother?!
FanficHailey is 17 jaar oud en word al 6 jaar lang gepest. Nadat ze kaartjes heeft gewonnen voor het concert, merkt ze dat iedereen een beetje raar doet. Haar ouders en zelfs de mannen van One Direction doen een beetje raar. In dit verhaal is de band nog...