Hoofdstuk 13

621 17 0
                                    

Hailey's pov

Uit de deur komt een groepje jongens lopen, er loopt één jongen in het midden met bruin haar. Iets aan die jongen doet me denken dat hij bad news is. "Look that's him! The one with brown hair in the middle." Fluistert Kathy. Dus de badguy van de school praat over mij? Waarom? Omdat ik nieuw ben en dus een nieuw slachtoffer ben? "I don't know why, but something in me says that he is bad news." Zeg ik en kijk Kathy bedenkend aan. "Why do you think that?" Ik kijk hun kant op en zie dat hij iemand om ver duwt en hem uitlacht. "He is literally bullying someone over there!" Zeg ik geïrriteerd. "What, no way?! ssstt he is comming this way." Zegt ze en slaat me. Euhm au?! Waarom is het zo bijzonder dat hij deze kant op komt? " Hey Connor." Zegt Kathy giegelend. "You're Hailey right?" Zegt Connor, zonder iets terug zeggen tegen Kathy. Wat wil hij? "Yes, and you are?" Zeg ik vragend terug, niet wetend wat hij wilt. "I'm Connor. Miss Davis wants me to work with you on a project." Euh wie is mevrouw Davis en van welk vak? Ik kijk hem vragend aan. "Our photographer teacher." Zegt hij zonder enige emoties. "Euh okay. When?" Zeg ik. Wat ziet Kathy in hem? Het enige wat hij doet is zonder enige emotie praten en that's it. "Are you free this evening?" "Euh I don't know, I have to ask my parents first." Zeg ik en gelijk begint hij te zuchten. Wat is er mis met vragen of ik kan? "Give me your phone." Zegt Connor en steekt zijn hand uit. Zijn manieren zijn blijkbaar ook ver te zoeken. Ik kijk hem vaag aan, omdat hij het ook normaal kan vragen. "Give me your phone, so I can put my phone number in it." Zegt hij en heeft nog steeds z'n hand uit. Ik rol met m'n ogen en geef mijn telefoon aan hem. "Jeez can you be anymore stupid?! Unlock it." Zegt hij boos. Serieus wat is zijn probleem? "Excuse me?! I'm not the one who is talking like a piece of shit! I don't even know you!" Zeg ik boos terug. Waar ik opeens het zelf vertrouwen vandaan haal om dit zomaar te zeggen tegen een jongen, geen idee maar iedereen kijkt ons nu aan. "Hailey, calm down." Zegt Kathy. Ik zucht diep. Ik unlock mijn telefoon en geef het weer terug. "See that wasn't that hard, was it?" Zegt Connor arrogant. Ik kijk hem vuil aan en pak mijn telefoon terug als hij klaar is. Ik heb dus zo geen zin in deze vent. Ik pak Kathy's hand en loop weg. "See you tonight!" Schreeuwt hij nog naar ons toe. Ugh ik hoop dat mam nee zegt. "Damn what was that?" Vraag Kathy voorzichtig. "He is an asshole, that's what happened. I literally hoped that guys would be way better here, but I was wrong." Zeg ik gefrustreerd. Kathy blijft stil. "Sorry." Zeg ik zacht. "No, you don't have to. I saw it." Zegt ze en geeft me een knuffel. "See you tomorrow!" Schreeuwt ze terwijl ze weg loopt. Ik zwaai nog even en loop dan naar de bus.

"Mom! I'm homee ." Ik doe mijn jas en schoenen uit en zie dat er meerdere jongens schoenen liggen. Yaayy! De boys zijn er. Ik loop de woonkamer in en zie iedereen op de bank zitten met een pizza doos. Is het al zo laat? Ik kijk op de klok en zie dat het half 6 is, antwoord: ja. "Hey Hailey! You want some pizza?" Vraagt Louis en steek zijn doos uit. Ik knik en ga tussen hem en Niall op de bank zitten. "Liam, where are mom and dad?" Ik neem een hap van de pizza en kijk Liam vragend aan. "They're out for dinner and they will be out until 11 or so." Zegt hij met een volle mond. Ew.. "And we are going to an interview at 7.30. " Zegt Zayn. Neee ik wil dus niet home alone zijn met Connor vanavond. Ik zucht diep en pak geïrriteerd nog een stuk pizza. "What's wrong?" Vraagt Liam. "A classmate asked if he could come over tonight, to work on a project. But I don't want to be alone in this house with him." Zucht ik. "it's a boy!" Zegt Louis lachend en port in m'n zij. Ik kijk hem vuil aan en gelijk stopt hij. Liam kijkt me heel vaag aan en ik word er een beetje bang van. "He is an klootzak." "There is that weird word again!" Gilt Harry. Ik grinnik en schud m'n hoofd. "Come on Hailey, he can't be that bad. Invite him over and if he really that bad as you say then I send him away. Okay?" Zegt Liam. Ik zucht en knik m'n hoofd. Ik pak m'n telefoon en app Connor hem dat hij kan komen. "So what's his nameee." Vraagt Louis en port weer in m'n zij. Ik rol met m'n ogen en sta op. Ik heb hier dus geen zin in. "Oeh she is going to get ready for study date!" Zegt Zayn. Ik steek m'n middelvinger naar hun op en loop naar boven.

Een kwartier later gaat de deur bel en al snel word de deur open gedaan. Ik loop m'n kamer uit en ga richting de trap. "Hello I'm Connor, a friend of Hailey." Een vriend?! Ugh ik heb nu al geen zin de rest van de avond. "I'm Liam, her brother." Ik loop de trap af en gelijk kijken ze mijn kant op. "Connor, are you coming?" Zeg ik geïrriteerd. Ik hoor Liam grinniken en naar de woonkamer lopen. We lopen samen de trap op en daarna naar mijn kamer. "So what do we have to do?" Vraag ik en pak mijn laptop en camera er bij. Ik heb hier zo geen zin in hé, hij gaat sowieso nu normaal doen omdat Liam enzo beneden zijn. "Do you want something to drink?" Vraagt Liam en samen lopen ze naar de keuken. Ik zucht diep en rol met m'n ogen. Waarom nou Liam?! Ik kijk de woonkamer in en zie dat alle ogen op mij gericht zijn. Dit was een slecht idee. "Connor you can drink that upstairs." Zeg ik en pak zijn pols. Ik trek hem mee naar boven en loop mijn kamer in. "I didn't know your brother was famous." Zegt Connor droog en gaat op m'n bed zitten. "I didn't know it either at first." Zeg ik en pak mijn camera en laptop. "What do you mean?" Hij kijkt me verbaast aan. Ga ik het hem vertellen? Nee het gaat hem niks aan! "What was the project about?" Vraag ik, puur om zijn vraag te negeren. Connor zucht en pakt zijn spullen erbij. Dit gaat een lange avond worden denk ik. "Seeing the world in a different kind way." Wat betekent dat nou weer? "We have to show miss Davis perspective of how we see the world." Oke hoe gaan we dat doen? We zijn totaal verschillend. "And are we going to do that? We have nothing in common." Ik laat me achter over vallen op m'n bed en staar naar m'n plafond. "Yes we have, you're from the Netherlands right?" Ik knik. "I'm from Germany." We're both not from this city or this country. We can make our project about that. " Damn waarom komt hij nu opeens zo lief en niet stom over?" How do you want to do that?" Zeg ik geïnteresseerd en ga weer overeind zitten. Misschien is deze avond toch niet zo'n ramp.

He's my brother?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu